PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Wouter

Bericht door Wouter » zo apr 01, 2007 10:40 pm

Ik denk wel dat het op de laatste dag beslist wordt. Ik denk dat Ajax de komende drie wedstrijden alles wint en dat een zenuwachtig PSV gelijk speelt tegen Twente.

Maar ja, zo in de laatste speelrondes kunnen de gekste dingen gebeuren.

Joey, bij Vitesse gaat het erom of Janssen en Van der Schaaf kunnen spelen. Dat is het belangrijke blok op het middenveld, zonder die twee wordt Vitesse loshangend zand dat moet hopen op een bevlieging van Lazovic.

generaal

Bericht door generaal » zo apr 01, 2007 10:41 pm

Thomas schreef:Wat denk jij dat Koeman gaat doen tegen Liverpool?

En waar put je vertrouwen uit?
PSV gaat er hard af tegen Liverpool.
Ik put vertrouwen uit het feit dat NAC-uit traditioneel lastig is voor PSV, NEC en Vitesse uit best te doen zijn, Utrecht Ajax niet aan een titel gaat helpen op de laatste speeldag en Aissati z'n club de das niet om gaat doen ;).

Wouter

Bericht door Wouter » zo apr 01, 2007 10:42 pm

Op de laatste speeldag speelt PSV tegen ons. En PSV heeft nog nare herinneringen aan 1993 ;) ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma apr 02, 2007 7:56 am

Het vreemde is dat alle PSV'ers in mijn omgeving er van overtuigd zijn dat PSV het niet gaat halen. Dat zelfvertrouwen dat ze in de winterstop hadden was wel erg broos. ;)
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma apr 02, 2007 8:10 am

Als het op de laatste dag aankomt ga je het niet redden. Je moet er voor zorgen dat je die laatste pot alleen nog maar hoeft te winnen. De beslissing valt in het weekend van Sparta thuis. Dan moet psv uit naar utrecht als ik het goed heb. Wat was er trouwens met Koeman en Cocu aan de hand na afloop van de wedstrijd?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 02, 2007 10:00 am

Spijker schreef:Wat was er trouwens met Koeman en Cocu aan de hand na afloop van de wedstrijd?
Dat weet niemand.

Het zou wel leuk zijn als Aisatti de winnende maakt tegen PSV. Of Beerens. :D

Kunnen de PSV'ers zich nog focussen op de competitie? Willen ze dat? Koe kan honderd keer roepen dat kampioen worden het belangrijkste is, misschien willen spelers als Farfan, Gomes en Mendes zich liever laten zien in de CL. (Wij hebben die situatie ook ooit gehad. In de tijd van Bergkamp-Jonk.)
Het stinkt aan alle kanten!

Vitali Nomini

Bericht door Vitali Nomini » ma apr 02, 2007 10:05 am

Boeruhhh, boeruhh

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma apr 02, 2007 10:06 am

Ik denk dat we het van de uitwedstrijden moeten hebben. Dus zaterdag in Nijmegen en over een week of drie in Utrecht. Vitesse thuis winnen ze wel, misschien dat Twente nog wat af kan snoepen. Wie weet. Spannend is het in ieder geval wel. Jammer trouwens dat Ajax niet op zaterdag speelt en psv op zondag. Dan kun je de druk een beetje extra opvoeren. Heb nu al zin in het weekend :D

Ow jee, hebben we de eerste echte Internet Hooligan hierboven te pakken?

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma apr 02, 2007 10:13 am

Ik hoop dat Lazovic de winnende maakt in Eindhoven. :cool1:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma apr 02, 2007 10:27 am

Spijker schreef:Als het op de laatste dag aankomt ga je het niet redden. Je moet er voor zorgen dat je die laatste pot alleen nog maar hoeft te winnen.
Dat denk ik ook, ik vind het ook een nadeel dat AJAX de laatste wedstrijd uit speelt en Psv thuis, zeker als het nog op het doelsaldo aan gaat komen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 02, 2007 10:52 am

Afbeelding

Het rommelt in het altijd gemoedelijke Eindhovûh.... ;)

RIO meldt op PN dat Cocu is afgeknapt op de werkwijze van Koeman en niet langer met hem wil werken. Dat is opvallend genoeg, want Cocu was pleitbezorger van de komst van Koeman.

Wat mij vooral opvalt is de paniek bij PSV.

Zenden sluit terugkeer naar PSV niet uit

In de Independent on Sunday zegt Boudewijn Zenden een terugkeer naar PSV niet uit te sluiten. Officieel heeft hij nog niet met de landskampioen gesproken, maar de middenvelder is wel op de hoogte van de belangstelling uit Eindhoven. “IK ben 30 en voel dat ik nog een jaar of vier mee kan. Ik ben fit en voel me goed. Ik weet dat ze meer Nederlandse spelers willen in de selectie. Het is leuk om te horen dat ze me willen, maar meer dan dat is het nog niet. Mijn contract loopt aan het eind van dit seizoen af en ik sta open voor alles” aldus ‘Bolo” Zenden in de Engelse krant.
VOL

Overschatte voetballer. LVG was om de een of andere reden weg van hem, daar heeft hij optimaal van geprofiteerd.
Laatst gewijzigd door joey op ma apr 02, 2007 12:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma apr 02, 2007 11:53 am

Nuttige, maar geen dragende speler.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 02, 2007 11:54 am

Bepaald geen speler voor Barcelona.

