PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 03, 2007 1:02 pm

Baseman schreef:Nee, PSV koopt ze en biedt ze een contract aan als ze 18 zijn. Zoals de Nederlandse wet voorschrijft. De grote buitenlandse clubs mogen iedereen een contract aanbieden, ook als ze 9 zijn.
Schei toch uit, Baseman. PSV zit achter twaalfjarige Brazilianen aan. Als de Nederlandse wet het toestond Zuidamerikaanse jongetjes van 15 te halen, zat de jeugdopleiding van PSV er vol mee. :nooo:

[QUOTE[Mocht Zeefuik vertrekken dan krijgt PSV slechts een minimale vergoeding.[/quote]

Terecht, want PSV heeft bijna niets bijgedragen aan de ontwikkeling van die jongen. (Krijgt Ajax meer? Hoe lang heeft hij bij Ajax gezeten?)
In het geval Vonlanthen 2 jaar en in het geval Da Costa bijna 4 jaar in leeftijd.
Dus het is een wereld van verschil of een speler 17 of 19 is? Hoe oud was Ronaldo toen hij bij PSV tekende?
Afgezien natuurlijk dat ze bij PSV een veel grotere kans op speeltijd hebben.
PSV heeft geen grote reputatie op dat gebied. Niet groter dan Liverpool, ben ik bang.
Och gut, gaan we weer met deze onzin beginnen ?
Ik had het moeten weten,. begin over de jeugdopleiding in de PSV topic en meteen moet weer geroepen worden dat Ajax wel een goede opleiding heeft en PSV niet en dat er bij PSV geen talenten doorbreken... :sleepey:
Gaat niet om Ajax, gaat om het perspectief dat zo'n jongen heeft. Koe wil straks misschien wel vijf spitsen kopen, heeft hij aangekondigd, dus mag die jongen achter aan de rij aansluiten.

:nec:
Laatst gewijzigd door joey op di apr 03, 2007 1:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di apr 03, 2007 1:04 pm

PSV verbonden aan racecompetitie

PSV neemt als enige Nederlandse voetbalclub deel aan de autoracecompetitie Superleague Formula. Behalve de landskampioen uit Eindhoven hebben ook AC Milan, Porto en Olympiakos zich al aan de nieuwe raceliga verbonden.

De Superleague Formula, een racecompetitie voor voetbalclubs, gaat in augustus 2008 van start. Het eerst seizoen bestaat uit zes races op grote circuits in Europa. De bedoeling is dat twintig gerenommeerde profclubs met een coureur deelnemen. PSV heeft nog geen bestuurder voor de racewagen aangetrokken.
www.nieuwnieuws.nl

Nog maar 14 clubs te gaan. :X
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » di apr 03, 2007 1:08 pm

Baseman schreef:
Spijker schreef:Ik hoop dat psv verstandig is en hem laat blijven.
PSV heeft geen keuze hierin, hij is nog te jong om een contract aan te bieden.
joey schreef:Dat doet PSV toch ook?
Nee, PSV koopt ze en biedt ze een contract aan als ze 18 zijn. Zoals de Nederlandse wet voorschrijft. De grote buitenlandse clubs mogen iedereen een contract aanbieden, ook als ze 9 zijn. Mocht Zeefuik vertrekken dan krijgt PSV slechts een minimale vergoeding.
Wat is eigenlijk het verschil tussen Zeefuik wegkopen en Da Costa of Vonlanthen wegkopen?
In het geval Vonlanthen 2 jaar en in het geval Da Costa bijna 4 jaar in leeftijd.
Afgezien natuurlijk dat ze bij PSV een veel grotere kans op speeltijd hebben.
Wat heeft PSV die jongen te bieden? Daar gaat het nu om. Bij Ajax blijven de grootste talenten omdat ze weten dat ze kansen krijgen in het eerste. Jordy Brouwer vertrok wél, maar die dreigde buiten de boot te vallen.
Och gut, gaan we weer met deze onzin beginnen ?
Ik had het moeten weten,. begin over de jeugdopleiding in de PSV topic en meteen moet weer geroepen worden dat Ajax wel een goede opleiding heeft en PSV niet en dat er bij PSV geen talenten doorbreken... :sleepey:
Ken je klassiekers, Baseman, Vonlanthen speelde al ver voor zijn 18e verjaardag wedstrijden bij PSV. Hij werd zelfs op z'n 16e al benaderd in Zwitserland.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di apr 03, 2007 1:19 pm

