RKC - Ajax
Volgesn mij heeft ten cate nog graag wat extra wedstrijden te spelen na de competitie... dit had ajax gewoon simpel moeten winnen, maar met zo'n instelling wil je gewoon geen kampioen worden... ik verwacht dat PSV ook nog wel punten laat liggen, maar dan komt AZ toch meer in aanmerking dan Ajax voor de titel... wat een drama... maarja.. het was gewoon slecht en een terecht puntverlies...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Liberty
- Contacteer:
Ja, de titel is nu definitief weg. En ze verdienen hem niet eens.Izmailov schreef:Nu moeten PSV en AZ punten verspelen..... En ook zelf nog alles winnen. Forget it!Homer S. schreef:Ze moeten zich kapot schamen. Wat een wanvertoning. En nu staan we dus weer 3e lopen we weer achter de feiten aan. :nooo:
Tijd voor iets nieuws.
- Fenerbahce
Ik wil dat de technische staf en een vertegenwoordiger van de spelersgroep een statement afleggen waarin ze uitleggen hoe het IN GODSNAAM MOGELIJK IS dat ze onder zulke omstandigheden niet 1000000% hebben gegeven en rkc (RK FUCKING C) van de mat hebben geveegd!
Dit doet echt veel pijn!!
Dit doet echt veel pijn!!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Liberty
- Contacteer:
Die sukkels laten nog wel meer punten liggen. Waarschijnlijk zullen ze ook niet kunnen winnen van Sparta en Willem II. Volgens mij willen ze die titel gewoon niet.De Dominee schreef:Wat een gelul, we staan gewoon gelijk met AZ hoor. Nog steeds het makkelijkste schema...
Alles is nog open. Waardeloos is het echter wel.
Tijd voor iets nieuws.
- martijn401
precies, ik verwacht helemaal niks meer. Wat een frustrerende middag. Ten Cate bakt er ook geen fuck van als het er om gaat.Homer S. schreef:Die sukkels laten nog wel meer punten liggen. Waarschijnlijk zullen ze ook niet kunnen winnen van Sparta en Willem II. Volgens mij willen ze die titel gewoon niet.De Dominee schreef:Wat een gelul, we staan gewoon gelijk met AZ hoor. Nog steeds het makkelijkste schema...
Alles is nog open. Waardeloos is het echter wel.
Vrij 13/04 Ajax - NACgaizka schreef:Wat is het programma van az ongeveer?
Za 14/04 PSV - Twente
Zo 15/04 AZ - Vitesse
Zo 22/04 Ajax - Sparta, Utrecht - PSV en AZ - Heerenveen
Zo 29/04 Willem II - Ajax, PSV - Vitesse en Excelsior - AZ
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Wat nou! Als speler zou ik de trainer in zo'n wedstrijd echt niet nodig hebben. Doen alle elf spelers van Ajax hun stinkende best, dan win je gewoon, met of zonder Babel.Izmailov schreef:Absoluut! Ongelooflijk dat hij mocht blijven staan. Weer een slecht optreden van Ten Cate in een cruciale wedstrijd. Pasen is naar de klote.Voetske schreef:Tja tis Babel hé, die heeft een streepje voor .. bij Henkie ..
Het stinkt aan alle kanten!
Al verliezen ze met 8-0! Als AZ gewoon zijn 2 thuispotjes en het tripje naar Excelsior wint is het ook afgelopen.Thomas schreef:Ik denk echt dat PSV hier vertrouwen uit gaat putten. Ik zie ze straks opeens weer van Twente winnen.
Godverdomme. :sad:
Wat een klootzakken... En dan Perez nog 5 minuten laten invallen....
- martijn401
Mee eens , maar hij had wel ff wat eerder mogen wisselen.Thomas schreef:Zelfs in een 0-0-10 opstelling zouden de spelers tot op het bot gemotiveerd moeten zijn. Dat dat niet zo is gebleken, is voor mij onverklaarbaar.martijn401 schreef:precies, ik verwacht helemaal niks meer. Wat een frustrerende middag. Ten Cate bakt er ook geen fuck van als het er om gaat.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Sorry joey, maar dat inktzwarte zieltje van jou had ik al.
We houden het nog even spannend. Ramona gaat haar ziel nu twee keer verkopen voor een goal van Vitesse: volgende week tegen AZ, op de laatste speeldag tegen PSV.
Ray, waar blijft die Vitesse-smiley? Opschieten!
Drie speelronden te gaan, drie teams die vechten voor de titel. Wanneer is de eredivisie voor het laatst zo spannend geweest?
We houden het nog even spannend. Ramona gaat haar ziel nu twee keer verkopen voor een goal van Vitesse: volgende week tegen AZ, op de laatste speeldag tegen PSV.
Ray, waar blijft die Vitesse-smiley? Opschieten!
Drie speelronden te gaan, drie teams die vechten voor de titel. Wanneer is de eredivisie voor het laatst zo spannend geweest?
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................