Moet je zulke routiniers terughalen?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma apr 02, 2007 11:56 am

Nee, ik vind van niet.

Zulke spelers moeten net als Paul Bosvelt de subtop versterken ipv. de top verzwakken.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 02, 2007 12:15 pm

joey schreef:RIO meldt op PN dat Cocu is afgeknapt op de werkwijze van Koeman en niet langer met hem wil werken. Dat is opvallend genoeg, want Cocu was pleitbezorger van de komst van Koeman.
Ik denk dat Cocu er sowieso mee stopt. Het spelplezier straalt er niet bepaald vanaf. En Koeman blijft, denk ik. Ik verwacht niet dat PSV hun trainer al na een jaar ontslaat. Dat is meer iets voor Ajax.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 02, 2007 12:30 pm

De positie van Koe wordt onhoudbaar als PSV geen kampioen wordt, schat ik in. Wie de discussie op PN volgt, merkt dat men daar nu al sterk twijfelt aan zijn vaardigheden. Misschien stapt hij zelf wel op, dat kan voor hem en PSV de beste oplossing zijn. PSV zal zijn contract liever niet afkopen, want dat kost een hoop geld.

Waar zit Jim toch????? :D :aai:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 02, 2007 2:28 pm

Jim? Die zit hard na te denken over welke opdracht hij z’n spelers morgen moet geven voor het duel tegen Liverpool.

generaal

Bericht door generaal » ma apr 02, 2007 2:32 pm

Koeman is alles wat Guus heeft opgebouwd vakkundig van binnenuit aan het slopen :pukey: .

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 02, 2007 2:36 pm

Mwah, dat PSV dit seizoen met spelers als Culina, Addo, Vayrynen, Reiziger, Ball en Feher zit of zat opgescheept is toch heus te danken aan Hiddink. Hiddink is een uitstekende trainer, maar als TD heeft hij de nodige fouten gemaakt.
Op Koeman kun je van alles aan te merken hebben maar het geldgebrek is bij PSV een nog groter probleem. Daarom moest PSV het proberen met Kluivert, bijvoorbeeld.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 02, 2007 2:37 pm

Het gaat inderdaad nog een stuk sneller mis dan ik had verwacht. Een tijdje terug werd Koeman door Wimpey geprezen als uitstekende trainer, maar dat was wat voorbarig. Koeman moet nu doen wat hem bij Ajax (en Benfica) ook niet lukte. Z’n ploeg er in mentaal opzicht weer bovenop krijgen. Leuk hoor, die fantastische PR van Koeman (stukken beter dan die van Ten Cate), maar wij hebben een trainer die z’n spelers weet te prikkelen. Hoe hij het doet maakt me niet uit, maar Ajax oogt ook aan het einde van het seizoen nog fris.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 02, 2007 2:50 pm

joey schreef:Op Koeman kun je van alles aan te merken hebben maar het geldgebrek is bij PSV een nog groter probleem. Daarom moest PSV het proberen met Kluivert, bijvoorbeeld.
Ik zou me meer zorgen maken over de financiële situatie bij Ajax dan die bij PSV. PSV vindt ten slotte toch wel een leuke manier om de centjes te investeren.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 02, 2007 2:54 pm

PSV heeft een structureel tekort en móet CL spelen om de begroting rond te krijgen. Tenminste, dat heb ik begrepen. Ajax heeft een substantieel eigen vermogen, PSV niet.

VoH is verkocht, maar er was geen geld voor een spits. Vandaar dat Kluivert is gekomen. Kluivert is natuurlijk nooit eerste keus geweest gezien de risico's.

LucaS

Bericht door LucaS » ma apr 02, 2007 2:55 pm

Ik geniet met volle teugen! Koeman verdient een standbeeld. Ik zal hem hier jaren voor blijven eren! :worshippy: :cheer:
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 02, 2007 3:01 pm

joey schreef:PSV heeft een structureel tekort en móet CL spelen om de begroting rond te krijgen. Tenminste, dat heb ik begrepen. Ajax heeft een substantieel eigen vermogen, PSV niet.

VoH is verkocht, maar er was geen geld voor een spits. Vandaar dat Kluivert is gekomen. Kluivert is natuurlijk nooit eerste keus geweest gezien de risico's.
Maar dan nog. In verhouding maakt de scouting van PSV (en de samenwerking met Chelsea) veel goed. Hoe gaan we het bij Ajax oplossen?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 02, 2007 3:04 pm

Door jeugdspelers door te laten stromen. Sneijder kostte niets en brengt straks een vermogen op. Dat is pas zaken doen!

Ajax heeft een groter stadion en haalt meer binnen door merchandising.

Gesloten