PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Baseman

Bericht door Baseman » di apr 03, 2007 9:15 pm

joey schreef:Zag je hoe Da Costa stond te verdedigen? Die voelt zich niet prettig in het volle licht, hij mist de schaduw van Alex.
Hij doet het toch best aardig vind ik, hij moet het zo ongeveer in zijn eentje doen en hij mag die basketballer Crouch dekken. Maar met Alex langs je speelt het natuurlijk een stuk lekkerder :yes:

PS: Volgens mij is het veld van PSV behekst :moontje:
Enkele spelers van Liverpool krijgen ineens ook last van blessures...

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 03, 2007 9:16 pm

Thomas schreef:Jammer van die 0-3. Nu gaat PSV het heel rustig aan doen in Engeland. Benitez en Koeman zullen elkaar begrijpen. PSV zal weinig tegenstand bieden en in ruil daar voor zal Benitez z’n ploeg niet over PSV heen laten walsen.
Lijkt me ook ja.
Kunnen we over 2 weken mooi de A1 opstellen ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 03, 2007 9:18 pm

Baseman schreef:Kunnen we over 2 weken mooi de A1 opstellen ;)
Kan Zeefuik alvast aan zijn nieuwe omgeving wennen. :poketounge:

Liverpool vindt het wel best.

:nec:
Laatst gewijzigd door joey op di apr 03, 2007 9:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 03, 2007 9:18 pm

Frank schreef:Overigens blijft het me wel opvallen dat je mijn opmerkingen wel heel vaak persoonlijk aantrekt ;) , maar daar hebben we het via PM al eens over gehad....
Ik wil je alleen niet teleurstellen, Frank. ;)

Maar serieus, ik krijg gewoon vaak de indruk dat je het (onterecht) over mij hebt. :D

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 03, 2007 9:21 pm

Frank heeft het over ons allemaal. Wij vallen tegen. X'C

Baseman doet luchtig over deze nederlaag, maar het is een nieuwe klap voor PSV. Inmiddels is het al een tijdje geleden dat ze na een wedstrijd vrolijk in de kleedkamer gezeten hebben. Dat voelt niet prettig, voetballers worden er onzeker van.

Laatst gewijzigd door joey op di apr 03, 2007 9:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 03, 2007 9:21 pm

Baseman schreef:Lijkt me ook ja.
Kunnen we over 2 weken mooi de A1 opstellen ;)
PSV hoeft geen tweede wedstrijd met z'n krachten te smijten om een verdere afgang te voorkomen en Liverpool is door na 1 wedstrijd inzet te hebben getoond.

Toch zullen de Liverpool-supporters wel iets willen zien. :eusa_pray:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 03, 2007 9:24 pm

Ik ben erg benieuwd hoe de club hiermee omgaat. De confrontatie met Liverpool is klaar. Zoveel is duidelijk.

Maar wat gebeurd er nu in de competitie? Kan men het opbrengen om zich opnieuw op te laden voor het slot van de competitie of stort het helemaal in elkaar. Ik vind PSV de laatste weken en ook vanavond weer een aangeslagen en gelaten indruk maken. Die houding zullen ze van zich af moeten schudden want anders redden ze het niet.

Na de wedstrijd tegen NAC was ik nog redelijk overtuigd dat PSV het ging redden. Ze mogen immers nog een keer gelijkspelen en hun tegenstanders spelen eigenlijk nergens meer voor. Alleen Utrecht heeft nog kans op het linkerrijtje. Maar het lijkt wel alsof ze er zelf niet meer in geloven. Als Koeman de zaak mentaal nu niet snel op de rails krijgt gaan ze onderuit.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 03, 2007 9:25 pm

Waarom zou Koeman Farfan in de rust gewisseld hebben? Het lijkt mij dat Farfan wel heel slecht gespeeld moet hebben of een blessure heeft opgelopen wil je hem wisselen en een prutser als Tardelli laten staan.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 03, 2007 9:27 pm

Thomas schreef: PSV hoeft geen tweede wedstrijd met z'n krachten te smijten om een verdere afgang te voorkomen en Liverpool is door na 1 wedstrijd inzet te hebben getoond.
1 wedstrijd? Zestig minuten zul je bedoelen. Het laatste half uur doet Liverpool weinig meer.
PSV heeft de eerste helft mogen spartelen. Een kleine tempoversnelling daarna en het was gedaan. Het krachtsverschil is veel groter dan je zou denken. PSV is machteloos, er zit niets in. Denk dat Liverpool totaal niet moe is geworden van deze wedstrijd. Nee, PSV is te kijk gezet, dit is een afstraffing.

