De discussie 2006-2007
Nee, natuurlijk niet. Maar het leidt wel tot een negatief resultaat voor PSV. Doe nu met z'n alleen de komende rondes maar gewoon mee. Lift maar mee met mijn succes. Je voelt je echt veel beter wanneer je geen overwinning voor PSV voorspelt.Peter schreef:Mag het niet hopen, zeg. Jij gaat er dus van uit dat PSV nog 2x scoort?
Doe mee met het echte kampioenschap! Screw the TOTO! :xyxthumbs:
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik doe al mee.Thomas schreef:Nee, natuurlijk niet. Maar het leidt wel tot een negatief resultaat voor PSV. Doe nu met z'n alleen de komende rondes maar gewoon mee. Lift maar mee met mijn succes. Je voelt je echt veel beter wanneer je geen overwinning voor PSV voorspelt.Peter schreef:Mag het niet hopen, zeg. Jij gaat er dus van uit dat PSV nog 2x scoort?
Doe mee met het echte kampioenschap! Screw the TOTO! :xyxthumbs:
Ik ben even in de verdwijning van JC gedoken. Uit zijn laatste posts valt op te maken dat JC door Jöhnk is weggepest. Ongetwijfeld met het oog op de titelstrijd in het HCE klassement. Het zou Jöhnk sieren als hij zich, net als JC, terugtrekt uit de titelstrijd. Anders is het wellicht aan Raymon om hierin actie te overwegen. Is er voor deze kwestie een precedent aanwezig? WkCdWn, iets in jouw archieven?
-
- AT Toto winner 15/16