PSV - Ajax 1 tegen fukking 5 mwahahaha
Dat verhaal over Luque zeg! :D
Hij wist zelf niet eens wat ie nu allemaal had gezegd op het laatst. En hij sprak zichzelf gigantisch tegen. Een heel lijstje spelers die ze 2 uur voor het sluiten van de transfermarkt nog zo hadden contracteren. Maar toen het verhaal Luque 3 uur voor het sluiten van diezelfde transfermarkt niet doorging konden ze niemand contracteren.
Snappen jullie hem nog?
Hij wist zelf niet eens wat ie nu allemaal had gezegd op het laatst. En hij sprak zichzelf gigantisch tegen. Een heel lijstje spelers die ze 2 uur voor het sluiten van de transfermarkt nog zo hadden contracteren. Maar toen het verhaal Luque 3 uur voor het sluiten van diezelfde transfermarkt niet doorging konden ze niemand contracteren.
Snappen jullie hem nog?
Blind wilde anders nog wel eens een spits inbrengen. :hypocrite:joey schreef:Hoopte al dat je die wissel kon waarderen. Het was de wissel van een aanvallend denkende trainer. LVG en Cruijff hadden het ook zo gedaan. Blind en Koeman hadden er waarschijnlijk een verdediger bij gezet.
Zei hij dat echt? :shock:joey schreef:...dat de supporters van PSV net zo goed het stadion hadden kunnen afbreken uit woede over dat juichgebaar.
Davids moet z’n brilletje laten bijstellen:
voetbalzone.nlDavids kiest verkeerde ballenjongen
Een mooi gebaar van Edgar Davids. De speler van Ajax werd in het duel met PSV boos op een ballenjongen, omdat deze de bal te langzaam zou hebben toegespeeld. Toen hij na afloop zijn verontschuldigingen wilde aanbieden, koos hij echter de verkeerde ballenjongen.
De Ajacied wilde het slachtoffer, die overigens ontkende te hebben gehuild door het incident, zijn shirt geven. Achteraf blijkt echter dat dit shirt in verkeerde handen is gevallen.
Teammanager David Endt heeft inmiddels een goede oplossing gevonden. Het originele shirt zal in handen komen van het echte slachtoffer, terwijl de andere ballenjongen een nieuw shirt opgestuurd zal krijgen.
Toen hij hem op z'n slof nam leek het er echt op alsof hij 40 meter over zou gaan.
Ajax OnlineDerksen: zo komt Ajax zelfs in Europa heel ver
20 maart 2007
Johan Derksen uit zich op de website van zijn blad Voetbal International vol lof over het spel van Ajax in de topper tegen PSV (1-5 winst). De journalist zegt in een videofilmpje dat hij de Amsterdammers dit seizoen nog niet zo goed heeft zien spelen en dat het werkelijk indrukwekkend was om te zien. Toch denkt Derksen niet dat Ajax nog kampioen wordt, omdat de voorsprong van PSV te groot is.
Op de vraag of het goede spel van Ajax met de 4-4-2-formatie te maken heeft, antwoordt Derksen: "Ik denk niet dat het iets te maken heeft met de formatie, want ze hebben goede spelers. Maar voor het eerst sinds Henk ten Cate trainer is werd er passie, inzet en wedstrijdmentaliteit gekoppeld aan goed voetbal. Ik heb anderhalf uur op het puntje van m'n stoel gezeten. Ik wist eigenlijk niet wat ik zag."
De hoofdredacteur van Voetbal International was vooral onder de indruk van de enorme inzet van de Ajacieden. "Het was heel on-Nederlands. Het was de Engelse wedstrijdinstelling: ieder duel wilde Ajax winnen", aldus het orakel. "Het is nogal wat als je in Eindhoven, in het hol van de leeuw, de thuisclub volledig afbluft. Ik kan me voorstellen dat Ronald Koeman heel teleurgesteld is in zijn eigen spelers. En ik kan me ook voorstellen dat Ten Cate zo trots is als een hond met zeven staarten, want dít is het voetbal wat de mensen willen. En met dít Ajax kun je zelfs ook in Europa heel ver komen."
