AN21/3/2007 - Poging RKC om Vertonghen nog een jaar te huren
(Gepost door RvN)
In Voetbal International liet algemeen directeur Van der Vegt weten te hopen om Jan Vertonghen nog een jaar voor de club te behouden. Op voorhand acht hij de kans daarop zeer klein. 'Die kans is klein, want we hebben met Ajax afgesproken dat hij in principe komende zomer teruggaat.'
Jan Vertonghen
Moderator: mods
-
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
@ Bertje: Bedoel je hiermee dat je vertrouwen in hun hebt of juist niet?Bertje schreef:Ik zou met jongens als Poepon en Vertonghen zo lang mogelijk rekken. Optimaal zou zijn als je ze tijdens de voorbereiding bij Ajax kunt houden, om dan te beslissen of ze aan genoeg speeltijd zullen komen.
Ik zou hem nog wel een jaartje daar laten. Als vervanger van Grygera komt hij op het verdedigende aspect tekort. Op het middenveld hebben wij in de persoon van Davids en evt. Urby 2 betere spelers.
Lekker nog een jaar laten spelen en uitblinken bij RKC. Dan is hij klaar voor een stap naar de 1e 11 ipv als aanvulling op de selectie.
IK GELOOF!!!!!!
Wel vertrouwen, natuurlijk, want anders kun je hem net zo goed verkopen. Maar als je hem in de voorbereiding bij je hebt kun je zelf rustig beoordelen hoe ver hij is.Rishi schreef:@ Bertje: Bedoel je hiermee dat je vertrouwen in hun hebt of juist niet?Bertje schreef:Ik zou met jongens als Poepon en Vertonghen zo lang mogelijk rekken. Optimaal zou zijn als je ze tijdens de voorbereiding bij Ajax kunt houden, om dan te beslissen of ze aan genoeg speeltijd zullen komen.
Ik zou hem nog wel een jaartje daar laten. Als vervanger van Grygera komt hij op het verdedigende aspect tekort. Op het middenveld hebben wij in de persoon van Davids en evt. Urby 2 betere spelers.
Lekker nog een jaar laten spelen en uitblinken bij RKC. Dan is hij klaar voor een stap naar de 1e 11 ipv als aanvulling op de selectie.
Het gevaar van het terughalen van Vertonghen is dat hij een aantal goede wedstrijdjes gaat spelen, enorm gehyped gaat worden om vervolgens een terugval van heb ik jou daar te krijgen.
Ik zie Vertonghen liever uitgroeien tot een bepalende speler van RKC, waardoor hij een seizoen later een veel stabieler rentree kan maken. Het lijkt mij in ieder geval een veel 'gezondere' carrièreopbouw.
Ik zie Vertonghen liever uitgroeien tot een bepalende speler van RKC, waardoor hij een seizoen later een veel stabieler rentree kan maken. Het lijkt mij in ieder geval een veel 'gezondere' carrièreopbouw.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Ze hebben het natuurlijk niet helemaal meer in eigen hand om de nacompetitie te ontlopen. En ik ben ervan overtuigd dat RKC dusdanig versterkt is dat er geen eerstedivisieclubs zijn waarvoor ze echt moeten vrezen. Maar je weet het nooit, Groningen won vorig jaar ook van AZ in de play offs
I think I lost my fucking headache
Verthongen zou ik in tegenstelling tot Poepon nog niet direct nog een jaar verhuren, omdat we Verthongen wellicht wel kunnen gebruiken volgend jaar. Veel zal ook afhangen van de invulling van de selectie komende zomer. Ik zou, zoals Bertje ook aangaf, de voorbereiding afwachten en dan beslissen hem te houden of te verhuren. Is een hele normale procedure voor jonge spelers die bij de voorbereiding worden gehaald, om kort voor de start van het seizoen nog verhuurd te worden aan clubs.
Begrijp me goed, ik neem hem ook niets kwalijk hoor. Maar het zou me niets verbazen als een snertjoch als Wesleij Sneijder liever de schuld legt bij Verthongen dan dat hij het bij zichzelf zoekt.
Van Geel heeft hem vast op dinsdag al gebeld zodat hij vandaag geen al te grote drang had om zich te bewijzen. ;)
ANVertonghen keert definitief terug bij Ajax
Jan Vertonghen keert komend seizoen definitief terug bij Ajax, zo meldt RTV Noord-Holland. De linkermiddenvelder werd dinsdag gebeld door Ajax-technisch directeur Martin van Geel, die hem vertelde dat hij mag terugkeren naar Amsterdam. Vandaag was hij nog doeltreffend tegen Ajax.
Van Geel heeft hem vast op dinsdag al gebeld zodat hij vandaag geen al te grote drang had om zich te bewijzen. ;)
Hij stond te juichen alsof ie een Feyenoorder is. Hem hoef ik niet te zijn bij ajaxPeter schreef:Tuurlijk niet. Ik vind dat gewoon professioneel, al zou ik persoonlijk nooit zo uitbundig staan te juichen. Als ik scoor tegen mijn geliefde club, dan doe ik dat met heel veel pijn in het hart en loop ik stilletjes naar de middenlijn.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
We zullen het jeugdige onschuld noemen. Dat hij zijn best doet is normaal, maar dat juichen is triest. Dat doe je niet tegen je broodheer en zeker niet in de situatie waar Ajax in verkeerde. Dan kan Jan nog een voorbeeld nemen aan Kluivert :XRishi schreef:Hij stond te juichen alsof ie een Feyenoorder is. Hem hoef ik niet te zijn bij ajaxPeter schreef:Tuurlijk niet. Ik vind dat gewoon professioneel, al zou ik persoonlijk nooit zo uitbundig staan te juichen. Als ik scoor tegen mijn geliefde club, dan doe ik dat met heel veel pijn in het hart en loop ik stilletjes naar de middenlijn.
Die "geliefde club" heeft anders niet genoeg vertrouwen in hem om hem bij de selectie te houden. En wie zegt dat Ajax de geliefde club van Verthongen is? Hoelang speelt hij nu bij Ajax, vanaf 2005?Peter schreef:Tuurlijk niet. Ik vind dat gewoon professioneel, al zou ik persoonlijk nooit zo uitbundig staan te juichen. Als ik scoor tegen mijn geliefde club, dan doe ik dat met heel veel pijn in het hart en loop ik stilletjes naar de middenlijn.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj