Ik heb inderdaad de hele wedstrijd niet gezien, maar een spits die bij iedere gevaarlijke aanval betrokken is (een stuk of 9) doet het gewoon prima. Niet alles kan goed gaan, natuurlijk.joey schreef:Jij hebt de hele wedstrijd niet gezien. KJH begon de wedstrijd al met een verkeerde balaanname en later ging er bij hem ook veel fout. Maar ach, ik wil niet mopperen. Hij scoort twee goals, daar staat hij voor.Thomas schreef:Ik heb net de samenvatting gekeken en ik vind het wel apart dat Joey na afloop kritiek op hem had. KJH was bij iedere gevaarlijke aanval betrokken en zette zelfs een aantal aanvallen op met listige passjes of goede kaatsen.
Ajax - Heracles Almelo
Medesupporters zal ik ze niet willen noemen. Toevalligerwijs speelt Mark Otten bij NEC, maar anders had ik niet al te veel van doen gehad met die club.joey schreef:Ahum, jij bent optimistischer dan je medesupporters.
Sterker nog, ik neem het die supporters zeer kwalijk dat ze in het begin hun enige parel aan het afschieten waren, toen hij een paar mindere wedstrijden gehad op een positie die niet de zijne is (tevens zijn eerste eredivisie wedstrijden, op 2 invalbeurten na). Gelukkig komen ze daar nu 1 voor 1 van terug en beginnen ze eindelijk in te zien dat ze zich gelukkig mogen prijzen dat er tenminste 1 geweldenaar rondloopt in Nijmegen.
Of dat genoeg is voor een overwinning tegen PSV durf ik niet te zeggen, maar PSV zal niet door de opgetrokken 1-mans muur heen komen.
"Not even fire can stop us"
Was getekend: Zlatan Ibrahimovic
Was getekend: Zlatan Ibrahimovic
:D :worshippy:cHr schreef:Geen zorgen, Mark Otten zal de Nijmeegse ploeg leiden en zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat die in zichzelf gekeerde Peruviaan geen poot aan de grond krijgt. Zijn 85 kilo aan spieren ten spijt, Farfan zal geen antwoord hebben op het tactische vernuft van de Nijmeegse strateeg. Mocht die andere spierbundel van PSV weer eens meedoen, dan zal de keizer van Brakkenstein geen andere mogelijkheid zien om ook Kone aan de ketting te leggen.
Klein probleempje wordt het maken van doelpunten aan NEC kant, maar er zijn 3 lichtpuntjes waar we op kunnen hopen.
1)Romano Denneboom wil bewijzen dat PSV een grove fout heeft gemaakt door niet meer geld te bieden (volstrekt logisch overigens, maar daar kan de heer Denneboom het niet mee eens zijn)
2)Roy Beerens zal met lede ogen hebben aanschouwd dat een of andere 16 jarige snotneus nu furore maakt bij PSV in de spits, dus zal Roy zich wel willen bewijzen
3)Als er echt niets anders mogelijk is dan zal Mark Otten de ballen er zelf in moeten schieten!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-