Ajax - Heracles Almelo
Ajax.nlRoger in de basis
Amsterdam, 01 apr 2007
Roger is een van de elf basisspelers van Ajax voor het duel met Heracles Almelo. De middenvelder vervangt de geschorste Gabri. Kijk hier voor de opstellingen van beide teams en vanaf 14.30 uur de hoogtepunten van Ajax - Heracles.
Het duel staat onder leiding van scheidsrechter Ben Haverkort.
Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Stam, Heitinga, Emanuelson; Sneijder, Roger, Davids; De Mul, Huntelaar, Babel.
Wissels: Gentenaar, Perez, Lindenbergh, Mitea, Sarpong, Manucharyan, Van der Wiel.
Heracles: Pieckenhagen; Boakye, Bosnar, Smit, Looms; Maas, Tanghe, Friend, Schilder; Gluscevic, Quansah.
Wissels: Pasveer, Wille, Klavan, Biseswar, Wuytens, Everton, Bridji.
Logisch. Al had ik misschien Van der Wiel opgesteld in plaats van Ogararu, voor iets meer defensieve zekerheid. Wel opvallend dat Sarpong op de bank zit. Hij speelde (eer)gisteren nog tegen Twente met de A1.
Laatst gewijzigd door Bert op zo apr 01, 2007 12:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AJAX: Stekelenburg,Ogararu,Stam,
Heitinga,Emanuelson,Roger,Sneijder,
Davids,De Mul,Huntelaar,Babel
HERACLES ALMELO: Pieckenhagen,Boakye,
Smit,Bosnar,Looms,Quansah,Maas,Tanghe,
Schilder,Friend,Gluscevic
eerste goal wordt moeilijk, echter wanneer de eerste erin ligt dan gaat het snel tegen heracles :yes:
Ben benieuwd hoe roger het doet, ik heb hem nog nooit afgeschreven als een slechte speler. Hoop echt dat hij spettert.
Geen slechte opstelling voor de rest :)
Heitinga,Emanuelson,Roger,Sneijder,
Davids,De Mul,Huntelaar,Babel
HERACLES ALMELO: Pieckenhagen,Boakye,
Smit,Bosnar,Looms,Quansah,Maas,Tanghe,
Schilder,Friend,Gluscevic
eerste goal wordt moeilijk, echter wanneer de eerste erin ligt dan gaat het snel tegen heracles :yes:
Ben benieuwd hoe roger het doet, ik heb hem nog nooit afgeschreven als een slechte speler. Hoop echt dat hij spettert.
Geen slechte opstelling voor de rest :)
Pompiedom
- Ajaciedjuh
- bluedaddy19
- Contacteer:
- Ajaciedjuh
Omdat Roger de laatste keren als hij speelde, altijd in het centrum speelde (bij problemen centraal achterin). Ik denk ook niet dat HtC het middenveld uit elkaar wil halen: Sneijder kort achter de spitsen en Heitinga en Davids controlerend.Bertje schreef:Waarom denk je dat? Ik denk dat Sneijder gewoon als rechtshalf speelt.Ajaciedjuh schreef:Roger zal waarschijnlijk naast Stam staan en Heitinga op het middenveld.
We zullen het zo zien. Suc6!
Lijkt me niet. Roger heeft wel eens tussen mandekkers in gespeeld, maar in deze opstelling is Stam de enige mandekker achterin. Logischer dus om Heitinga, die wel (een beetje) kan verdedigen achterin te zetten. Roger zal de vrije man moeten worden op het middenveld, aangezien Heracles zonder diepe aanvallende middenvelder speelt. Dan is het zaak dat er snel de diepte gezocht wordt op de vleugels.