Ik ook. Maar blijkbaar denken ze dat ze niet zo hoeven. PSV verliest toch wel weer. Wat een instelling. :nooo:joey schreef:Tja, dat is dan eigen schuld, dikke bult. Ik snap er geen reet van, ik zou het gras opvreten. :XVoetske schreef:Zoals AJAX nu speelt is het wachten op de 2 - 2.
RKC - Ajax
- Liberty
- Contacteer:
Tijd voor iets nieuws.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En dan te bedenken dat AZ op koers ligt voor 3 punten in Breda!Homer S. schreef:Ik ook. Maar blijkbaar denken ze dat ze niet zo hoeven. PSV verliest toch wel weer. Wat een instelling. :nooo:joey schreef:Tja, dat is dan eigen schuld, dikke bult. Ik snap er geen reet van, ik zou het gras opvreten. :XVoetske schreef:Zoals AJAX nu speelt is het wachten op de 2 - 2.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Idd, en die hebben donderdag ook nog uefa cup verplichtingen gehad terwijl Ajax in alle rust naar deze wedstrijd kon toewerken :nooo:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:En dan te bedenken dat AZ op koers ligt voor 3 punten in Breda!Homer S. schreef:Ik ook. Maar blijkbaar denken ze dat ze niet zo hoeven. PSV verliest toch wel weer. Wat een instelling. :nooo:joey schreef: Tja, dat is dan eigen schuld, dikke bult. Ik snap er geen reet van, ik zou het gras opvreten. :X