Roger
Moderator: mods
De vraag luidt: 'Ben jij ook zo geschrokken van het lek in de kleedkamer. Dit zegt Heitinga dan:
:nec:
Ik leid daaruit af dat de verhalen wel degelijk waar zijn. Anders had Heitinga wel gezegd: 'Gelul, er klopt niets van, we zijn allemaal dol op Perez.' Er zijn inmiddels twee verklaringen gegeven voor de impopulariteit van Perez binnen de groep: dat hij negatief is en dat de donkere spelers hem de scheldpartij aan het adres van de grensrechter destijds kwalijk nemen. Hoe dan ook, er is volgens mij net iets meer aan de hand dan dat HtC Perez niet aardig vindt.Geschrokken vind ik een groot woord, maar het is niet goed dat het op deze manier wordt blootgelegd. Inde kleedkamer moet je in principe alles kunnen zeggen. En binnen de selectie ga je met de een altijd iets beter om dan met de ander, maar de details zijn niet voor de buitenwereld bestemd.
:nec:
Het stinkt aan alle kanten!
Tsja, als Ten Cate destijds trainer was geweest was Perez ook niet gehaald en had Ajax dit verlies niet geleden. Perez is ten slotte ook geen aankoop van Ten Cate, maar van Van Geel, lijkt mij. Het was natuurlijk idealer geweest wanneer de nieuwe trainer in de zomerstop of iets daarvoor z'n eigen selectie had kunnen bepalen, maar het was zo'n grote zooi onder Blind dat de aanhang even gerust gesteld moest worden met grote namen.wimpey schreef: 3 miljoen meer voor KJH. Mag je wat mij betreft ook als verlies op het konto van Blind schrijven. Totaal dus 6,6 miljoen. Wees trouwens blij dat Ajax 3 miljoen teveel betaalde voor KJH: wanneer HtC op dat moment trainer van Ajax was geweest, zou KJH nu bij AZ of PSV ballen! Dát zou pas een dure en verdomd slechte grap zijn geweest!
Dan HtC: geen CL, gederfde inkomsten ca. 10 miljoen. Perez vertrekt na dit seizoen, vraag me af wat Ajax voor een 33-jarige nog terugziet van de geinvesteerde 3 miljoen. Hooguit 1 miljoen. 10 + 2 = 12 miljoen. Perez heeft de pech dat ie zo ongeveer gedemoniseerd wordt door deze trainer, hij is geen speler die het niveau niet aankan. Dat geldt wél voor:
Mag niet hopen dat Van Geel zo redeneert. Anders mag hij wat mij betreft vandaag nog zijn spullen pakken.Thomas schreef: Het was natuurlijk idealer geweest wanneer de nieuwe trainer in de zomerstop of iets daarvoor z'n eigen selectie had kunnen bepalen, maar het was zo'n grote zooi onder Blind dat de aanhang even gerust gesteld moest worden met grote namen.
Ik denk dat Ajax Perez en Stam al wilde halen maar dat men er wel degelijk vaart mee heeft gemaakt vanwege de dramatische resultaten.
Je hebt trouwens PM.
Je hebt trouwens PM.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za apr 07, 2007 2:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jullie lullen vrolijk in rondjes met jullie gezwam over 'aankoop van die en niet van die of juist weer wel een aankoop van hem, want toen was hij...'.
Is allemaal bere oninteressant. Een coach gaat akkoord met zijn nieuwe job en met de spelers die bij die job horen, anders moet hij het contract niet ondertekenen. Dus gezwets als dat het zijn aankoop niet was gaat niet op. Een coach moet er voor zorgen dat z'n ploeg goed voetbal speelt en gemotiveerd tot op het bot is.
Is allemaal bere oninteressant. Een coach gaat akkoord met zijn nieuwe job en met de spelers die bij die job horen, anders moet hij het contract niet ondertekenen. Dus gezwets als dat het zijn aankoop niet was gaat niet op. Een coach moet er voor zorgen dat z'n ploeg goed voetbal speelt en gemotiveerd tot op het bot is.
