PSV deel 2
`joey schreef:Een cultuurdrager van het Nederlandse voetbal. Ik zie een Zuidamerikaanse veteraan niet snel doen wat hij doet.Bertje schreef:Stam neemt de jonge jongens ook bij de hand. Is hij dan ook een cultuurdrager?
Mwah. Hij is Nederlands en hij voetbalt, maar ik vind Stam een typische broodvoetballer die volgens mij weinig speciaals voelt bij het Nederlandse voetbal. Bij Davids heb ik precies hetzelfde. Wel zijn het uitstekende profs.
Natuurlijk is Stam een broodvoetballer, maar hij was als kind fan van Ajax, heeft met talloze Ajacieden of ex-Ajacieden samengespeeld, onder trainers met een Ajax-achtergrond getraind. Hij heeft zelf geen Ajax-verleden, maar hij weet wel iets van Ajax. Ik denk dat het niet zo heel ingewikkeld voor hem is om een en ander op te pikken.
Maar nu over PSV: de voorspellingen van de AT-jury graag. :eusa_pray:
Maar nu over PSV: de voorspellingen van de AT-jury graag. :eusa_pray:
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
Cruciaal weekend. Deze wedstrijd is makkelijker dan de volgende twee, dus als ze deze al niet weten te winnen worden ze geen kampioen meer. Máár, NEC is geen vechtploeg, het kwaliteitsverschil is te groot, ik vrees voor een 0-1 of 0-2.
Iets anders, ik ben ook bang voor puntverlies van Ajax bij een overwinning van PSV. Bij puntverlies van NEC gaat Ajax wel gewoon winnen.
Iets anders, ik ben ook bang voor puntverlies van Ajax bij een overwinning van PSV. Bij puntverlies van NEC gaat Ajax wel gewoon winnen.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Als P$VEE wint is het kampioenschap een feit misschien spelen ze nog een keer gelijk maar dan blijft het 1 punt voor op Ajax.. maar je weet nooit !
Trouwens Ajax moet ook winnen bij RKC
Dus kom
op :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec:
Trouwens Ajax moet ook winnen bij RKC
Dus kom
op :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec: :nec:
Jammer, ik was al heel benieuwd naar je motivatie. :DScherrer schreef:NEC = PSV, vanzelfsprekend.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ehm?Scherrer schreef:Iets anders, ik ben ook bang voor puntverlies van Ajax bij een overwinning van PSV. Bij puntverlies van NEC gaat Ajax wel gewoon winnen.;)
:nec:
:yes: :eusa_pray:Thijs schreef:Pff, wat een spanning zeg. Winst voor NEC voelt voor mij al als 'Ajax kampioen'.
Kom op NEC! 1-0, 9-8, 144-143...ALLES is prima! Maar win! Voor volk en vaderland! En vooral voor ons...
Wat een spanning, inderdaad. Ik zou het liefst bij wijze van spreken zelf de bal erin schoppen voor NEC. :headbang:
:nec: :nec: :nec: :nec:
Het verval van Psv gaat gewoon door. Ze gaan de bietenbrug op met 3-1. Met een hattrick van vriend Otten. De koek is op in Eindhoven. Dit seizoen wordt op voorhand een troost voor alle keren dat we de komende jaren weer eens 11 punten of meer op ze achter staan. Over 60 jaar zegt een bejaarde Bertje met krakende stem op het tegen die tijd ingesproken AT: 'niet opgeven jongelui ik kan me nog het seizoen 2006-07 herinneren toen Chelsea Nederland(ze heetten toen weliswaar anders; Psp of zoiets) in de tweede seizoenshelft 11 punten voorsprong verspeelde'. Een al even hoog bejaarde Thomas weet zich dan nog te herinneren 'dat team begin april in een cruciale partij onderuit ging bij het later in de fusieclub Arnhem en Omstreken opgenomen NEC'. Twee schommelstoelen verderop mompelt een compleet demente derde bejaarde iets over een hattrick van de keizer van Brakkestein en dat Feijenoord er helemaal naast zat.joey schreef:Maar nu over PSV: de voorspellingen van de AT-jury graag. :eusa_pray:
:nec: :anew:
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10