PSV - Ajax 1 tegen fukking 5 mwahahaha
Hehe! :xyxthumbs:
Maar misschien verlost een buitenlandse club PSV dan van Koe? :scared:
Moet PSV flink worden afgemaakt door Liverpool > crisis > paniek > minder zelfvertrouwen > geen titel? Of moet PSV juist stunten tegen Liverpool > aandacht afgeleid > alle kaarten op de CL > geen titel?
:nec:
Maar misschien verlost een buitenlandse club PSV dan van Koe? :scared:
Moet PSV flink worden afgemaakt door Liverpool > crisis > paniek > minder zelfvertrouwen > geen titel? Of moet PSV juist stunten tegen Liverpool > aandacht afgeleid > alle kaarten op de CL > geen titel?
Het stinkt aan alle kanten!
Dat is het doel waarnaar wij streven! :headbang: :D
Maar het een of het ander kan ook negatief uitpakken natuurlijk.
Pak slaag tegen Liverpool > focussen op de competitie.
Stunten tegen Liverpool > meer zelfvertrouwen, betere resultaten in de competitie.
Daarom vraag ik: wat is beter?
Maar het een of het ander kan ook negatief uitpakken natuurlijk.
Pak slaag tegen Liverpool > focussen op de competitie.
Stunten tegen Liverpool > meer zelfvertrouwen, betere resultaten in de competitie.
Daarom vraag ik: wat is beter?
Het stinkt aan alle kanten!
:D
Time will tell....
Sowieso moet het natuurlijk een veldslag worden!
Wat dacht je van een gelijkspel? Twee partijen die in een moordend tempo voortsjezen en uiteindelijk resulteren in een verlenging + penalties die jammerlijk net worden verloren? De eer is gered maar de dumper groot genoeg om er nog even niet bij te zijn met het koppie.... ;)
Time will tell....
Sowieso moet het natuurlijk een veldslag worden!
Wat dacht je van een gelijkspel? Twee partijen die in een moordend tempo voortsjezen en uiteindelijk resulteren in een verlenging + penalties die jammerlijk net worden verloren? De eer is gered maar de dumper groot genoeg om er nog even niet bij te zijn met het koppie.... ;)
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
Nee, na de eerste wedstrijd moet PSV nog kans maken op de volgende ronde. Anders doen ze het de tweede wedstrijd natuurlijk rustig aan. In de return mogen ze wel afgeslacht worden.joey schreef:Moet PSV flink worden afgemaakt door Liverpool > crisis > paniek > minder zelfvertrouwen > geen titel? Of moet PSV juist stunten tegen Liverpool > aandacht afgeleid > alle kaarten op de CL > geen titel?
-
- SylvievdVaart
Ray MOoi Niet... Is dat Raymon z'n bijnaam onder de mods?Ramona schreef:Volgens mij zijn smilies, gemaild aan Ray, nooit Niet geplaatst op AT...maar Ray moet me maar verbeteren indien onwaar...dus zoek ze.... :xyxthumbs:
PS: wordt later nog een lastige AT triviant vraag: in welk topic vinden we de pagina met de meeste NEC smilies? ;)
Laatst gewijzigd door Dubbel op di apr 03, 2007 7:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10