Bertje for President!
En gelukkig doet HtC dat ook. :yes:Kaboem! schreef:Een coach moet er voor zorgen dat z'n ploeg goed voetbal speelt en gemotiveerd tot op het bot is.
Je kunt er uren over praten, maar het gebeurt zo vaak dat trainers de aankopen van hun voorgangers niet willen. Juist bij Ajax heb je dat de afgelopen tien jaar kunnen zien. Met elke nieuwe trainer werd er een legertje spelers afgevoerd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wim
- Site Admin
Bovendien wisten media en supporters het in die tijd ook heel zeker dat het gouwe aankopen zouden zijn, net zoals bij Davids nu. Alleen pakt het met Davids nu wel goed uit.joey schreef:De fout van Ajax dus. Wie stelt er nou een speler die net van het veld stapt als TD aan? Blind kun je niet verwijten dat hij niets wist en de hulp van anderen in riep. Net zo min als je anderen kunt verwijten dat ze hem adviezen gaven, zelfs al waren het verkeerde adviezen. Hij had NIET de portemonnee mogen krijgen, punt.wimpey schreef:Wie durft de expert onder de experts Cruijff te negeren?! Als rookie koos Blind het pad van JC en legde Winter, Verlaat en Menzo vast.
Achteraf voorspelen is altijd al makkelijker geweest.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
- martijn401
Op voetbalzone brengen ze het bericht ook dat Roger stopt na dit seizoen, en zetten er ook nog drie linkjes bij naar Youtube voor goals die hij scoorde van grote afstand:
http://www.youtube.com/watch?v=IAsZM9ABpZM
http://www.youtube.com/watch?v=i_WDtorZBXw
http://www.youtube.com/watch?v=KTEML8zSJ5o
(Alleen doet die laatste link het niet bij mij, maar ik heb de hele middag al netwerkproblemen, dus gok ik er maar op dat jullie 'm wel kunnen openen)
http://www.youtube.com/watch?v=IAsZM9ABpZM
http://www.youtube.com/watch?v=i_WDtorZBXw
http://www.youtube.com/watch?v=KTEML8zSJ5o
(Alleen doet die laatste link het niet bij mij, maar ik heb de hele middag al netwerkproblemen, dus gok ik er maar op dat jullie 'm wel kunnen openen)
Ik lees de laatste tijd weer oude vi's, en ben nu in het jaar 1998 vlak voor de WK. Er staat een groot interview met Cruijff in en vond het wel aardig om een stukje daaruit hier te posten:
Spanje steunt nog steeds op het grote Barcelona, uw Barcelona. Met Zubizarreta, Ferrer, Guardiola als hij fit is, Nadal en Amor.
'Tuurlijk. En dan vergeet je Roger nog. een van de allerbeste linkshalven die er uberhaupt zijn. Een ouderwetse, die kan werken, die een bal af kan pakken, die een goede pass heeft en een goal kan maken. roger zou bij mij altijd spelen. Met hem kun je elke tactische variant uithalen. hij kan ook als offensieve linksback of defensieve linksbuiten spelen.'
Dat hebben we gezien dit jaar, of is Roger in zijn goede dagen echt zo goed geweest?
Spanje steunt nog steeds op het grote Barcelona, uw Barcelona. Met Zubizarreta, Ferrer, Guardiola als hij fit is, Nadal en Amor.
'Tuurlijk. En dan vergeet je Roger nog. een van de allerbeste linkshalven die er uberhaupt zijn. Een ouderwetse, die kan werken, die een bal af kan pakken, die een goede pass heeft en een goal kan maken. roger zou bij mij altijd spelen. Met hem kun je elke tactische variant uithalen. hij kan ook als offensieve linksback of defensieve linksbuiten spelen.'
Dat hebben we gezien dit jaar, of is Roger in zijn goede dagen echt zo goed geweest?