Kluivert?
Duke schreef:PSV heeft nog geen bestuurder voor de racewagen aangetrokken
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di apr 03, 2007 1:33 pm

666 schreef:Kluivert?
Duke schreef:PSV heeft nog geen bestuurder voor de racewagen aangetrokken
Ik vond hem zelf te voor de hand liggend om te noemen. :X
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di apr 03, 2007 1:38 pm

Jezelf zo afremmen is heel ongezond. Het is veel beter om alles eruit te gooien en het gaspedaal tegen de bodemplaat te kicken.

Als Ajax ook meedoet kunnen we Danny Blind weer bij de club halen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 03, 2007 1:57 pm

joey schreef:Schei toch uit, Baseman. PSV zit achter twaalfjarige Brazilianen aan. Als de Nederlandse wet het toestond Zuidamerikaanse jongetjes van 15 te halen, zat de jeugdopleiding van PSV er vol mee. :nooo:
En nu blijkt waarom, zelfs de jeugdopleidingen zijn steeds minder veilig voor clubs als Arsenal, Liverpool en Chelsea. En dat zijn clubs die geld zat hebben, wat het in mijn ogen heel anders maakt. In plaats dat dit soort enorm rijke clubs een eigen opleiding opzet gaan ze voor de makkelijke weg, ze halen overal in de wereld talentvolle jeugdspelers weg. Waardoor die spelers een grotere kans lopen te verzuipen en de kleinere clubs hun grote talenten en een bron van inkomsten kwiijt zijn.

Vorig jaar is al een groot PSV talent naar Inter vertrokken.

Maar goed, dat PSV een spelertje van 13 heeft benaderd is niet erg positief in mijn ogen. Ik heb overigens geen flauw idee hoe dat nu loopt tussen hem en PSV.
Terecht, want PSV heeft bijna niets bijgedragen aan de ontwikkeling van die jongen. (Krijgt Ajax meer? Hoe lang heeft hij bij Ajax gezeten?)
Dat is de discussie helemaal niet, al schijnt dat ingewikkeld te zijn voor je. Voor Nederlandse jeugdspelers wordt nooit veel betaald, de clubs en vorige clubs krijgen hooguit een fooitje in de vorm van een opleidingsvergoeding.
Dus het is een wereld van verschil of een speler 17 of 19 is?
Ja, natuurlijk. Vanaf 18 is iemand namelijk volwassen.
Tegenwoordig worden echter kinderen al weggehaald uit opleidingen. De wereld is hier te klein als PSV een 13 jarig Brazilaans wonderkind benaderd, maar Liverpool mag rustig een 16 jarige speler uit de jeugd van PSV halen ? :hypocrite:
PSV heeft geen grote reputatie op dat gebied. Niet groter dan Liverpool, ben ik bang.
Tuurlijk Joey...er gaan nooit spelers van PSV naar grote buitenlandse clubs :roll:

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 03, 2007 1:59 pm

Baseman schreef:
Tuurlijk Joey...er gaan nooit spelers van PSV naar grote buitenlandse clubs :roll:
Zelfopgeleide spelers?
I think I lost my fucking headache

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 03, 2007 2:05 pm

Scherrer schreef:Vonlanthen speelde al ver voor zijn 18e verjaardag wedstrijden bij PSV. Hij werd zelfs op z'n 16e al benaderd in Zwitserland.
Klopt gedeeltelijk, hij tekende op zijn 17e voor PSV maar mocht toen nog niet voor PSV uitkomen. Hij werd eerst verhuurd aan BSC Young Boys, maar door een wetsverandering mocht hij ineens wel uitkomen voor PSV. Vervolgens werd hij teruggehaald en speelde hij in de A1, Jong PSV en PSV 1. En PSV betaalde ruim 1 miljoen Euro voor hem.

Ken je klassiekers ;)

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 03, 2007 2:06 pm

Muisje Andersom schreef:Zelfopgeleide spelers?
Weinig, maar hier en daar wel eens iemand :D
Het lijkt me alleen duidelijk dat een talentvolle jonge speler meer kans maakt op speeltijd bij PSV dan bij Liverpool.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di apr 03, 2007 2:31 pm

Dat vraag ik me dus serieus echt af ;)

Anyway, Eidnhoven is er klaar voor:
Vlaggenactie PSV voor CL-duel

EINDHOVEN - PSV deelt dinsdagavond bij entree van het stadion speciale vlaggen uit. Daartoe heeft de club 35 duizend Brabantse vlaggen met de opdruk 'PSV-Liverpool 3-4-2007' laten drukken - een nieuw initiatief van PSV om de fansschare te mobiliseren.

