Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Nihad

Bericht door Nihad » ma mar 26, 2007 10:20 pm

:D

Volgens mij is het voor een jonge Deen wat makkelijker aanpassen in Nederland dan Spanje...
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

wimpey

Bericht door wimpey » di mar 27, 2007 6:59 pm

Bertje schreef: Daarnaast past hij niet binnen de selectie.
Leg uit. Jouw opmerking is voor vele interpretaties vatbaar. ;)

Als Ajax een backup voor De Mul wil, moet men eens bij FC Zürich gaan kijken. Xavier Margairaz is een speler met mogelijkheden, 23 pas, Zwitsers international en transfervrij. Ik neem aan dat Ajax ex CL-inkomsten niet al teveel te verbrassen heeft, dus dat een transfervrije en talentvolle speler op een niet al te sterk bezette positie wel eens welkom zou kunnen zijn...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 27, 2007 7:06 pm

wimpey schreef:
Bertje schreef: Daarnaast past hij niet binnen de selectie.
Leg uit. Jouw opmerking is voor vele interpretaties vatbaar. ;)
Hij past niet binnen de huidige bezetting van de aanval en hij is geen middenvelder.
Als Ajax een backup voor De Mul wil, moet men eens bij FC Zürich gaan kijken. Xavier Margairaz is een speler met mogelijkheden, 23 pas, Zwitsers international en transfervrij. Ik neem aan dat Ajax ex CL-inkomsten niet al teveel te verbrassen heeft, dus dat een transfervrije en talentvolle speler op een niet al te sterk bezette positie wel eens welkom zou kunnen zijn...
Ik vind het halen van een back-up geen goed streven. Als hij niet beter dan De Mul is, is hij dus niet goed genoeg. Dan kun je beter jeugdspelers een kans geven.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mar 27, 2007 7:25 pm

wimpey schreef:Als Ajax een backup voor De Mul wil, moet men eens bij FC Zürich gaan kijken. Xavier Margairaz is een speler met mogelijkheden, 23 pas, Zwitsers international en transfervrij. Ik neem aan dat Ajax ex CL-inkomsten niet al teveel te verbrassen heeft, dus dat een transfervrije en talentvolle speler op een niet al te sterk bezette positie wel eens welkom zou kunnen zijn...
Tenminste eens iemand die met een mooi alternatief komt en niet alleen maar met Jenner, Zomer en Hansson. :xyxthumbs:

Als je je pm nu eindelijk eens even checked heb ik ook nog wel iemand.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 27, 2007 7:30 pm

Komt-ie weer met z'n spelertjes.

Overigens vind ik Jenner helemaal geen slechte. Ik vind hem beter dan De Mul, die als je echt omsingelingsvoetbal gaat spelen meestal toch door de mand valt.
Laatst gewijzigd door Bert op di mar 27, 2007 7:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 27, 2007 7:37 pm

Verder ben ik nog steeds voor om een balletje op te gooien bij Ooijer. Zeker nu Heitinga steeds vaker op het middenveld komt te spelen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mar 27, 2007 7:39 pm

Ooijer vind ik ook zeker geen slecht idee. Maar dan contracteer je wel weer een speler zonder restwaarde. En die hebben we met Davids, Stam, Perez en Lindenbergh wel genoeg.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di mar 27, 2007 7:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di mar 27, 2007 7:42 pm

Heb je hem weer met zn pm..

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 27, 2007 7:46 pm

Thomas schreef:Ooijer vind ik ook zeker geen slecht idee. Maar dan contracteer je wel weer een speler zonder restwaarde. En die hebben we met Davids, Stam, Perez en Lindenbergh wel genoeg.
Ik ga ervan uit dat Lindenbergh vertrekt en afgaande op de uitspraken van HTC van afgelopen zondag zal Perez ook wel vertrekken.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mar 27, 2007 7:49 pm

Ik zou Ooijer polsen en hem als alternatief achter de hand houden. Ooijers buitenlandse avontuur zal hem tot nu toe vies tegen zijn gevallen. Maar rondkijken kan nooit kwaad, voordat je een welbekende Nederlander haalt die goed bij Ajax zou passen maar natuurlijk ook geen topper is.