Volgens Derksen zal de kwestie-Perez ook zo zijn invloed hebben gehad. "Dat soort rellen komen voor in de voetballerij en meestal pakken die goed uit. Er is ontzettend veel onrust geweest bij Ajax, ondanks het feit dat sommige mensen dat tegenspreken. Het komt niet zomaar uit de lucht vallen. En dan heb je vaak na zo'n conflict dat de spelers willen laten zien dat ze toch een team zijn. De coach heeft daar waarschijnlijk goed op ingespeeld en er optimaal van geprofiteerd."
Wordt Ajax dan toch nog kampioen? De columnist ziet het niet gebeuren. "Met vijf punten voorsprong moet PSV met het materiaal wat ze hebben de competitie uit kunnen zingen."
Het wordt geloof ik weer tijd voor Creep en dat soort teksten, want dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Eerst willen ze een lynch-mob op wimpey afsturen, vervolgens is m'n rectum ineens niet meer veilig.brigade zuid schreef:Viel mij ook al op, ze gingen nog net zn reet niet in.Kaboem! schreef:Die Wimpey heeft het goed voor elkaar hier. Eerst een beetje tegen iedereen aanzuren dan eens een schouderklopje uitdelen aan HtC en vervolgens wordt hij bijna door iedereen hier afgezogen. Pardon my language!
Anyway, het was en is geweldig: 1-5. Jammer dat die interlands ertussen zitten. Zo'n Cocu kan nu weer even op krachten komen. Grappig trouwens dat Kluivert de beste PSV'er was. Ik gun die jongen het beste, maar hij moet gewoon weer even een paar weken de lappenmand in, want hij kon PSV er wel eens doorheen slepen de komende weken... Verder moet PSV natuurlijk zover mogelijk komen in de CL. Hoe meer wedstrijden, hoe beter.
Leuke column van Van Hanegem in het AD. Zal Baseman niet vinden, want de Kromme brandde Da Costa (i.m.o. Da Prutsa) behoorlijk af. V.w.b. PSV - Ajax zat ik er wat betreft HtC volledig naast, maar wat betreft Da Costa toch echt niet! :cheer:
Da Costa speelde waardeloos tegen Ajax, dat kon iedereen zien.wimpey schreef:Leuke column van Van Hanegem in het AD. Zal Baseman niet vinden, want de Kromme brandde Da Costa (i.m.o. Da Prutsa) behoorlijk af. V.w.b. PSV - Ajax zat ik er wat betreft HtC volledig naast, maar wat betreft Da Costa toch echt niet! :cheer:
Alleen heb ik jou niet gehoord toen Da Costa de uitblinker bij PSV was in de eerste wedstrijd tegen Arsenal...
Hij is pas 20 en zoals alle talenten speelt hij nu eenmaal niet constant op een hoog niveau, al was dit pas zijn eerste echte slechte wedstrijd in dienst van PSV.
Mindere timing wat dat betreft, maar die jongen komt er wel :yes:
Laatst gewijzigd door Baseman op di mar 20, 2007 8:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor de volledigheid, de betreffende column:
Humor trouwens, zonder Alex aan zijn zijde zou Da Costa het gauw laten afweten...maar Alex is pas 1 wedstrijd geblesseerd geweest, dus de Kromme heeft Jomanda gaven :DPSV gaat veel te voorzichtig om met Patrick Kluivert
De gretigheid van Ajax is mij zondag heel erg goed bevallen. Ik ben een liefhebber van mooi spel, maar als een ploeg zó gedreven aan de slag gaat, dan mag ik dat graag zien.
Ajax deed het heel goed in Eindhoven. Eerst maken ze het PSV onmogelijk in zijn spel te komen en daarna maken ze het zelf meedogenloos af. Dat is voetbal zoals het hoort te zijn als je gaat voor je laatste kans.