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 03, 2007 9:28 pm

joey schreef:Kan Zeefuik alvast aan zijn nieuwe omgeving wennen. :poketounge:
:D
Baseman doet luchtig over deze nederlaag, maar het is een nieuwe klap voor PSV.
Ach, het is er eentje die verwacht was. Ik denk dat het voor de spelers ook een opluchting is dat men nu klaar is in de CL, die druk is eraf. Over en sluiten en nog maar 4 wedstrijden alles geven, kan men na het feest lekker op vakantie :xyxthumbs:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 03, 2007 9:28 pm

Thomas schreef:Waarom zou Koeman Farfan in de rust gewisseld hebben? Het lijkt mij dat Farfan wel heel slecht gespeeld moet hebben of een blessure heeft opgelopen wil je hem wisselen en een prutser als Tardelli laten staan.
Hij wordt gespaard.

Psv brengt niets. Koeman en de zijnen leveren slecht werk af.

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 03, 2007 9:29 pm

joey schreef:PSV heeft de eerste helft mogen spartelen. Een kleine tempoversnelling daarna en het was gedaan.
Overdrijven is ook een vak...na de 1e helft was het gedaan, daarvoor was PSV zeker niet aan het spartelen.
Al was het vooraf al duidelijk dat het duel vooral in dienst stond van het beperken van de schade.
Laatst gewijzigd door Baseman op di apr 03, 2007 9:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

MVH

Bericht door MVH » di apr 03, 2007 9:29 pm

Thomas schreef:Waarom zou Koeman Farfan in de rust gewisseld hebben? Het lijkt mij dat Farfan wel heel slecht gespeeld moet hebben of een blessure heeft opgelopen wil je hem wisselen en een prutser als Tardelli laten staan.
Hij schijnt inderdaad iets geblesseerd te hebben. Een spier volgens Van Gelder.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 03, 2007 9:30 pm

Het is een feit dat ze zich nu uitsluitend op de competitie kunnen richten maar dit is toch wel een tikkie hoor. Een 0-3 nederlaag in eigen huis doet pijn. Ook als je van te voren weet dat het moeilijk gaat worden.

Zaterdag weten we meer. Als PSV in Nijmegen wint dan komen ze er denk ik wel door. Maar als ze de boel zaterdag niet aan de praat hebben kan er nog van alles gebeuren.

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 03, 2007 9:32 pm

Als ze niet eens van NEC kunnen winnen, dan verdienen ze het ook niet.
Maar ik zie PSV daar gewoon winnen en het kampioenschap met pijn en moeite binnen halen. Ajax kan dan vol goede moed de play offs in en deze wederom winnen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 03, 2007 9:33 pm

Farfan gespaard? Dat kan ik me haast niet voorstellen! :shock:

Kuijt zal zich wel lekker voelen. Eindelijk eens dik winnen van PSV. ;)

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di apr 03, 2007 9:35 pm

MVH schreef:
Balen zeg. Een spierblessure kan heel vervelend zijn. En dat het net Farfan moet overkomen. Een van de smaakmakers in de armoedige Nederlandse competitie. :sad:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 03, 2007 9:35 pm

Baseman schreef:Als ze niet eens van NEC kunnen winnen, dan verdienen ze het ook niet.
Maar ik zie PSV daar gewoon winnen en het kampioenschap met pijn en moeite binnen halen. Ajax kan dan vol goede moed de play offs in en deze wederom winnen.
Ach, Ajax won er ook niet. Was één van de slechtste wedstrijden van het seizoen. Uiteindelijk is degene die bovenaan staat natuurlijk altijd de terechte kampioen. Alleen is de ene titel wat mooier dan de andere.

Voetballend is PSV natuurlijk nog altijd een maatje te groot voor NEC. Maar ja, 1 + 1 is niet altijd 2. Het mentale aspect gaat nu de doorslag geven. En op dat gebied is er een hoop werk te verzetten. Kijk maar eens naar de uitstraling van de spelers. Dat is al weken zo....