„We willen een echte vlaggenzee creëren. Bovendien zijn het leuke dingen om te bewaren als collector’s item”, aldus een PSV-woordvoerder.

De supporters houden na overleg met PSV geen speciale sfeeractie, volgens Frits Bovers van supportersclub Fans United. „PSV is nu aan de beurt. Aan de supporters zal het niet liggen”, doelt Bovers ook op de wedstrijd zelf.

„Als PSV tweehonderd procent strijd levert en ervoor zorgt dat die lange Peter Crouch niet de bal aangespeeld krijgt, moet het kunnen. Maar persoonlijk vind ik de competitie belangrijker.”

Er komen 1800 Engelse supporters naar Eindhoven. De meesten reizen via Amsterdam en gaan verder met de trein. Een deel van de aanhang komt volgens de politie met bussen. „Ze zijn hier eerder geweest en toen is het goed gegaan”, stelt een woordvoerder. Er is geen speciaal plein ingericht voor de Liverpool-fans.
Vlaggetjes waren toch voor die neuzen? :aai:

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 03, 2007 3:26 pm

En TBS heeft de tactiek al uitgestippeld:

PSV gokt op gelukje tegen Liverpool

FRANS VAN DEN NIEUWENHOF

EINDHOVEN - Tonny Bruins Slot is niet gauw stil te krijgen, maar na het zien van Liverpool-Arsenal, zaterdag, was hij toch stevig onder de indruk.

Liverpool won de topper met 4-1 en lijkt optimaal geprepareerd voor het Champions League-duel vanavond in Eindhoven.

''Alles lukte bij Liverpool,'' zegt Bruins Slot. ''Ze zijn beter in vorm dan voor de winter. Liverpool plukt nu de vruchten van het rotatiesysteem dat trainer Benitez toepast. De spelers zijn topfit.''

Daarin schuilt natuurlijk het grote verschil met PSV, dat vandaag pas duidelijkheid krijgt over het meespelen van middenvelder Ibrahim Afellay. Gistermiddag werd een MRI-scan gemaakt om te zien of er een scheurtje in zijn hamstrings zit. ''We zullen geen enkel risico nemen. Het belangrijkste is nu de groep tot het einde van het seizoen compleet te houden,'' zegt Ronald Koeman.

Het duel van vanavond lijkt voor PSV vooral een kwestie van overleven. Koeman verwacht een goed georganiseerd verdedigend spelend Liverpool. PSV zal eveneens 'gesloten' spelen en gokken op kleine gelukjes.

''Vorig seizoen scoorden we met Benfica tegen Liverpool in de 88ste minuut, omdat die lange Luizao de bal binnenkopt. Een hoekschop die goed valt, een bal binnen- of buitenkant paal - op dat soort meevallers moeten wij hopen. Met 0-0 hier en 1-1 daar komen wij een ronde verder,'' zegt Bruins Slot, ''Maar om zo te spelen moet je een enorm groot concentratievermogen opbrengen. Eén keer balverlies op het middenveld en je kunt verslagen worden.''

Volgens Bruins Slot zal Peter Crouch, zaterdag goed voor drie doelpunten tegen Arsenal, niet meespelen. ''In uitwedstrijden loeren ze op kansjes, in thuisduels gaan ze met volle kracht de 'box' in. Dan hebben ze Crouch nodig.''

Liverpool weet zich gesterkt door de wetenschap dat het in de vorige ronde Barcelona uitschakelde. ''Ook mentaal zijn ze enorm sterk. De competitie zit er nu wel op voor ze, Liverpool kan zich volledig richten op de Champions

League,'' zegt Koeman. ''Om echt kans te hebben, moet je goed en compleet zijn. Wij zijn beide niet. Maar dit podium motiveert je automatisch. We mogen trots zijn dat we bij de laatste acht zitten. Dat gevoel moeten we uitstralen en alle andere probleempjes even vergeten. PSV is een team dat over twee wedstrijden moeilijk te kloppen is. Die wetenschap hebben wij overgehouden aan de duels met Arsenal.''

