Kan ik me voorstellen. Zelfmoord is geen pretje. :aai:Nihad schreef:Ik ben gestopt met kijken. Dit hou ik niet meer.
:nec: :nec:
1. In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.Peter schreef:Jij bent toch een moslim? :D
:nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec:Jöhnk schreef:Shawltjes, Voetske!
:nec: :nec:
Zeg het maar ... ik heb het idee dat Psv wel weer een lucky heeft , Nec creeeert nu geen kansen meer ...joey schreef:Voetske, hoe is het spelbeeld nu?
Shawltjes helpen, zegt Sylvie! :nec: :nec: :nec:
Hou a.u.b je mond, een kennis van mij belt ook altijd vijf minuten voor tijd als Psv voorstaat, hij heeft nog niet opgehangen of Psv staat dan weer voor ..Starring schreef:Geen zorgen, Ajax staat morgen op plek 1 op de ranglijst. PSV heeft R. Koeman op de bank. De beste man kan de boel niet juist managen.