RKC - Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo apr 08, 2007 4:06 pm

joey schreef:Tegen de concurrenten heeft AZ juist precies dezelfde resultaten als Ajax. Een gewonnen en een verloren tegen PSV, twee keer gelijk tegen Ajax.
Maar Az heeft mindere spelers. Zoals al eerder gezegd, Van Gaal haalt veel meer rendement uit zijn team.
Tijd voor iets nieuws.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo apr 08, 2007 4:06 pm

joey schreef:Tegen de concurrenten heeft AZ juist precies dezelfde resultaten als Ajax. Een gewonnen en een verloren tegen PSV, twee keer gelijk tegen Ajax.
Maar tegen Twente en Feyenoord doet Az het minder. Dus tegen de ploegen daaronder beter.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 08, 2007 4:06 pm

joey schreef:Tja, zo kan ik het ook. De beste spelers van Ajax opnoemen en de minste van AZ. :D

AZ heeft prima spelers. Niets mis mee. Persoonlijk vind ik Arveladze een betere spits dan KJH.

De beste spelers van AZ: Schaars, De Zeeuw, Arveladze, Koevermans en dan?

De beste spelers van Ajax: Sneijder, Huntelaar, Stam, Davids en zo kun je er nog wel een paar opnoemen die ook het niveau van Koevermans hebben.

999

Bericht door 999 » zo apr 08, 2007 4:09 pm

Zal wel aan mij liggen maar Az en AJAX moeten over zo'n dorpsclub als Rkc heenwalsen ..
Blij met de punten ...

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo apr 08, 2007 4:10 pm

Zuidema schreef:
Waarschijnlijk niet. Die heeft het nog steeds over een halfvol glas en dat zijn spelers qua inzet niks te verwijten valt. Alleen dat knollenveld en dat RKC op de 3 en 4 veel druk zette, maakten opbouwen en combinatiespel onmogelijk en zorgden ervoor dat Ajax een speelstijl opgedrongen werd die de ploeg niet ligt. Volgens Henk. :nooo:
Ach, Ten Cate heeft al honderd en 1 smoesen gebruikt dit seizoen. Tegen Kopenhagen kwam het doordat Ajax nog een jong en onvervaren elftal had. Daarna lag het aan het wegvallen van Babel. Toen was het weer een mentale kwestie. Bij de winterstop ( toen we 11 punten achterstonden!) verkondigde hij nog vol trots hoeveel punten Ajax meer had dan het jaar ervoor. Dat het seizoen ervoor 1 van de slechtse Ajax seizoenen was in de historie, vergat hij daarbij derhalve.
Ten Cate heeft gewoon gefaald dit seizoen. Klaar uit. Met dit materiaal en het gestuntel van PSV hadden we allang kampioen kunnen zijn.

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo apr 08, 2007 4:13 pm

Precies. Het is dat PSV is ingestort anders hadden we waarschijnlijk al met 20 punten achter gestaan. Dat is schandalig.
Tijd voor iets nieuws.

999

Bericht door 999 » zo apr 08, 2007 4:13 pm

Trab schreef:
Zuidema schreef:
Waarschijnlijk niet. Die heeft het nog steeds over een halfvol glas en dat zijn spelers qua inzet niks te verwijten valt. Alleen dat knollenveld en dat RKC op de 3 en 4 veel druk zette, maakten opbouwen en combinatiespel onmogelijk en zorgden ervoor dat Ajax een speelstijl opgedrongen werd die de ploeg niet ligt. Volgens Henk. :nooo:
Ach, Ten Cate heeft al honderd en 1 smoesen gebruikt dit seizoen. Tegen Kopenhagen kwam het doordat Ajax nog een jong en onvervaren elftal had. Daarna lag het aan het wegvallen van Babel. Toen was het weer een mentale kwestie. Bij de winterstop ( toen we 11 punten achterstonden!) verkondigde hij nog vol trots hoeveel punten Ajax meer had dan het jaar ervoor. Dat het seizoen ervoor 1 van de slechtse Ajax seizoenen was in de historie, vergat hij daarbij derhalve.
Ten Cate heeft gewoon gefaald dit seizoen. Klaar uit. Met dit materiaal en het gestuntel van PSV hadden we allang kampioen kunnen zijn.
Tis April, Trab ...
Blij met de punten ...

