PSV deel 2
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
De Duivel heeft jullie een overwinning van NEC op PSV geschonken dankzij Voetske die net op tijd z'n ziel aan mij heeft verkocht. Die gaat voor eeuwig in het vuur de Volkskrant lezen!
Ik stel voor dat de mods Nihad een tijdelijke ban geven totdat ie z'n belofte heeft ingelost. Eerst een youtube-link naar Raymon mailen, daarna mag Nihadina pas weer op het forum.Nihad schreef:Als de 3-0 niet alt dan snij ik me lul af.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
Jazeker. Hartstikke bedankt. Uit erkentelijkheid zal ik de laatste wedstrijd, als PSV speelt tegen Vitesse, geen shawltjes of andere symbolen van jullie aartsvijand voeren. :xyxthumbs: :yes:banjavi schreef:Kampioenuuuu.. en wat WAS NEC GOED!!!
Dank u... dank u... en dat Onze (ramoon en mijn cluppie) dat mooi heeft gedaan... dank u.. dank u :cheer: :cheer:
En nu RKC, jongens! Zou Urby weer de hele avond naar TT hebben zitten staren? :D
Het stinkt aan alle kanten!
De reacties hier hebben me door deze wedstrijd geholpen. Als ik niet af en toe had moeten lachen tussen al dat gezenuw door dan had was ik van m'n stokje gegaan.
NEC BEDANKT!
Ik heb die verhalen dat Been en Rutten PSV wel zouden willen laten winnen nooit begrepen. Trainers zitten er vrijwel altijd voor zichzelf en juist Rutten wil het ongelijk van PSV bewijzen. Als Ajax morgen wint, verpest PSV het volgend weekend weer.
Kone speelde misschien wel de slechtste wedstrijd van z'n leven. Koeman had verstandig moeten zijn en gewoon met Zeefuik moeten beginnen.
NEC BEDANKT!
Ik heb die verhalen dat Been en Rutten PSV wel zouden willen laten winnen nooit begrepen. Trainers zitten er vrijwel altijd voor zichzelf en juist Rutten wil het ongelijk van PSV bewijzen. Als Ajax morgen wint, verpest PSV het volgend weekend weer.
Ach Voetske toch. Voor de 2-1 had PSV ook nog helemaal niets in te brengen hoor. Pas daarna begon NEC te wankelen en kwamen er wat mogelijkheden.Voetske schreef:2 - 1, Cocu ... zei het toch ...
Kone speelde misschien wel de slechtste wedstrijd van z'n leven. Koeman had verstandig moeten zijn en gewoon met Zeefuik moeten beginnen.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
PSV Netwerk ligt eruit hehe, al die Amsterdamse ramptoeristen ook. ;)

Heheheheheh, PSV-supportertje. :D

Heheheheheh, PSV-supportertje. :D
Laatst gewijzigd door Thijs op za apr 07, 2007 9:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Onzin, Psv had best de gelijkmaker kunnen maken daar doet of dat je eerder niks in te bengen hebt niks aan af ..Thomas schreef:De reacties hier hebben me door deze wedstrijd geholpen. Als ik niet af en toe had moeten lachen tussen al dat gezenuw door dan had was ik van m'n stokje gegaan.
NEC BEDANKT!
Ach Voetske toch. Voor de 2-1 had PSV ook nog helemaal niets in te brengen hoor. Pas daarna begon NEC te wankelen en kwamen er wat mogelijkheden.Voetske schreef:2 - 1, Cocu ... zei het toch ...
Blij met de punten ...
Wellicht hoeven we niet eens alle wedstrijden meer te winnen. Maar de komende twee wel, om PSV flink onder druk te zetten voor de wedstrijd tegen Twente.
Is het in de laatste 10 jaar ooit zo'n chaos geweest bij PSV?
Haha. :DHomer S. schreef:Ze zeggen dat de spelersbus is vastgezet door kwade PSV-fans. :D
Is het in de laatste 10 jaar ooit zo'n chaos geweest bij PSV?
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Ik ben ook even gaan ramptoeristen op psv.netwerk. De ene na de andere "nabeschouwing nec psv" die door de mods gesloten wordt. Als dat forum zo'n puinhoop blijft komt Jim misschien nog terug op AT...
Over Jim gesproken... op psv.netwerk was er zo'n aardige brabander die er nog even op wees dat PSV een afkoopsom aan Benfica heeft betaald om Koe over te mogen nemen.
Koe: ex-Ajax
TBS: ex-Ajax
Wouters: ex-Ajax
:666:
Over Jim gesproken... op psv.netwerk was er zo'n aardige brabander die er nog even op wees dat PSV een afkoopsom aan Benfica heeft betaald om Koe over te mogen nemen.
Koe: ex-Ajax
TBS: ex-Ajax
Wouters: ex-Ajax
:666:
Thijs schreef:PSV Netwerk ligt eruit hehe, al die Amsterdamse ramptoeristen ook. ;)
Sign your name on
the dotted line:
the dotted line: