PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 28, 2007 12:00 pm

Ja, maar weet Koeman dat ook? :D

BTW, de zaakwaarnemer van Guus Hiddink heeft laten weten dat HB Guus zijn carriere als trainer na het WK van 2010 wil beëindigen. (Bron: Voetbalzone.) Dat betekent dat we hem waarschijnlijk niet meer terugzien als trainer van PSV.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 28, 2007 12:20 pm

Baseman schreef:Had je het niet over Manco en de link met Chelsea ?
Van wat ik heb gehoord en gelezen komt Manco (als hij komt) vanwege goed netwerken en niet door Chelsea.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo mar 28, 2007 4:16 pm

Carlos Salcido in spagaat
Moet je vooral doen als je een heupblessure hebt!

(Ghe, ghe....)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 28, 2007 5:32 pm

Salcido blijft gewoon spelen’

PSV zal ook de komende weken gebruik blijven maken van de diensten van Carlos Salcido, zo meldt De Telegraaf. De Mexicaan kampt slechts met een lichte blessure, maar de Mexicaanse voetbalbond ziet hem liever rust nemen met het oog op de Copa America van komende zomer.

Salcido reisde afgelopen week naar zijn vaderland, om daar twee oefenduels af te werken met het nationale team. Daar aangekomen bleek de kwetsuur van de 26-jarige verdediger erger dan gedacht, en de Mexicaanse bond droeg PSV dan ook op om hem rust te geven en/of te opereren.

In Eindhoven is men wat minder overtuigd van de ernst van de blessure, en coach Ronald Koeman wil hem dan ook gewoon opstellen in de komende wedstrijden in zowel de nationale competitie als de Champions League.
voetbalzone.nl

999

Bericht door 999 » wo mar 28, 2007 7:04 pm

PSV na lang zoeken in zee met buurman Reker

28/3/2007 19:48

Jan Reker wordt de nieuwe baas van PSV. De voorzitter van de belangenver-eniging Coaches Betaald Voetbal (CBV) treedt per 1 juli in dienst als algemeen directeur, de functie die in de plaats komt van die van de voorzitter. Reker is daarmee de eerste man die het voor het zeggen krijgt die niet van Philips afkomstig is.

PSV was al anderhalf jaar op zoek naar een geschikte algemeen directeur. Uiteindelijk kwamen de Eindhovenaren terecht bij Reker, die met de CBV kantoor houdt in het Philips stadion. Reker heeft als trainer een PSV-verleden. In het seizoen 1979/80 was hij assistent van Kees Rijvers en van 1985 tot '85 was hij hoofdtrainer.

Interim-voorzitter Frits Schuitema wordt komend seizoen president van de Raad van Commissarissen. Hij volgt Jan Timmer op.
V.I.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 28, 2007 7:05 pm

Jan Reker aangesteld als nieuwe algemeen directeur van PSV

PSV heeft zojuist bekendgemaakt dat het Jan Reker heeft aangesteld als algemeen directeur. Reker is oud-trainer van PSV en sinds 1995 directeur van de vereniging Coaches Betaald Voetbal. Voor het eerst in de clubhistorie komt deze ‘eerste man’ niet voort uit de gelederen van naamgever en hoofdsponsor Philips. Hij volgt de tijdelijk aangestelde Schuitema op.
pn

De goede man heeft op mij nooit veel indruk gemaakt. :X

Verder nog, volgens psv.nl: Timmer weg, Schuitema volgt hem op. Ribbers weg, een of andere directeur van een hotel volgt hem op, de naam is me al ontschoten.

EDIT: Marcel van den Bunder heet die kerel.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 28, 2007 10:54 pm

En ja hoor, Ibi is weer geblesseerd:

Afellay: morgen afwachten op reactie blessure

Afellay kon na afloop nog weinig zeggen over de blessure waarmee hij uiteindelijk toch van het veld moest. de middenvelder van PSV liet weten wel wat pijn te hebben, maar de reactie morgen af te moeten wachten, alvorens meer duidelijkheid te hebben over de ernst. De middenvelder was verder tevreden over zijn debuutwedstrijd voor Oranje. Hij liet weten vooraf wel nerveus te zijn geweest, maar dat hij mede door de steun van zijn ploeggenoten dat eigenlijk bij het betreden van het veld al van zich af kon schudden.
Afellay kreeg na afloop positieve kritieken van de analisten (zo wil Gullit hem wel een aantal duels achter elkaar zien in Oranje) en bondscoach Marco van Basten. De bondscoach liet weten dat de technische staf zeer tevreden is over hetgeen Afellay liet zien op de trainingen en in de wedstrijd. De controle van de jonge middenvelder en diens vermogen het spel te verplaatsen spreken Van Basten erg aan.

Jesse

Bericht door Jesse » wo mar 28, 2007 11:21 pm

Thijs schreef:
Carlos Salcido in spagaat
Moet je vooral doen als je een heupblessure hebt!

