Obodai :yes:Jabu schreef:PSV 2007-2008:
-----------------Moens--------------
Reiziger---?---?---Lamey
?-----?----Maduro----Culina
----------Kluivert-----Mido--------
Koeman moet toch maar weer een keer Maxwell, Nigel De Jong, Pienaar, Van der Vaart, Trabelsi en Van der Meyde gaan polsen... :hypocrite:
PSV deel 2
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16
Hij heeft talent maar hij is niet goed wijs. :XJöhnk schreef:Van de kameel ben ik niet zo onder de indruk. Lazovic maakt dit seizoen wel een heel goede indruk. En hij kan meer dan een goal scoren alleen. Doet me qua speelstijl een klein beetje denken aan Arveladze.
Bij Vitesse lachen ze zich rot. Ze halen straks de hoofdprijs op. PSV zal moeten dokken, want er is belangstelling genoeg voor die jongen.
Het stinkt aan alle kanten!
Lazovic draait wel een erg sterk seizoen moet ik zeggen en dat heetgebakerde had Kezman ook, maar die is goed geslaagd bij PSV. Dus dat moet wel passen.
Alleen lijkt hij mij nogal duur, meer dan 5 miljoen vind ik eigenlijk teveel. Ook omdat PSV niet zwemt in het geld...
En Farfan gaat vertrekken, die is niet meer te houden en na 3 jaar heeft hij het ook meer dan verdiend. En hij zou aardig wat geld op moeten brengen, zo'n 15 miljoen.
Alleen lijkt hij mij nogal duur, meer dan 5 miljoen vind ik eigenlijk teveel. Ook omdat PSV niet zwemt in het geld...
En Farfan gaat vertrekken, die is niet meer te houden en na 3 jaar heeft hij het ook meer dan verdiend. En hij zou aardig wat geld op moeten brengen, zo'n 15 miljoen.
Voor PSV misschien wel, maar er komt heus een club die dat bedrag betaalt. Scheringa bijvoorbeeld kijkt niet op een paar tientjes.Baseman schreef:Alleen lijkt hij mij nogal duur, meer dan 5 miljoen vind ik eigenlijk teveel.
Geen clausule? Geen Chelsea? Geen percentage voor de speler?En Farfan gaat vertrekken, die is niet meer te houden en na 3 jaar heeft hij het ook meer dan verdiend. En hij zou aardig wat geld op moeten brengen, zo'n 15 miljoen.
Misschien wel, dan heeft PSV pech.joey schreef:Voor PSV misschien wel, maar er komt heus een club die dat bedrag betaalt. Scheringa bijvoorbeeld kijkt niet op een paar tientjes.
Niet dat bekend is, hij kostte ook maar 1,5 miljoen.Geen clausule? Geen Chelsea? Geen percentage voor de speler?
Al gaat er volgens mij nog een bepaald percentage naar zijn oude club Lima, iets van 10% ofzo.
-
Spijker schreef:Zouden ze er een spuit in zetten en hem toch laten spelen?
Op PN wordt gezegd dat Salcido een slijmbeursontsteking in zijn heup heeft. De oorzaak daarvan is meestal overbelasting. Behandeling is dmv rust en ontstekingsremmers. Je kunt er een spuit in zetten, maar dat is geen goed idee gezien de oorzaak van de klacht. Een slijmbeursontsteking kan chronisch worden, dus je moet ermee oppassen.
Van het PN:
Kent iemand hem ?27/3/2007 - Komt ster Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17 naar PSV?
(Gepost door RvN)
Op het zojuist afgelopen Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17 is Brazilie kampioen geworden. De titel van beste speler van het toernooi ging echter naar de aanvaller Reimond Manco uit Peru. De topscorer was een Braziliaan, maar de echte sensatie van het toernooi werd Manco.
PSV Netwerk
Afgaand op een uitlating van de vader van de jonge aanvaller op de website pressperu.com komt de spits mogelijk naar PSV. 'Voor het toernooi wilde River Plate hem heel graag halen en na het toernooi meer dan ooit tevoren, maar dhr Gonzalez brengt hem naar Nederland (PSV).' Het ligt voor de hand dat Gonzalez dezelfde persoon is die de zaakwaarnemer van Jefferson Farfan is en altijd voor het sportieve koos boven de financieel aantrekkelijker aanbiedingen.