PSV - Ajax 1 tegen fukking 5 mwahahaha
- DCLXVI
- Locatie: Top Secret Beroep: Kwade Genius Schoenmaat: 42 Übermoderator Incognito
- Contacteer:
Stickies zijn leuk :anim-jjd:
Maar niet genoeg.
Deze thread (met aangepaste titel! Waar wacht je op, Spijker?) moet ook bovenaan staan als de AT-lampjes op "View posts since last visit" klikken.
Doorposten dus! Gewoon het miereneuk-topic in deze thread integreren en in de forumregels zetten dat discussies over de marokkanen voortaan ook in "PSV-Ajax 1-5" gevoerd moeten worden.
En de emailnotificatie van dit topic voor alle AT-isten standaard aanzetten zonder uitschakelmogelijkheid!
:666:
Maar niet genoeg.
Deze thread (met aangepaste titel! Waar wacht je op, Spijker?) moet ook bovenaan staan als de AT-lampjes op "View posts since last visit" klikken.
Doorposten dus! Gewoon het miereneuk-topic in deze thread integreren en in de forumregels zetten dat discussies over de marokkanen voortaan ook in "PSV-Ajax 1-5" gevoerd moeten worden.
En de emailnotificatie van dit topic voor alle AT-isten standaard aanzetten zonder uitschakelmogelijkheid!
:666:
Curator van de handelingsonbekwaam verklaarde, in een aftandse Polo rondtuffende WeekendCees
Ik heb er geen moeite mee hoor ;)
Niet met het verlies (kan altijd gebeuren), niet met het bovenaan houden van deze topic en ook niet (mocht het alsnog gebeuren) met het weggeven van het kampioenschap door PSV.
Als ze het niet halen, hebben ze het zelf laten liggen....
Jammer he, zo'n nuchtere voetbalfan. Geen lol aan te beleven...
Niet met het verlies (kan altijd gebeuren), niet met het bovenaan houden van deze topic en ook niet (mocht het alsnog gebeuren) met het weggeven van het kampioenschap door PSV.
Als ze het niet halen, hebben ze het zelf laten liggen....
Jammer he, zo'n nuchtere voetbalfan. Geen lol aan te beleven...
Willen we kampioen worden, dan moet PSV verliezen. Toch? Aan een nederlaag van Feyenoord hebben we in dat opzicht niets. Al blijft een nederlaag van Feyenoord welkom, maak je geen zorgen.Harm schreef:En maar roepen dat Feyenoord de grootste rivaal is :drecul2:
Het mooie aan die wedstrijd in Eindhoven was de uitslag, de manier waarop PSV vernederd werd. :cheer:
Het stinkt aan alle kanten!
-
Kijk uit, want nu krijg je het verwijt dat Ajax het uitvak niet vol kan krijgen en dat het Ajax-publiek louter bestaat uit successupporters.Joeska schreef:En dat is niet zo, triest klein boertje?? Laat ik het zo zeggen: Het uitvak tegen psv is niet uitverkocht, het uitvak tegen feyenoord binnen één minuut.Harm schreef:En maar roepen dat Feyenoord de grootste rivaal is :drecul2:
Als ik die verwijten van een PSV'er krijg, pis ik in mijn broek van het lachen.GangstaRiB schreef:Kijk uit, want nu krijg je het verwijt dat Ajax het uitvak niet vol kan krijgen en dat het Ajax-publiek louter bestaat uit successupporters.Joeska schreef:En dat is niet zo, triest klein boertje?? Laat ik het zo zeggen: Het uitvak tegen psv is niet uitverkocht, het uitvak tegen feyenoord binnen één minuut.Harm schreef:En maar roepen dat Feyenoord de grootste rivaal is :drecul2:
Zie hier, het prototype boertje: Als er ook maar iets zinnigs gemeld wordt, trekt hij zich terug in zijn schelpje waar hij rustig onzin uit kan kramen en kan mekkeren over de oneerlijke wereld.Harm schreef::whistling:
Wel mooi dat niet iedereen in het stadion van die glorieuze overwinning heeft kunnen genieten omdat ze het niet aandurfden :D