Izmailov

Bericht door Izmailov » zo apr 08, 2007 4:15 pm

Ten Cate: dit veld is betaald voetbal onwaardig
Ajax coach Ten Cate was na afloop absoluut niet te spreken over het veld in Waalwijk. "Je mag dit niet als excuus zien, maar dit veld was betaald voetbal onwaardig. Als je dan niet scherp bent en de tweede bal niet wint, dan kost je dat de wedstrijd. We waren gedwongen om de lange bal te spelen, combineren was onmogelijk op dit veld. Dan moet je heel veel strijd leveren en dat heeft RKC meer gedaan dan wij. Wij moeten het meer van voetbal hebben, maar dat kwam er niet uit."

Ten Cate: niets verloren, juist een punt ingelopen
Ten Cate wilde na afloop niets weten van een dramatische gebeurtenis. "We zijn juist een punt ingelopen op PSV. Het glas is nog steeds halfvol bij mij, je moet het positief bekijken. Het is jammer dat we niet op kop zijn gekomen, maar we zijn wel een punt ingelopen."

Sneijder: ondermaats
Sneijder noemde het heel teleurstellend dat Ajax de kans heeft laten liggen om koploper te worden. "Maar laten we er geen drama van maken. We zijn een punt ingelopen. We hebben nog drie wedstrijden om het af te maken. We konden op dit veld ons eigen spel niet spelen. Natuurlijk had dat ook te maken met het veld. Daar moeten we de schuld niet aangeven van het verlies, want we hebben ondermaats gepresteerd. Het lag niet aan de druk, want we voelden voorafgaand geen enkele druk, we konden vrijuit spelen. We weten wel dat we nu geen enkele fout meer mogen maken."

AN

Als ik dit dan weer lees, komt er echt stoom uit mijn oren! Wat een enorme klootviolen.

Verder vraag ik mij af of ze wel door hebben dat AZ er nu gewoon beter voor staat? Als AZ gewoon alles wint, valt er niks meer om af te maken, Wesley :pukey:

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo apr 08, 2007 4:18 pm

Jöhnk schreef:
Maar tegen Twente en Feyenoord doet Az het minder. Dus tegen de ploegen daaronder beter.
Tegen topploegen kan iedereen zich motiveren. Bovendien krijg je dan meer ruimte om te voetballen.
Verdedigend ingestelde ploegen kan je alleen kapot spelen met goed positiespel. Daarin is AZ veel verder als Ajax.

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 08, 2007 4:19 pm

Zegzegzeg, RKC is een geweldige ploeg hoor! :sad:

Wat een vreselijke eikel die ten Cate. Iedereen zziet dat de ploeg slap speelt. Wissel dan drie spelers in de rust, laat zien dat je het niet accepteert! Maar nee, hij gaat huilen over het veld. Dat overigens de laatste 10 minuten opeens zoveel beter was geworden dat er toen op eens wel af en toe (heel af en toe dan) een Ajacied op de helft van RKC aan de bal kon komen. Nu is AZ met een doelsaldo van 8 goals beter haast niet meer in te halen, PSV zijn een stel losers, die verliezen nog wel punten. Het pijnlijke is dat ons team ook een stelletje losers zijn. De enige manier om AZ nog in te halen is drie keer 5 of 6-0 winnen. Iemand die erin gelooft? K*t Scheringa kampioen is bijna net zo erg als die k*tboeren. Forza Twente!

En 442 he Thom! Weer een heel zware uitwedstrijd! :worshippy:
I think I lost my fucking headache

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo apr 08, 2007 4:23 pm

Ja, volgens mij probeerde Henkie tijd te winnen met zijn wissels in de 81e en 85e minuut...

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo apr 08, 2007 4:30 pm

Izmailov schreef:
Het lag niet aan de druk, want we voelden voorafgaand geen enkele druk, we konden vrijuit spelen.

Klootzak. Die druk had er wel moeten zijn. Je kon namelijk vandaag een grote stap richting het kampioenschap zetten. En nu laat je het juist afweten.
Tijd voor iets nieuws.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo apr 08, 2007 4:40 pm

Trab schreef:Ja, volgens mij probeerde Henkie tijd te winnen met zijn wissels in de 81e en 85e minuut...
Perez bij déze stand in een wedstrijd met dít belang pas in de 86e minuut brengen is een blunder van ongekend formaat. Maak je zo'n fout buiten de sportwereld, dan was je sówieso ontslagen. Het is zelfs lachwekkend. En tekenend voor de haat van HtC richting Perez.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo apr 08, 2007 4:43 pm

Scherrer schreef:
Perez bij déze stand in een wedstrijd met dít belang pas in de 86e minuut brengen is een blunder van ongekend formaat. Maak je zo'n fout buiten de sportwereld, dan was je sówieso ontslagen. Het is zelfs lachwekkend. En tekenend voor de haat van HtC richting Perez.
Ja, inderdaad. Hij is hem gewoon weg aan het pesten. Snap er niks van, als Sneijder weg is volgend seizoen dan kunnen we Perez nog goed gebruiken.

M..

Bericht door M.. » zo apr 08, 2007 4:43 pm

kutwedstrijd

de aasgieren hier worden ook weer wakker...

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo apr 08, 2007 4:46 pm

Heeft niks met aasgieren te maken. Ik heb niks tegen Ten Cate, maar hij heeft vandaag gewoon gefaald. Dat mag best gezegd worden. Als Sneijder zegt dat er geen druk was, dan stond het team blijkbaar niet op scherp. En dat is de taak van de coach.
Tijd voor iets nieuws.

M..

Bericht door M.. » zo apr 08, 2007 4:48 pm

Dan heeft het in jouw geval niets met aasgieren te maken.. anderen hebben volgens mij op dit moment gewacht...

Aristides

Bericht door Aristides » zo apr 08, 2007 4:49 pm

Ligt het aan HtC? Spelers niet gemotiveerd? Oprotten met die spelers, als je nu niet gemotiveerd bent, zoek dan je heil maar elders.

Ik baal hier zo sterk van, NAC thuis, dit keer zonder mij, de RANDDEBIELEN.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo apr 08, 2007 4:49 pm

Ten Cate: niets verloren, juist een punt ingelopen
Ten Cate wilde na afloop niets weten van een dramatische gebeurtenis. "We zijn juist een punt ingelopen op PSV. Het glas is nog steeds halfvol bij mij, je moet het positief bekijken. Het is jammer dat we niet op kop zijn gekomen, maar we zijn wel een punt ingelopen."
Ten cate heeft deze wedstrijd dus totaal niet begrepen... wat een onin wat hij zegt.. dit kan je gewoon niet goed praten... je bent niet ingelopn... je bent een plaats gezakt ipv gestegen!!... :nooo:

maar ik ga nu lekker biertje drinken in de tuin... het is immer lekker weer en pasen.. dus we moeten vrolijk zijn.. :)...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Arthur

Bericht door Arthur » zo apr 08, 2007 4:55 pm

Het complete team, inclusief technische staf, heeft vandaag gefaald. Ze zijn er mentaal gewoon niet klaar voor om kampioen te worden.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo apr 08, 2007 5:06 pm

Inderdaad. Iedereen heeft gefaald. Immers: als de spelers slap zijn, ga je wisselen. Nu gebeurde dat pas in de 81 en 86e minuut! Van Basten beleid! :sad:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo apr 08, 2007 5:06 pm

Onze titelkansen zijn nu ineens weer heel klein geworden. Net als mijn pik toen ik las dat het 2-2 is geworden. Het kan na komend weekend weer helemaal anders zijn? :sad:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo apr 08, 2007 5:07 pm

Ik had na het Urbi et Orbi van vandaag overigens zeker meer verwacht van Emanuelson.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

goodfella

Bericht door goodfella » zo apr 08, 2007 5:31 pm

Het blijft raar hoeveel mensen na psv - Ajax pas op dinsdag hier komen reageren en nu naar rkc - Ajax al een uur na afloop weer het mannetje zijn. Raar dat je er geilt als Ajax niet wint. Of moet ik ipv Ajax Henk ten Cate neerzetten? Ik vraag me serieus af wat dat soort mensen hier komen doen.

Nihad

Bericht door Nihad » zo apr 08, 2007 5:34 pm

Ajax wordt gewoon kampioen, hoor. :yes:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Plaats reactie