Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Marijn

Bericht door Marijn » za mar 17, 2007 11:06 pm

Misschien is Perez een zodanige pain in the ass voor Sneijder dat hij hem op deze manier probeert te 'lozen'? Zeker is in ieder geval dat de positie van Perez er niet beter op is geworden.

Mocht hier [of van het ultimatumverhaal] iets van kloppen, betekent dat trouwens wel dat Sneijder ook nog rekening houdt met een langer verblijf bij Ajax.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 18, 2007 9:23 am

Perez zit vandaag gewoon bij de selectie (volgens de Telegraaf). Lindenbergh is afgevallen.

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo mar 18, 2007 10:33 am

Dan is Lindenbergh dus het lek! :hypocrite:
Bertje for President!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 18, 2007 10:54 am

Sneijder heeft helemaal geen reden om Perez te lozen, want Sneijder is de eerste die op het wedstrijdformulier wordt gezet.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mar 18, 2007 12:01 pm

Als Sneijder daadwerkelijk een ultimatum heeft gesteld is hijzelf natuurlijk degene die dient te vertrekken. Met in zijn kielzog degene die naar de pers lekt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mar 18, 2007 12:50 pm

Precies. Het lek is de eerste die er uitgekieperd moet worden. Wat mij betreft houdt Ajax echter alles intern zodat er geen situatie ontstaat waarin Ajax van een speler af moet en (bijvoorbeeld) Sneijder straks voor een paar miljoen de deur uit loopt.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 18, 2007 9:14 pm

Jemig, waar gaat dit allemaal over? :eusa_doh:

Onze vriend Perez moet beter omgaan met teleurstellingen, dat is duidelijk. Maar verder? Ik zag vandaag niets van tweespalt.
Het stinkt aan alle kanten!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mar 18, 2007 10:06 pm

joey schreef:Jemig, waar gaat dit allemaal over? :eusa_doh:

Onze vriend Perez moet beter omgaan met teleurstellingen, dat is duidelijk. Maar verder? Ik zag vandaag niets van tweespalt.
Als je 1-5 wint dan zie je dat uiteraard niet. Als hij de 1-2 NIET maakt op zo'n moment dan zijn spelers minder 'vriendschappelijk'. Overigens denk ik dat het wel meevalt allemaal.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 18, 2007 10:19 pm

Oké, Perez is altijd a big fish in a little bowl geweest. Dus kon hij zeiken als het hem uitkwam en als dingen hem niet uitkwamen. Nu heeft Ajax een paar grote jongens die zeggen dat hij zijn kop moet houden en zich moet inzetten voor het team. Big deal.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mar 19, 2007 9:09 am

Deze Deen wordt niet uitgekost, deze Deen wordt wél geknuffeld
Chris van Nijnatten

In zijn wekelijkse column op deze plaats nam Willem van Hanegem vorige week Kenneth Perez de maat.

Hij vermoedde in hem een jongen die moeilijk kan doen. Een gast die het in een spelersgroep kan laten gisten. Een dag later verscheen in het geïllustreerde weekblad VI een artikel waarin woorden van gelijke strekking werden gebruikt.

Vrijdag nam De Telegraaf de Deen onder vuur.

Nou en? Gisteren maakte Perez de vijfde treffer van Ajax tegen PSV. Hem viel de collectieve vreugde van alle Ajacieden ten deel. Het was ook een heel mooi doelpunt. Een typische goal van een stilist; hij plaatste de bal heel bewust in de uiterste hoek, laag over de grond. De 5-1 drukte PSV dieper in tijdelijke ellende dan vooraf voor mogelijk was gehouden.

Daar had die vreugde bij de Amsterdammers niks mee te maken. Ze maakten een gebaar naar de buitenwacht. Deze Deen wordt niet uitgekotst bij Ajax, deze Deen wordt door ons geknuffeld, daar leek het verdomd veel op. De Ajacieden hadden met de vaste reserve meegevoeld. Hem was te veel onrecht aangedaan in de media.

