Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
KJH wordt vandaag nadrukkelijk in verband gebracht met Manchester United.
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Maar Ajax heeft er ook iets over te zeggen, lijkt me.
KJH wordt steeds in verband gebracht met Man. Utd., maar hoe concreet is het?
Denk je heus dat Chelsea zich zou kunnen melden? Hun collega's van het filiaal in Eindhoven kunnen uit eigen ervaring zeggen dat KJH er niets van kan... :hypocrite: ;)
KJH wordt steeds in verband gebracht met Man. Utd., maar hoe concreet is het?
Denk je heus dat Chelsea zich zou kunnen melden? Hun collega's van het filiaal in Eindhoven kunnen uit eigen ervaring zeggen dat KJH er niets van kan... :hypocrite: ;)
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Het was een geintje, beste Doc.Dr. Living Stoned schreef:"hun filiaal" heeft deze gozer laten lopen en voor wie zou KJH gaan ballen? een directe concurent van Chelsea!!!
Ik denk dat de loyaliteit niet erg ver zal reiken, joey
Ik hoop ook dat KJH nog jaren bij Ajax zal blijven, maar dat lijkt me sterk. Nog een jaar zal wel het maximum zijn.
Ajax OnlineScouts nog niet onder de indruk van Huntelaar
29 maart 2007
Scouts van internationale topclubs volgden afgelopen zaterdag nauwlettend de verrichtingen van Klaas-Jan Huntelaar in de wedstrijd Nederland - Roemenië (0-0). Dat schrijft Voetbal International deze week. De naam van Huntelaar zou bovenaan de lijstjes prijken bij clubs als Juventus, Manchester United en Internazionale.
Volgens VI verlieten de scouts echter al ruim voor het eindsignaal de tribunes van De Kuip. Afgelopen woensdag passeerde bondscoach Marco van Basten de topschutter voor het duel van Oranje tegen Slovenië. Liverpool-spits Dirk Kuijt kreeg in de punt van de aanval de voorkeur. Bij Ajax heeft Huntelaar, die ook dit seizoen veelvuldig scoort, nog een contract tot de zomer van 2010.
- Fenerbahce
Laat 'm voorlopig nog maar even spelen bij Ajax.
Zoals hij vanmiddag de 2-0 maakte , grote klasse ... :yes:
Zolang je Huntelaar niet in 1 of ander systeem propt, maar gewoon zijn eigen gang laat gaan, dan gaan we het komende jaar nog veel plezier aan hem beleven ... :xyxthumbs:
Zoals hij vanmiddag de 2-0 maakte , grote klasse ... :yes:
Zolang je Huntelaar niet in 1 of ander systeem propt, maar gewoon zijn eigen gang laat gaan, dan gaan we het komende jaar nog veel plezier aan hem beleven ... :xyxthumbs:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
SportweekHuntelaar: 'Transfer van Ajax naar ManU slechte 1 april grap'
Mogen we even voorstellen: 100 wedstrijden in de eredivisie, 68 doelpunten. Ziedaar de klinkende staat van dienst die Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar (23), zondag weer goed voor twee doelpunten tegen Heracles, inmiddels heeft opgebouwd. “Uit die cijfers kun je aflezen dat ik weinig geblesseerd ben geweest de laatste jaren,” luidde het doodnuchtere commentaar van Huntelaar, zondag na afloop van de wedstrijd tegen Heracles. “Voor de rest zeggen die cijfers me niet zoveel. Als spits wil ik altijd meer.”
Over de opnieuw tot leven gekomen titelrace met PSV zei Huntelaar, de laatste drie duels goed voor zeven doelpunten, dat ‘we bij Ajax vooral naar onze eigen wedstrijden moeten blijven kijken’. “Als we die winnen, dan horen we later wel wat PSV heeft gedaan. Het enige wat wij kunnen doen is blijven winnen en afwachten. Wat dat betreft is het jammer, dat PSV gelijk heeft gespeeld tegen NAC en niet verloren. ”
Geruchten over een op handen zijnde transfer naar Manchester United deed Huntelaar af ‘een slechte 1 april grap’. “Ik weet van niks, iedereen loopt de hele tijd maar geintjes te maken. Maar als iemand weet, dat het vandaag 1 april is, dan ben ik het want mijn broer is vandaag jarig.”
Blij met de punten ...