PSV deel 2
In de VI van vandaag een artikel over de financiële situatie van PSV. Het komt er op neer dat PSV voor het rondbreien van de begroting afhankelijk is van CL-inkomsten. PSV put relatief veel meer geld uit de CL dan welke andere Europese topclub dan ook, Lyon uitgezonderd. Tussen 2003 en 2006 haalde PSV 20% van de inkomsten uit de CL. In het seizoen 2004/05 was dat zelfs 32%. Hierbij dient te worden opgemerkt dat PSV in die periode forse verliezen leed. Alleen 2005/06 leverde een kleine plus (2,5 miljoen) op.
Dit alles overziende zou ik denken dat Timmer en co groot gelijk hadden dat ze de hand op de knip hielden. Hoe vervelend de supporters van PSV dat ook vinden. Mocht PSV de CL missen, dan is dat voor de club een rampscenario. Zeker als dat onverhoeds twee jaar achter elkaar zou gebeuren. PSV zit dus in een spagaat. Het moet bezuinigen en investeren tegelijk.
Dit alles overziende zou ik denken dat Timmer en co groot gelijk hadden dat ze de hand op de knip hielden. Hoe vervelend de supporters van PSV dat ook vinden. Mocht PSV de CL missen, dan is dat voor de club een rampscenario. Zeker als dat onverhoeds twee jaar achter elkaar zou gebeuren. PSV zit dus in een spagaat. Het moet bezuinigen en investeren tegelijk.
Het stinkt aan alle kanten!
Als het in de VI staat zullen het de woorden van Scheringa zijn geweest. Die gaf een week geleden nog braaf aan geen namen te willen noemen. Blijkbaar hebben zijn woorden niet genoeg aandacht gekregen -Dirk schreeuwt tenslotte om de haverklap om aandacht voor zijn club- en heeft hij zich bedacht.generaal schreef:Aissati schijnt zich aangeboden te hebben bij AZ omdat hij het niet eens was met de zienswijze van Koeman.
Wellicht dat Aissati verhuurd wilde worden aan AZ.
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
Das nie lief Sylvie :nooo: X'C :sneaky1:
Wij hebben het al zo zwaar de laatste weken ;)
Hup NAC en Vitesse :D
Verder weet ik niet wat RIO tegen Valckx heeft, maar hij mag hem niet om me zachtjes uit te drukken :D
De redenen daarvoor ken ik niet, maar van mij krijgt Valckx voorlopig het voordeel van de twijfel. Of dat terecht is mag hij de komende tijd gaan bewijzen, hij zal het druk genoeg krijgen !
Wij hebben het al zo zwaar de laatste weken ;)
Hup NAC en Vitesse :D
Ik vertrouw RIO niet blind, maar hij en NiNi bevestigden wat ik had gehoord. Dus vandaar. Al bleek vandaag dat de zaak wat anders in elkaar zit. Niet de eerste keer dat RIO mis zit, maar goed.Thomas schreef:Aha. Verder niet om lullig te doen, maar waarom vertrouw je inzake Van der Zee wel blind op RIO maar inzake Valckx niet?
Verder weet ik niet wat RIO tegen Valckx heeft, maar hij mag hem niet om me zachtjes uit te drukken :D
De redenen daarvoor ken ik niet, maar van mij krijgt Valckx voorlopig het voordeel van de twijfel. Of dat terecht is mag hij de komende tijd gaan bewijzen, hij zal het druk genoeg krijgen !