Het is precies dit soort halfzacht gedoe wat voetbal soms ook zo ontzettend duf kan maken. Op weg naar de wedstrijd vroeg iemand aan me wat dat toch allemaal was met die Perez. Zijn naam zong rond en lag op veler lippen. Nou ja, in de perskamer dan toch zéker, ook bij mij. Perez wordt gepakt, in zijn rug gestoken, openbaar terechtgesteld. Een uitstekend georkestreerde maffiose afrekening.

De man die naar Perez vroeg, haalde zijn schouders op. Hadden wij misschien allemaal moeten doen. Wie kan het, buiten ons, eigenlijk wat schelen wat er in het gemoed van Kenneth Perez allemaal aan de hand is? En het leek ook zo verdomd veel op de week daarvoor. Toen stond iedereen bij Ajax op zijn achterste benen omdat in deze krant een staatje was gepubliceerd waaruit bleek dat Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder sportief gezien niet met elkaar door één deur kunnen. De cijfers staafden het verhaal. Een dag na alle ophef en irritatie in de hoofdstad, maakte Huntelaar in de onmiddellijke nabijheid van Sneijder drie doelpunten in de moeilijke uitwedstrijd tegen FC Twente.

In de afgelopen week was het wéér rumoerig in Amsterdam. Perez zou de gebeten hond zijn bij het dolende Ajax. Datzelfde Ajax pakte compleet opgenaaid het slappe PSV bij de strot en maakte de landskampioen helemaal af in het eigen Eindhoven. Was het verhaal, al of niet waar, toch ergens goed voor geweest. Mijn reisgenoot, voor het eerst van zijn leven toeschouwer geweest bij een grote voetbalwedstrijd, stapte lachend de auto in voor de terugreis.

Op de vierde verdieping van het stadion, daar waar bestuurders en sponsors permanent tegen elkaar aan hangen, had hij wat biertjes gedronken en kennelijk goed geluisterd. ,,Iedereen zegt daar dat die trainer van Ajax het goed voor elkaar heeft,’’ zo zei hij. ,,Die kerel heeft in Spanje het klappen van de zweep geleerd. Bij Barcelona toch? Daar gebruiken ze verhalen uit de kranten om agressie in hun team te kweken. Dat doet-ie goed. Die gast is goed bezig.’’
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » di mar 20, 2007 6:40 pm

Jöhnk schreef:Als Sneijder daadwerkelijk een ultimatum heeft gesteld is hijzelf natuurlijk degene die dient te vertrekken. Met in zijn kielzog degene die naar de pers lekt.
Waarbij dat wel eens Sneyder zelf zou kunnen zijn, lijkt me. :sad:

Of HtC om de boel voor PSV op scherp te zetten. Maar dat is wellicht wat erg vergezocht.

Perez reageerde prima: op het veld. Gewoon een prima speler, die Ajax moet zien te behouden.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 20, 2007 6:45 pm

Er is geen enkele reden voor Sneijder om Perez er op deze manier uit te werken, want Sneijder staat als eerste op het wedstrijdformulier. Dit liet Sneijder ook weer even zien; op het veld dus.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di mar 20, 2007 7:05 pm

Iemand heeft gelekt en Sneijder is bij uitstek zo'n geniepig mannetje die daar toe in staat is, als ik zo de selectie eens doorneem staat hij bij mij met stip op numero uno.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 20, 2007 10:11 pm

Perez is zelf ook een geniepig mannetje. Misschien probeert hij Sneijder wel verdacht te maken. Ik wil niet zeggen dat dit zo is (want ik denk zelf van niet), maar ik wil maar aangeven dat er wel erg snel van wordt uitgegaan dat Sneijder hier achter zit, terwijl hij daar zelf niets aan heeft.

Ronald!

Bericht door Ronald! » zo apr 01, 2007 5:54 pm

'Perez na slaan Ten Cate teruggezet naar tweede'
Gepubliceerd op 01-04-07 om 17:49 door Wijnand Dors

Henk ten Cate en Kenneth Perez kunnen niet meer met elkaar door één deur. Na de wedstrijd tegen Heracles Almelo liepen de gemoederen hoog op tussen de twee. De Deense ex-international was het niet eens met de mening van zijn trainer en haalde vervolgens uit. Ploeggenoten moesten het twistende tweetal uit elkaar trekken.

Als straf is Kenneth Perez teruggezet naar het tweede elftal, waar hij waarschijnlijk het seizoen af mag maken. Ook mag de ex-AZ'er vertrekken bij de hoofdstedelingen. 'Zolang ik er ben, speelt hij niet', waren de vurige woorden van Ten Cate.

Kenneth Perez speelt pas één seizoen bij de Amsterdammers en gaf al aan niet tevreden te zijn met zijn bankplaats. Naar verluidt hebben Feyenoord en FC Twente dit seizoen al interesse getoond in de aanvallende middenvelder.

Let op: Dit bericht is door te weinig bronnen bevestigd dat het de benaming 'gerucht' krijgt. Lees het dus met een korreltje zout!
voetbalcentraal

Het zou me niks verbazen, maar wel een erg twijfelachtig bericht.

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 01, 2007 5:59 pm

Goh
1 april
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo apr 01, 2007 6:00 pm

Ronald! schreef:
Gepubliceerd op 01-04-07 om 17:49 door Wijnand Dors
Face your fears and live your dreams, No Fear

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo apr 01, 2007 6:01 pm

Zo trad Freek de Jonge ooit in de jaren 80 op in het theater terwijl op dat moment ook Spanje - Malta werd gespeeld. Freek zei heel komisch dat het 14 - 1 was geworden en de hele zaal lag dubbel.. :sad:

Maar dit geloof ik toch niet ;)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo apr 01, 2007 6:33 pm

Ligt het aan mij of worden er ieder jaar slechtere 1 april grappen verzonnen..... :nooo:

Duke

Bericht door Duke » vr apr 13, 2007 10:01 am

Vanavond in de basis tegen NAC, eens kijken of ie waar kan maken dat ie in de basis moet beginnen.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 13, 2007 10:33 am

Ik ben verdomd benieuwd! :yes:

999

Bericht door 999 » vr apr 13, 2007 11:16 am

Duke schreef:Vanavond in de basis tegen NAC, eens kijken of ie waar kan maken dat ie in de basis moet beginnen.
Tja, hij zal er meteen moeten staan.Dit i.t.t. tot andere spelers die een wedstrijdje of tig in de basis mogen oefenen ...
Blij met de punten ...

Duke

Bericht door Duke » vr apr 13, 2007 11:19 am

Tja, dat is nu eenmaal niet anders. Met zijn ervaring en klasse mag dat toch geen probleem zijn? ;)

Salvador Dali

Arwin

Bericht door Arwin » vr apr 13, 2007 11:21 am

Voetske schreef:
Duke schreef:Vanavond in de basis tegen NAC, eens kijken of ie waar kan maken dat ie in de basis moet beginnen.
Tja, hij zal er meteen moeten staan.Dit i.t.t. tot andere spelers die een wedstrijdje of tig in de basis mogen oefenen ...
Perez is dan ook op een leeftijd dat je van hem mag verwachten dat hij er ook gewoon staat vanavond. Hij heeft geen tig wedstrijden nodig om zijn klasse te kunnen tonen.

Zou hij het vanavond niet laten zien, verandert dat niets aan mijn mening over Perez. Het blijft dan namelijk een goede voetballer, die zeker iets toe kan voegen aan dit Ajax. Hij scoort zeer gemakkelijk en hopelijk doet hij dat vanavond ook. (3 keer :eusa_pray: )

999

Bericht door 999 » vr apr 13, 2007 11:27 am

Duke schreef:Tja, dat is nu eenmaal niet anders. Met zijn ervaring en klasse mag dat toch geen probleem zijn? ;)
Ook spelers met ervaring en klasse hebben wedstrijd ritme nodig ... ( en geen 5 minuten inval beurten ) .. maar we zullen het wel gaan zien of Perez het gehannes met zijn persoontje naast zich neer kan leggen en de pannen van het dak speelt ...
Blij met de punten ...

Plaats reactie