RKC - Ajax
What's your point? Ik heb altijd aangegeven dat ik niet vind dat 4-4-2 standaard voetballen is als PSV, zoals jij dat wel hebt gedaan, wat natuurlijk nergens op slaat. Ajax heeft een selectie die geschikter is voorMuisje Andersom schreef:En 442 he Thom! Weer een heel zware uitwedstrijd! :worshippy:
4-4-2. Zolang er op die manier aanvallender wordt gevoetbald vind ik het prima.
Hoe het ook afloopt... Vergeleken met een boel voorgaande jaren vind ik dit best een leuk seizoen.goodfella schreef:Het blijft raar hoeveel mensen na psv - Ajax pas op dinsdag hier komen reageren en nu naar rkc - Ajax al een uur na afloop weer het mannetje zijn. Raar dat je er geilt als Ajax niet wint. Of moet ik ipv Ajax Henk ten Cate neerzetten? Ik vraag me serieus af wat dat soort mensen hier komen doen.
Bij Twente en PSV uit speel je ook zo (maar niet met een jonkie en een net fitte verdediger achterin) en maak je ze af. Het lag niet aan de tactiek. Ajax had ook 4-3-3 kunnen spelen maar met deze mentaliteit was het dan misschien nog erger afgelopen. Als ik het zo lees werd het middenveld nu al overlopen, laat staan wanneer slot op de deur Heitinga er af gehaald was voor De Mul. In mentaal opzicht heeft iedereen gefaald bij Ajax.Thijs schreef:Wat een kutwedstrijd zeg, ongelofelijk. Wat een klote tactiek ook, 4-4-2 bij fucking RKC uit.
Vanmiddag om half 4 had Ajax het nog helemaal in eigen hand. Zo snel kan het dus gaan. Ook volgende week.Voetske schreef:Tuurlijk, maar Psv heeft het nog steeds in de hand, daarna AZ, en dan komen wij pas, om maar weer eens een open deur te gebruiken ...Nihad schreef:Dat is iets wat zeker is. Desondanks is de mogelijkheid nog steeds aanwezig.
Moeten we zelf wel winnen. :X
Dat sowieso.Dubbel schreef:Hoe het ook afloopt... Vergeleken met een boel voorgaande jaren vind ik dit best een leuk seizoen.goodfella schreef:Het blijft raar hoeveel mensen na psv - Ajax pas op dinsdag hier komen reageren en nu naar rkc - Ajax al een uur na afloop weer het mannetje zijn. Raar dat je er geilt als Ajax niet wint. Of moet ik ipv Ajax Henk ten Cate neerzetten? Ik vraag me serieus af wat dat soort mensen hier komen doen.
Of Ajax moet nog 3 hele bizarre uitslagen gaan neerzetten dit seizoen. :DThijs schreef:PSV is weg, die worden geen kampioen meer.
AZ is de grote winnaar, die spelen nu twee thuiswedstrijden en dan uit bij Excelsior. AZ-Heerenveen is DE wedstrijd. Daar moeten de Friezen ons een helpende hand toereiken. Mag ook wel aangezien wij ze hebben geholpen in de Arena aan die 5e plaats. ;)
Gaat erom of dan AJAX wel zijn noodzakelijk punten pakt en Az punten laat liggen ... ach laat ik dan maar, om de hoop hoog te houden, er een HtCaatje tegen aan gooien ... De druk op Psv is nu, met AZ en AJAX op gelijke hoogte met 2 punten achterstand, dubbel zo groot ... ;)Nihad schreef:Ik betwijfel of dit PSV überhaupt nog een duel gaat winnen dit seizoen... :X
Blij met de punten ...
- Monkey Tonk
Zelfde liedje. Wel gemotiveerd tegen psv en twente, en niet tegen excelsior en rkc.
Heeft niks met het veld te maken, HtC. Of met de scheidsrechter, de wind, de kleur van de cornervlag, of wat dan ook.
Het perfecte excuus voor onze smoesjescoach dient zich bij deze aan. Hij is veel te goed voor de Nederlandse competitie, met zoveel middelmatige clubjes waarvoor een topteam in wording zich onmogelijk iedere week op scherp kan zetten.
Heeft niks met het veld te maken, HtC. Of met de scheidsrechter, de wind, de kleur van de cornervlag, of wat dan ook.
Het perfecte excuus voor onze smoesjescoach dient zich bij deze aan. Hij is veel te goed voor de Nederlandse competitie, met zoveel middelmatige clubjes waarvoor een topteam in wording zich onmogelijk iedere week op scherp kan zetten.
- Monkey Tonk
Eigenlijk is het wel komisch. Ajax won verleden jaar alles aan het einde van de rit. Het bestuur deed dit af als 'geluk'.
Het geluk lacht de nieuwe coach nu helemaal breeduit toe, in dat psv er alles aan doet om vooral geen kampioen te worden, maar helaas zijn er nu allerlei andere factoren, van scheidsrechter tot knollenveld, etc, die onze mazzel maar niet willen erkennen.
Het geluk lacht de nieuwe coach nu helemaal breeduit toe, in dat psv er alles aan doet om vooral geen kampioen te worden, maar helaas zijn er nu allerlei andere factoren, van scheidsrechter tot knollenveld, etc, die onze mazzel maar niet willen erkennen.