© Het Parool, 03-04-2007

PSV is doodsbang. :aai:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 03, 2007 5:10 pm

'Pedro Ken in belangstelling PSV'

Volgens regionale Braziliaanse media staat Pedro Ken Morimoto Moreira in de belangstelling van PSV. De middenvelder van Coritiba. PSV zou de 20-jarige middenvelder al diverse malen hebben bekeken.
PN

Pedro Ken

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di apr 03, 2007 5:30 pm

joey schreef:Als de Nederlandse wet het toestond Zuidamerikaanse jongetjes van 15 te halen, zat de jeugdopleiding van PSV er vol mee. :nooo:
Ja, als de Nederlandse wet het toestond dan wisten ze in Eindhoven wel raad met 15-jarige jongetjes. :D :nec:

(hij blijft leuk, toch?)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 03, 2007 6:56 pm

Afellay doet niet mee:
K - Gomes
V - Jan Kromkamp
V - Manuel da Costa
V - Timmy Simons
V - Carlos Salcido
M - Edison Méndez
M - Mika Väyrynen
M - Phillip Cocu
A - Jason Culina
A - Jefferson Farfán
A - Diego Tardelli

Simons achterin? Mooi zo. Dan moet Cocu meer rennen.
K - José Manuel Reina
V - Steve Finnan
V - Jamie Carragher
V - Daniel Agger
V - John Arne Riise
M - Steven Gerrard
M - Javier Mascherano
M - Xabi Alonso
M - Fábio Aurélio
A - Peter Crouch
A - Dirk Kuyt

Riise naar achteren dus levert Liverpool wat loopvermogen in. Maar Mascherano is een heerlijk bijtjertje die veel tackles in zal zetten. Het fysieke duo Crouch en Kuijt kan me op de een of andere manier ook wel bekoren. ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 03, 2007 6:58 pm

Zal het niet Cocu achterin worden en Simons op het middenveld? Kan me haast niet voorstellen dat Koe zijn aanvoerder opoffert, Cocu kan het nooit belopen.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di apr 03, 2007 7:11 pm

Riise naar achteren dus levert Liverpool wat loopvermogen in.
Nou...Fabio Aurelio kan ok wel een beetje rennen hoor!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 03, 2007 7:12 pm

Als PSV nou veel druk naar voren zou willen zetten zou ik Simons in de achterste linie nog een beetje kunnen begrijpen, maar het lijkt me sterk dat Koeman er een slijtageslag van wilt maken.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 03, 2007 7:15 pm

Het is toch duidelijk hoe PSV gaat spelen? Uit het hierboven geplaatste artikel van Het Parool:

Het duel van vanavond lijkt voor PSV vooral een kwestie van overleven. Koeman verwacht een goed georganiseerd verdedigend spelend Liverpool. PSV zal eveneens 'gesloten' spelen en gokken op kleine gelukjes.

''Vorig seizoen scoorden we met Benfica tegen Liverpool in de 88ste minuut, omdat die lange Luizao de bal binnenkopt. Een hoekschop die goed valt, een bal binnen- of buitenkant paal - op dat soort meevallers moeten wij hopen. Met 0-0 hier en 1-1 daar komen wij een ronde verder,'' zegt Bruins Slot.
PSV gaat echt geen druk zetten. Of ze moeten op een flinke achterstand komen. Dan moeten ze wel.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 03, 2007 7:32 pm

Volgens Koeman speelt Simons in de verdediging en Cocu ervoor of erachter.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 03, 2007 7:41 pm

Daar speelde Simons ook tegen Ajax om de JCS, dat was geen succes.

Nihad

Bericht door Nihad » di apr 03, 2007 8:13 pm

Bingo! 0-1 Gerrard! :cheer:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 03, 2007 8:14 pm

Liverpool zit in een zetel. :yes:

Waardeloos verdedigd weer. Aan die Da Costa heb je sowieso niets. :aai:

Quizvraag voor de aanwezigen: 0-hoeveel gaat dit worden?

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di apr 03, 2007 8:23 pm

Ik verander van mening. Laat ze er maar met 0-4 af gaan. Weer een desillusie rijker :headbang:

Nihad

Bericht door Nihad » di apr 03, 2007 8:27 pm

Afbeelding
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gesloten