Weer wat geleerd. :XMHF schreef:Rap/Gangster 'slang' voor de versie zonder a, Duke...Duke schreef:Wat is een biatch?
PSV - Ajax 1 tegen fukking 5 mwahahaha
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Toch moeten we wel eerlijk zijn, als het andersom was geweest dan waren we hier nu ook flink aan het zeiken op Braamhaar.Maarten127 schreef:Een beetje onzinnig om een voetbalwedstrijd met een rechtzaal te vergelijken.Thomas schreef:Wat ongelooflijk stom van die Braamhaar, hè. Stel je voor dat een rechter vindt dat hij een goede uitspraak heeft gedaan in een rechtzaak en vervolgens met beide armen in de lucht op de rechtbank springt en keihard schreeuwt: YES! Wat ben ik goed!
Die jongen heeft waarschijnlijk met zijn 3e beslissing in even zoveel jaar zijn plek in de play off finale en / of de bekerfinale veilig gesteld. Laat hem daar lekker van genieten....
Vast wel.. en als die bal van davids via gomes zijn hoofd er in was gegaan had het misschien wel 1-6 geworden...brigade zuid schreef:Toch moeten we wel eerlijk zijn, als het andersom was geweest dan waren we hier nu ook flink aan het zeiken op Braamhaar.Maarten127 schreef:Een beetje onzinnig om een voetbalwedstrijd met een rechtzaal te vergelijken.Thomas schreef:Wat ongelooflijk stom van die Braamhaar, hè. Stel je voor dat een rechter vindt dat hij een goede uitspraak heeft gedaan in een rechtzaak en vervolgens met beide armen in de lucht op de rechtbank springt en keihard schreeuwt: YES! Wat ben ik goed!
Die jongen heeft waarschijnlijk met zijn 3e beslissing in even zoveel jaar zijn plek in de play off finale en / of de bekerfinale veilig gesteld. Laat hem daar lekker van genieten....
Luuk neemt even afstand van AT, wie weet een week, wie weet eeuwigjoey schreef:Waar zit Luuk toch? Is die nog aan het nagenieten van de overwinning? :hypocrite:
Mooie overwinning. Jammer dat alle goeie (en inderdaad, die zijn er dit seizoen een aantal) overwinningen in een 442 worden behaald. Zoals ik al jaren roep en beargumenteer, is makkelijker en ik ben er tegenstander van
I think I lost my fucking headache
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
2? De rest was al naar huis :DThomas schreef:Waarom werd Kluivert na de wedstrijd nou zo kwaad op Braamhaar?
Hulde trouwens voor de PSV-supporters die het na de wedstrijd op konden brengen om Ajax een staande ovatie te geven. Ik weet niet hoeveel het er waren maar ik kan me haast niet voorstellen dat ze voor PSV applaudiseerden. ;)
Oei, neem me niet kwalijk. Je schrijft tegenwoordig onder een andere naam.Muisje Andersom schreef:Luuk neemt even afstand van AT, wie weet een week, wie weet eeuwig.
Als 4-4-2 ertoe leidt dat Ajax in Eindhoven met grote cijfers van PSV wint, mag onze ploeg wat mij betreft elk jaar daar 4-4-2 spelen. :yes:Mooie overwinning. Jammer dat alle goeie (en inderdaad, die zijn er dit seizoen een aantal) overwinningen in een 442 worden behaald. Zoals ik al jaren roep en beargumenteer, is makkelijker en ik ben er tegenstander van
4-3-3 is gemakkelijk mits je er de spelers voor hebt. 4-4-2 is gemakkelijk mits je er de spelers voor hebt. Het is gemakkelijker om de spelers te hebben voor 4-4-2 dan voor 4-3-3. Wat mij betreft is het dus een probleem van de scouting en niet van de trainer. HtC heeft er dit seizoen vaak genoeg blijk van gegeven 4-3-3 te willen spelen. (En ach, je moet je maar troosten met de gedachte dat 4-4-2 een aanvallender systeem is dan de 'Berlijnse Muur'. ;) )
Het stinkt aan alle kanten!