(Ghe, ghe....)
:D
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 29, 2007 2:51 am

Marco is een superjood. :D

Harm

Bericht door Harm » do mar 29, 2007 8:03 am

JAAAAA!! Alles komt goed. Jan Reker wordt onze nieuwe voorzitter!!!!!

:sad: X'C :X :nooo: :shock: :cry: :shithappens: :furious3: :glotz: :dissapprove: :huh: :nailbite: :?

Harm

Bericht door Harm » do mar 29, 2007 8:15 am

joey schreef:En ja hoor, Ibi is weer geblesseerd:

Afellay kon na afloop nog weinig zeggen over de blessure waarmee hij uiteindelijk toch van het veld moest. de middenvelder van PSV liet weten wel wat pijn te hebben, maar de reactie morgen af te moeten wachten, alvorens meer duidelijkheid te hebben over de ernst. De middenvelder was verder tevreden over zijn debuutwedstrijd voor Oranje. Hij liet weten vooraf wel nerveus te zijn geweest, maar dat hij mede door de steun van zijn ploeggenoten dat eigenlijk bij het betreden van het veld al van zich af kon schudden.
Afellay kreeg na afloop positieve kritieken van de analisten (zo wil Gullit hem wel een aantal duels achter elkaar zien in Oranje) en bondscoach Marco van Basten. De bondscoach liet weten dat de technische staf zeer tevreden is over hetgeen Afellay liet zien op de trainingen en in de wedstrijd. De controle van de jonge middenvelder en diens vermogen het spel te verplaatsen spreken Van Basten erg aan.
Het was ook wel een erg lompe beuk hoor. Alleen snap ik niet zo goed waarom hij naar zijn benen greep. Ik had het kunnen begrijpen als hij last hd van zijn borst o.i.d., maar zijn enkel?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mar 29, 2007 8:20 am

Harm schreef:JAAAAA!! Alles komt goed. Jan Reker wordt onze nieuwe voorzitter!!!!!

:sad: X'C :X :nooo: :shock: :cry: :shithappens: :furious3: :glotz: :dissapprove: :huh: :nailbite: :?
Wat moet er goedkomen dan? Het gaat toch prima?

Harm

Bericht door Harm » do mar 29, 2007 8:21 am

:rocketwhore:

;)

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mar 29, 2007 8:25 am

Ahum, ik ben serieus hoor. :blush:

De titel, kwartfinale CL: het kan slechter.

Harm

Bericht door Harm » do mar 29, 2007 8:26 am

Gelukkig hebben jullie meer vertrouwen in de titel dan ik :blush:

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » do mar 29, 2007 8:27 am

Harm schreef:Gelukkig hebben jullie meer vertrouwen in de titel dan ik :blush:
Nee hoor... :moontje:

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 29, 2007 9:19 am

Harm schreef:JAAAAA!! Alles komt goed. Jan Reker wordt onze nieuwe voorzitter!!!!!

Vertel! Wat is er mis met Reker?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 29, 2007 2:57 pm

Is er al wat meer bekend over de blessure van Afellay?

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 29, 2007 6:24 pm

joey schreef:

Vertel! Wat is er mis met Reker?
Heb de ad voor deze vacature gelezen: Engels een 'must', Russisch 'highly desiberable', Portugees en Spaans een 'considerable asset', Nederlands 'nice to have'. ;)

Arwin

Bericht door Arwin » do mar 29, 2007 7:40 pm

Thomas schreef:Is er al wat meer bekend over de blessure van Afellay?
Nou, als ik dat botsinkje zo zag in de wedstrijd ben je wel erg zwak als je daar na 3 dagen nog last van hebt. Stelde niet veel voor, die zal gewoon kunnen spelen lijkt me.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do mar 29, 2007 7:41 pm

Was een flinke knal, hoor. Vergelijkbaar met de charge van Del Horno op Messi. Maar volgens mij zat het probleem hem in het neerkomen, want hij greep naar zijn enkel, meen ik.

M..

Bericht door M.. » do mar 29, 2007 7:53 pm

Hij landde toch op zijn arm?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 29, 2007 7:57 pm

Ik heb het niet gezien, maar het feit dat Afellay naar z’n enkel greep zegt me weinig. Hij is nogal kleinzerig.

Baseman

Bericht door Baseman » vr mar 30, 2007 6:49 am

Thomas schreef:Van wat ik heb gehoord en gelezen komt Manco (als hij komt) vanwege goed netwerken en niet door Chelsea.
Dat heb ik nu ook begrepen :xyxthumbs:
Farfan is niet via Chelsea gekomen, Reis blijkbaar ook niet (zelfde zaakwaarnemer als Gomes) en Manco staat er ook los van (zelfde zaakwaarnemer als Farfan). Valt goed mee dus !

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr mar 30, 2007 7:57 am

Volgens oud voorzitter Westerhof was Alex in het begin ook echt van psv, dus zullen we nog maar even wachten met die conclusies?

Gesloten