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 03, 2007 9:36 pm

Dubbel schreef:Balen zeg. Een spierblessure kan heel vervelend zijn. En dat het net Farfan moet overkomen. Een van de smaakmakers in de armoedige Nederlandse competitie. :sad:
Hopelijk is hij op tijd fit voor de nacompetitie! :aai: :D

Frank

Bericht door Frank » di apr 03, 2007 9:38 pm

Thomas schreef:
Frank schreef:Overigens blijft het me wel opvallen dat je mijn opmerkingen wel heel vaak persoonlijk aantrekt ;) , maar daar hebben we het via PM al eens over gehad....
Ik wil je alleen niet teleurstellen, Frank. ;)

Maar serieus, ik krijg gewoon vaak de indruk dat je het (onterecht) over mij hebt. :D
Gelukkig gaat het niet altijd over jou, hier... ;) Serieus, het woordje onterecht staat wat mij betreft op de verkeerde plaats wat mij betreft. Je hebt vaan de onterechte indruk dat ik het over jou heb....
joey schreef:Frank heeft het over ons allemaal. Wij vallen tegen. :tranen:
Ik kom meer tot de ontdekking dat mijn beeld van een aantal mensen hier blijkbaar verkeerd is geweest. Het is dus meer mijn beeld dat tegenvalt ;)

MVH

Bericht door MVH » di apr 03, 2007 9:38 pm

Elke club kan winnen van dit geknakte zooitje. Wordt een mooi weekendje voor Denneboom com suis.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 03, 2007 9:38 pm

Baseman schreef:Als ze niet eens van NEC kunnen winnen, dan verdienen ze het ook niet.
Maar ik zie PSV daar gewoon winnen en het kampioenschap met pijn en moeite binnen halen.
Moeten ze wel scoren tegen de Keizer van Brakkestein.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 03, 2007 9:40 pm

Dubbel schreef:
MVH schreef:
Balen zeg. Een spierblessure kan heel vervelend zijn. En dat het net Farfan moet overkomen. Een van de smaakmakers in de armoedige Nederlandse competitie. :sad:
Jij probeert Frank te verwennen, geloof ik. ;)

Nihad

Bericht door Nihad » di apr 03, 2007 9:43 pm

Trouwens opgevallen dat PSV aanvallend niks creëert? Was tegen Excelsior, ons en NAC ook al zo.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 03, 2007 9:46 pm

PSV heeft geen schijn van kans tegen Liverpool

3/4/2007 22:35

PSV was ook tegen Liverpool geen schim van de ploeg die dit seizoen lange tijd de Eredivisie domineerde. Aanvankelijk hield PSV de schade enigszins beperkt, maar uiteindelijk sloeg Liverpool genadeloos toe: 0-3. Het seizoen eindigt dramatisch voor PSV.

Er zijn verzachtende omstandigheden, zoals het ontbreken van Alex, Ibrahim Afellay en Arouna Koné, maar die tellen niet in de Champions League. Op dat niveau helpen ook een paar noodgrepen (basisplaatsen voor Diego Tadelli en Mika Väyrynen) niet.

De ommekeer kwam in een fase van de wedstrijd waarin PSV misschien wel te afwachtend en Liverpool nog geduldig speelde. Uitgerekend Steven Gerrard, het gezicht van Liverpool, strafte de apatische defensie van PSV genadeloos met het hoofd af. Bij die actie bukte Dirk Kuijt om zijn aanvoerder alle ruimte te bieden.

In de tweede helft, waarin Jefferson Farfán niet meer terugkeerde (hij werd vervangen door Sun Xiang), kwam PSV er nauwelijks meer aan te pas. Eerst was een afstandsschot van kilometervreter van John Arne Riise onhoudbaar voor Gomes.

Daar bleef het niet bij. Nadat Koeman Patrick Kluivert voor de aangeslagen Edison Méndez had gebracht, maakte Peter Crouch ook nog een derde doelpunt voor Liverpool. De winnaar van de Champions League in 2005 is op dit moment veel te sterk voor PSV. Dat zal volgende week woensdag op Anfiueld Road niet anders zijn.

vi.nl

Gesloten