AZ
- Giacomo Puccini
Ik niet, ik vond het een draak. Puur resultaatvoetbal. Bijna geen schot op het doel, hier zit ik echt niet voor mijn plezier naar te kijken.brigade zuid schreef:Nee, AZ is uit vaak beter dan thuis, ze zullen ook wel wat meer ruimte krijgen. Vond het trouwens weer een leuke wedstrijd om te zien!
@Jöhnk; dat bedoel ik juist. Voor de winterstop was bijna elke bal die Klose kreeg een doelpunt. Vergelijk het met KJH. Als die niet scoort heeft Ajax het ook moeilijk.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Er gebeurde toch haast niets? Bijna geen kansen. Het was een tactische strijd. Ook in dat opzicht een gelijkspel. Werder kwam voor een punt en hopelijk iets meer, en dat is gelukt. AZ kon geen stempel drukken op de wedstrijd, daarvoor speelde het te slordig en kwam het individuele kwaliteit tekort.
Klose is het hele seizoen al niet in vorm. Vind hem sowieso een dravertje hoor. Iig. geen fijnbesnaarde voetballer als Huntelaar.joey schreef:@Jöhnk; dat bedoel ik juist. Voor de winterstop was bijna elke bal die Klose kreeg een doelpunt. Vergelijk het met KJH. Als die niet scoort heeft Ajax het ook moeilijk.
Maar ik begrijp de redenatie niet. Zo kun je ook zeggen: Az miste de doelpunten van Arveladze. Maar Arveladze heeft geen enkele kans gehad, dus ik zie het directe verband niet.
bz :rocketwhore:brigade zuid schreef:Eerste wedstrijd AJAX : 3-0 verlorenDubbel schreef:Het zit er dus niet meer in dat het 3,3-0,9 wordt? Dan is Az dus toch niet 10% beter gebleken dan Ajax. Toch gum ik Az nog niet uit. Met Mr Europacup aan het roer kan het altijd nog goed komen voor ze.
Eerste wedstrijd AZ: 0-0
Dan is AZ nog meer dan AJAX + 10%
bz is de hoer van az
;)
Huntelaar fijnbesnaard? :DJöhnk schreef:Klose is het hele seizoen al niet in vorm. Vind hem sowieso een dravertje hoor. Iig. geen fijnbesnaarde voetballer als Huntelaar.joey schreef:@Jöhnk; dat bedoel ik juist. Voor de winterstop was bijna elke bal die Klose kreeg een doelpunt. Vergelijk het met KJH. Als die niet scoort heeft Ajax het ook moeilijk.
Maar ik begrijp de redenatie niet. Zo kun je ook zeggen: Az miste de doelpunten van Arveladze. Maar Arveladze heeft geen enkele kans gehad,
dus ik zie het directe verband niet.
Klose is een doelpuntenmaker, net als KJH. Het zijn allebei geen fijne voetballers maar spelers die het doel moeten zien. Je kunt KJH wel beter vinden, maar voorlopig heeft Klose gepresteerd op een WK en KJH niet. KJH moet zich nog bewijzen. Klose zit nu in een vormcrisis, Dan heb je weinig aan dit type speler.
In Bremen schroeft Werder het tempo op. Dan gaat AZ nat volgens mij.
BTW, BZ:
Ajax-Bremen 3-1
AZ-Bremen 0-0 ;)
Huntelaar meer dan een doelpuntenmaker? Dat zeg jij, nadat je maanden hebt betoogd dat HtC gek was omdat hij KJH meer wilde laten doen dan doelpunten maken? :shock:
BTW, Shota speelde vanavond prima. Maar hij is allang niet meer de speler die de goals moet maken. LVG gebruikt hem nu in de Pettersson-rol en dat doet blijkt hij ook te kunnen. Hij heeft nog een actie ook.
BTW, Shota speelde vanavond prima. Maar hij is allang niet meer de speler die de goals moet maken. LVG gebruikt hem nu in de Pettersson-rol en dat doet blijkt hij ook te kunnen. Hij heeft nog een actie ook.
Nee, zo heb ik het niet gezegd, lees maar terug. Huntelaar moet je niet terug laten zakken naar het middenveld en niet uit laten wijken naar de zijkanten. Je moet hem laten spelen zoals Kluivert onder Van Gaal. Zuinig, op de vierkante meter, als aanspeelpunt. Huntelaar heeft nl. een uitstekend oog voor de derde man.joey schreef:Huntelaar meer dan een doelpuntenmaker? Dat zeg jij, nadat je maanden hebt betoogd dat HtC gek was omdat hij KJH meer wilde laten doen dan doelpunten maken? :shock:
HTC wilde positiewisselingen en dergelijke. Zo moet je Huntelaar inderdaad niet laten spelen.
Mwah, als aanspeelpunt haalt hij het niet bij Stefan Pettersson. Die had een veel betere aanname en meer inzicht. KJH als aanspeelpunt....gaat wel. Met Kluivert kun je hem ook niet vergelijken, die is (correctie, die WAS) veel en veel sneller. KJH is een killer, geef hem ruimte in het strafschopgebied en hij schiet bijna altijd binnen de palen/maakt bijna altijd de juiste keuze. Dat is zijn kracht. Voor het overige vind ik hem niet bijzonder.
Klose is ook een moordenaar. Ziet er niet interessant uit, maar Klose in goede doen weet precies waar het doel staat. Het spel van Werder is erop afgestemd om Diego en Klose tot hun recht te laten komen. Nu Klose uit vorm is, voelen ze dat zeker.
Klose is ook een moordenaar. Ziet er niet interessant uit, maar Klose in goede doen weet precies waar het doel staat. Het spel van Werder is erop afgestemd om Diego en Klose tot hun recht te laten komen. Nu Klose uit vorm is, voelen ze dat zeker.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
In een topic vol Louis van Gaal-filmpjes mag deze natuurlijk niet ontbreken. Dit doet die vadsige vetklep van een Ronald Koeman hem niet na: http://www.youtube.com/watch?v=pb1t7ZehPBo
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................