Vergeet al die slechte wedstrijden niet, dan kom je wat objectiever over. Het aantal (zeer) slechte wedstrijden van Ajax is minimaal gelijk aan het aantal goede.Thomas schreef:heb ik dit seizoen toch wel heel wat meer goede en/of memorabele wedstrijden gezien dan de supporters van PSV, denk ik zo.
Baseman heeft gewoon gelijk. PSV speelde een geweldige 1e seizoenshelft en nu gaat het door het aantal wedstrijden, blessures bij sleutelspelers en een smalle selectie moeizaam.
Aan het einde van de rit staan ze wel weer met de titel en behoren (minimaal) tot de beste 8 van Europa.
Ajax moet nog maar afwachten of we überhaupt volgend seizoen de kans krijgen om CL te spelen. En zelfs dan kan een ploeg als FCK nog weer roet in het eten gooien.
Koeman krijgt nu de volle laag. Z'n taktiek was inderdaad niet best. Die Mendez is bijv. goed uit de 2e lijn, maar speelde nu te diep om gevaarlijk te worden. Maar met Koeman's tactisch plan is normaliter weinig mis. Hij is niet de enige trainer van een HCE-topclub die er weleens naast zit. Denk nog effe terug aan Bremen, FCK, PSV-thuis.
Koeman is voor mij niet ineens een kuttrainer. Net zoals HtC niet ineens een wereldtrainer is. Daarvoor gaat er bij Ajax nog teveel fout en bij PSV nog teveel goed.