Bij Ajax wisten ze precies waar de zwakke plekken van PSV lagen. Het was bijna grappig om te zien hoe ze Manuel da Costa in het spel betrokken.
Die mocht van Ajax aan de bal komen zo vaak hij maar wilde. En eenmaal in balbezit dwongen ze hem zo snel mogelijk te passen. In negen van de tien keren kwam de bal dan in de voeten van een Ajacied.
Die Da Costa is nog heel jong, maar zonder Alex aan zijn zijde laat hij het gauw afweten. Ik weet nog niet hoe groot zijn talent eigenlijk is.
Die kwetsbaarheid van PSV is al vaak besproken, maar kwam zondag toch wel heel scherp aan de oppervlakte. Alex is nóg belangrijker dan ik dacht. Zijn afwezigheid maakt dat iedereen bij PSV aan zichzelf gaat twijfelen.
Ook voorin is PSV met de afwezigheid van Koné kwetsbaar. Zeggen ze. Koné is uiteraard van grote waarde, maar ik begin me wel af te vragen of ze bij PSV niet wat te voorzichtig met Patrick Kluivert omspringen.
Ik heb echt genoten van hem in de drie kwartier dat hij in het veld stond. Kluivert deed niks verkeerd.
En aan zijn balaanname, zijn kaatsen en zijn doelpogingen zag je zijn klasse goed af. Hij was een van de beste spitsen van de wereld, maar ik denk dat hij momenteel toch echt nog wel een van de beste in de eredivisie is.
Over Kluivert wordt te lang in een soort van geheimzinnige sfeer gepraat. Alsof er iets met hem aan de hand zou zijn.
Die gozer moet gewoon spelen, daar krijgt hij meer vertrouwen van en hij kan het volgens mij wel aan. Gewoon laten starten en dan zie je wel hoe lang hij het vol houdt, zéker nu Koné er even niet is.
Dit moet niet opgevat worden als bemoeizucht hè. Ik ben alleen maar begaan met PSV. Of ze kampioen worden, maakt me niet uit maar ik wil liefst tot en met de finale van ze genieten in de Champions League.
Van Feyenoord heb ik begrepen dat ze Arnold Scholten en Henk Fräser willen ontslaan.
Ik vraag me af wie zoiets doms bedenkt. Of zij nu Feyenoorders zijn of niet, daar gaat het mij niet om. Ik weet alleen wel dat het goede trainers zijn en dat ze hun werk ook nog eens goed doen.
Scholten heeft het moeilijk met het beloftenteam, maar dat komt vooral omdat het eerste elftal onder druk staat. Zoiets heeft altijd invloed op de beloften.
Op de resultaten en het werk van Fräser is al helemaal weinig tot niets aan te merken.
Ik hoop dat er binnen de top van Feyenoord goed nagedacht is over deze zaak, want eerlijk gezegd hoor ik alleen maar negatieve reacties op dit voornemen.
Jammer, deze ingreep slaat écht nergens op. En dat allemaal omdat deze jongens niet in de visie van Stanley Brard passen. Sorry hoor, maar daar zou ik wel eens een discussie over willen openen.
[email protected]
Of zoals die volgens bepaalde aanwezigen hier heel domme Cruijff ooit zei: 'Je zoekt de zwakke plekken van de tegenstander en daar begin je met slopen'.Arthur schreef:Ik meen me te herinneren dat Ajax Da Costa in de Arena op precies dezelfde wijze vrijliet en dat hij er opbouwend toen net zo weinig van bakte. Dat lijkt me geen toeval.
Zo simpel, maar dom? Dat niet.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik ga die discussie niet eens aan. Wie beweert dat Cruijff als trainer niets heeft gepresteerd weet niet waar hij over praat. Niet voor niets is Cruijff een legende in Barcelona. En over die EC 2 met Ajax: iedereen die erbij geweest is weet dat het een mijlpaal was in de geschiedenis van onze club en het Nederlandse voetbal. We zaten destijds in een collectieve depressie; Nederlandse clubs zouden nooit meer iets winnen.
Maar terug naar PSV-Ajax.
Maar terug naar PSV-Ajax.
SportweekGOLACOO!!!!!! Wereldgoal!!!! Ajax tegen PSV'
Frans Odink bericht voor Sportweek vanuit Brazilië.
Op deze zondagmorgen mag de rechtstreekse uitzending van PSV – Ajax op ESPN niet gemist worden. De verslaggevers Alexander Oliveira en Carlos Lima zijn al snel enthousiast over het vertoonde spel. “ Dit Ajax speelt hongerig, creatief en intellectueel, technisch en beter georganiseerd dan PSV. Als Ajax de hele competitie zo had gespeeld, stond het nu zeker op de eerste plaats.” Zo luidt de conclusie halverwege de eerste helft.
Als na de openingstreffer van Huntelaar de stand door Sneijder op 2-0 wordt gebracht kennen de emoties geen rem meer. “ GOLACOO!!!!!!”, een wereldgoal!!!! Dit Ajax gaat over PSV heen, het speelt fantastisch, bijna foutloos. In de rust zeggen de commentatoren dat Koeman maar één ding kan doen, meer aanvallers inbrengen.
De trainer van PSV lijkt het gehoord te hebben. Zowel Kluivert als de voormalige speler van Sào Paulo Futebol Club, Diego Tardelli, worden kort na elkaar ingebracht.
De belangstellig gaat natuurlijk vooral uit naar Tardelli. Zijn bijdrage aan de goal van Kluivert wordt gevierd, al is de vreugde van korte duur. Even later veel onbegrip voor de wissel van Sneijder voor De Mul. “ Waarom moet nu juist één van de beste spelers van Ajax en nog wel de speler die een wereldgoal maakte het veld ruimen.“
Een mening die zij snel inruilen op basis van de acties van De Mul en de zuivere voorzetten, waardoor mede Huntelaar met zijn tweede goal de wedstrijd beslist. Na zijn komst groeit De Mul uit tot een van de beslissende spelers, is de mening. Beide commentatoren realiseren zich, dat de uitslag 1-5 bijzonder is. De kijkers wordt voorgehouden, dat dit PSV de sterkste verdediging uit de Nederlandse competitie heeft, maar vandaag ontbrak Alex helaas, zo wordt eraan toegevoegd.
Het stinkt aan alle kanten!
Dan heb jij NAC-PSV voor de beker niet gezien. Toen was hij zo ongeveer de slechtste man van het veld.Baseman schreef:Hij is pas 20 en zoals alle talenten speelt hij nu eenmaal niet constant op een hoog niveau, al was dit pas zijn eerste echte slechte wedstrijd in dienst van PSV.
Mindere timing wat dat betreft, maar die jongen komt er wel :yes:
voetbalzone.nlFan schopt cameraman ziekenhuis in
Tijdens het duel tussen PSV en Ajax van afgelopen woensdag (1-5) is een cameraman door een agressieve PSV-supporter het ziekenhuis in geschopt. De fan kon de vijfde treffer van de Amsterdamse opponent niet verkroppen, en schopte de cameraman van achteren in zijn nek, met bijna fatale gevolgen.
De cameraman zat met zijn apparatuur hoog op de tribune achter het doel opgesteld, zodat hij makkelijk bereikbaar was voor de fans. Omzittenden van de agressieve supporter wisten na het incident zijn seizoenskaart te bemachtigen, zodat de identiteit van de man inmiddels bekend is bij de Eindhovense politie. Ook zal de beveiliging van PSV onderzoek doen naar het voorval en zal er aangifte worden gedaan.
Opmerkelijk detail in het hele gebeuren is dat deze cameraman verantwoordelijk was voor de omstreden beelden van een juichende scheidsrechter Braamhaar, nadat hij de 1-5 van Ajax goed had gekeurd.