PS Ik heb het over wel meer dan die ene speler waar ik jou over heb verteld hoor. ;)

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di mar 27, 2007 7:50 pm

Wie wordt dan onze supersub?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 27, 2007 7:51 pm

Ooijer past goed binnen de puzzel. Voor Ajax is hij top genoeg. Zeker als hij z'n vorm van vorig seizoen weer weet te vinden, natuurlijk.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mar 27, 2007 7:52 pm

Jöhnk schreef:Wie wordt dan onze supersub?
Supersub?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 27, 2007 7:54 pm

Jöhnk schreef:Wie wordt dan onze supersub?
Volgend jaar hebben we geen supersub meer nodig! :eusa_pray:

Ik vraag me af of Ajax nog gaat proberen die Németh waar men vorig jaar achteraan zat te halen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di mar 27, 2007 7:56 pm

Je kunt Perez en Sneijder niet allebei straffeloos verkopen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 27, 2007 7:57 pm

Hangt ervan af wat je kunt halen. MvG houdt toch zo van schaduwelftallen?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 28, 2007 12:14 am

Cesar Delgado wil overigens dolgraag naar Europa. Je merkt ook aan z'n spel dat hij het wel best vindt bij La Maquina.

generaal

Bericht door generaal » wo mar 28, 2007 6:26 pm

Bertje schreef:Ooijer past goed binnen de puzzel. Voor Ajax is hij top genoeg. Zeker als hij z'n vorm van vorig seizoen weer weet te vinden, natuurlijk.
Alsof Ooijer ooit naar Ajax zal gaan. Die denkt net zo over Ajax als Van Bommel en Ricky Kruys.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 28, 2007 6:31 pm

Bertje schreef: Ik vind het halen van een back-up geen goed streven. Als hij niet beter dan De Mul is, is hij dus niet goed genoeg. Dan kun je beter jeugdspelers een kans geven.
Alternatief voor De Mul dan. De Mul ontwikkelt zich goed, alleen heb je nog iemand voor die plek nodig. Die Zwitser zou m.i. daarvoor wel een goede zijn: jong, gratis, talentvol en inzetbaar als rechtshalf en rechtsbuiten. Lijkt me voor Ajax wel een reisje naar het mooie Zürich waard.

En als ze dan toch in CH zijn, kunnen ze meteen een evt. opvolger voor Sneyder bekijken. Jabu zal ons ongetwijfeld kunnen vertellen of Mladen Petric (een Kroaat) nog steeds een prima aanvallende middenvelder is. Las in 'der Kicker' dat die gozer weg wil uit CH en het hogerop wil zoeken. In de tijd dat ik nog in CH woonde, was ie de beste speler van de liga daar.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 28, 2007 6:35 pm

Bertje schreef: Ik ga ervan uit dat Lindenbergh vertrekt en afgaande op de uitspraken van HTC van afgelopen zondag zal Perez ook wel vertrekken.
Slechte zet. Die gozer heeft werkelijk de pech dat ie bij Ajax de voor hem volledig verkeerde trainer tegenkomt. Wanneer Sneyder aankondigt te willen vertrekken, moet je als trainer m.i. blij zijn dat je Perez nog hebt. Maar Perez is voor HtC al het gehele seizoen persona non grata.

Vraag me af of het nou Sneyder of HtC was die als lek heeft gediend. Het moet wel iemand zijn die er interesse in heeft dat Perez a.s.a.p. z'n biezen pakt.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 28, 2007 6:41 pm

Maar wat als Perez écht slecht in de groep ligt? Moet je hem dan houden?
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 28, 2007 6:52 pm

joey schreef:Maar wat als Perez écht slecht in de groep ligt? Moet je hem dan houden?
Perez is een verdomd goede voetballer, dat heeft ie wel bewezen in dat beetje speeltijd dat ie dit seizoen heeft gekregen. Hij heeft veruit het hoogste rendement binnen deze selectie.

En als Davids en Stam in woord en gebaar laten horen en zien dat ze absoluut geen probleem hebben met die jongen, waar ligt dan het probleem?!

Spelers als Babel en Leonardo worden gekoesterd en geknuffeld tot en met. De veel betere speler Perez moet maar nokken. Vat ik niet.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 28, 2007 6:56 pm

Tja, Davids was er niet bij toen Perez ******* riep naar de grensrechter. Afgezien daarvan, als ik de verhalen goed begrepen heb ergerden Stam en Davids zich wel degelijk aan Perez. Maar goed, dat zijn roddels, dus wie weet wat waar is?
Ik vind ook dat Perez een hoog rendement heeft, maar probleem is wel dat hij moeilijk in te passen is. Hij is duidelijk geen rechtsbuiten, geen spits ook, en naast Sneijder op het middenveld is geen optie omdat Ajax dan te kwetsbaar wordt in de omschakeling.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 28, 2007 6:57 pm

Jij onderschat Babel, in mijn ogen. Die jongen heeft heel veel potentie.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 28, 2007 7:00 pm

joey schreef: en naast Sneijder op het middenveld is geen optie omdat Ajax dan te kwetsbaar wordt in de omschakeling.
En volgend seizoen op een middenveld zonder Sneyder, joey?

Ik onderschat Babel niet, Thomas. Hij kan niet koppen, heeft geen linkerbeen, een gebrekkig scorend vermogen en zijn balaanname is om te huilen. HtC had zijn gifpijlen m.i. op Babel moeten richten i.p.v. op de veel betere en completere aanvaller Huntelaar.

Plaats reactie