PSV - Ajax 1 tegen fukking 5 mwahahaha

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Michael_B

Bericht door Michael_B » ma mar 19, 2007 12:48 pm

Thomvak425 schreef:
Thomas schreef:NAC uit is cruciaal. Verliezen ze die dan wordt Ajax kampioen, denk ik. :blush: :eusa_pray:
Marijn schreef: Dit werd trouwens gezegd na de 1-2. Maar ik heb Kluivert geen hand zien opsteken en niet zien glimlachen. Nette actie van Patje.
:xyxthumbs: Kluivert werd dan ook toegezongen door onze supporters. Ik denk dat als Stam had gescoord tegen PSV hij het zeker had gevierd.
PRECIES! HET VIEL ME JUIST OP DAT HIJ HEEL SOBER REAGEERDE, HELEMAAL NIET OVERENTHOUSIAST OF ZO. GOED BEZIG, DIE PATRICK
Misschien heeft hij reeds een belletje van MvG gehad betreffende het volgende seizoen...? Weet niet of ik daar blij mee ben, maar het zou zomaar kunnen als KJH vertrekt.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 19, 2007 12:57 pm

Geen Kluivert, a.u.b. :eusa_pray:
Het stinkt aan alle kanten!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma mar 19, 2007 12:59 pm

Ik denk dat als Stam had gescoord tegen PSV hij het zeker had gevierd.
Stam is ook veel minder psv'er dan Kluivert Ajacied. Kulivert is bij AJAX opgegroeid, sinds jonge leeftijd. Stam heeft een paar jaartjes bij psv gespeeld...

Maar ik heb Kluivert geen hand zien opsteken en niet zien glimlachen.
Ik wel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

jabu

Bericht door jabu » ma mar 19, 2007 1:11 pm

Mr. Ajax schreef:
Ik wel.
Dan zie je dingen die er niet zijn. Kluivert reageerde heel ingetogen na zijn doelpunt.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma mar 19, 2007 1:14 pm

Thomvak425 schreef:
Spijker schreef:Ik ben meer voor het scenario van Nihad. Het zou toch wat zijn zeg. Dat we alsnog kampioen worden? Laten we maar niet te veel gaan dromen, het is nog een lange weg te gaan.
vEEL HANGT AF VAN HET HERSTEL van Alex (capslock eindedlijk uit..) Als hij nog een paar weekjes wegblijft.... :eusa_pray:
Alex is iig tot de play offs uitgeschakeld :cheer: Kone nog minimaal twee weken, dus wat dat betreft is het gunstig. Niet hun blessures, maar wel hun afwezigheid zeg maar ;)

Nihad

Bericht door Nihad » ma mar 19, 2007 1:22 pm

Kone is toch een prutser.

Alex niet.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma mar 19, 2007 1:32 pm

joey schreef:Geen Kluivert, a.u.b. :eusa_pray:
Mwoah, prestatie contractje? Als hij speelt doet hij dat best verdienstelijk. Denk sowieso dat hij bij Ajax beter tot zijn recht komt.

Als hij voor weinig wil komen, tja... Het overwegen waard. Dan zal hij wel moeten accepteren dat hij vooral bankzitter zal zijn.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma mar 19, 2007 2:40 pm

Jabu schreef:
Mr. Ajax schreef:
Ik wel.
Dan zie je dingen die er niet zijn. Kluivert reageerde heel ingetogen na zijn doelpunt.
Ik heb hem ook niet zien juichen. Prima reactie. Braamhaar juichte harder.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 19, 2007 3:06 pm

Wat ongelooflijk stom van die Braamhaar, hè. Stel je voor dat een rechter vindt dat hij een goede uitspraak heeft gedaan in een rechtzaak en vervolgens met beide armen in de lucht op de rechtbank springt en keihard schreeuwt: YES! Wat ben ik goed!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mar 19, 2007 3:08 pm

Nou ja, laat die man blij zijn als ie een keer een goede beslissing heeft genomen. ;)

Maar inderdaad stom en onprofessioneel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

M..

Bericht door M.. » ma mar 19, 2007 3:40 pm

Thomas schreef:Wat ongelooflijk stom van die Braamhaar, hè. Stel je voor dat een rechter vindt dat hij een goede uitspraak heeft gedaan in een rechtzaak en vervolgens met beide armen in de lucht op de rechtbank springt en keihard schreeuwt: YES! Wat ben ik goed!
Een beetje onzinnig om een voetbalwedstrijd met een rechtzaal te vergelijken.
Die jongen heeft waarschijnlijk met zijn 3e beslissing in even zoveel jaar zijn plek in de play off finale en / of de bekerfinale veilig gesteld. Laat hem daar lekker van genieten....

Thom

Bericht door Thom » ma mar 19, 2007 3:58 pm

Duke schreef:Nou ja, laat die man blij zijn als ie een keer een goede beslissing heeft genomen. ;)

Maar inderdaad stom en onprofessioneel.
Ik vond het wel grappig; ontroerend, zoals Jan Mulder gistreren zei (en zo vaak ben ik het niet met Jantje eens.....)

Duke

Bericht door Duke » ma mar 19, 2007 4:04 pm

Je zag inderdaad heel goed hoe blij hij met z'n beslissing was (in het interview), dat was mooi om te zien.

En iemand die met droge ogen kan beweren dat Braamhaar een pro-Ajax arbiter is, kun je sowieso niet serieus nemen.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 19, 2007 4:06 pm

Inderdaad. Braamhaar heeft Ajax vaak genoeg benadeeld.

Overigens, de grootste Calimero's wonen niet in Oost-Brabant maar in Rotterdam. Zie wat ene Reflex schrijft op FN:

Ik heb bovendien zeer mijn twijfels of een scheids als Braamhaar, die dus duidelijk sympathie toont voor 020, dezelfde blijdschap getoond zou hebben als aan de andere kant hetzelfde gebeurd was.
Ik vrees van niet, sterker, ik weet het zeker.Dit was een intense uiting van vreugde over een grote zege op een ploeg waar alle Ajacieden al jarenlang met frustraties aan denken, nooit winnen in Eindhoven en in de Arena keer op keer vernederd zijn.
Braamhaar was trots dat HIJ de grote regisseur was van deze afgang voor PSV en vergat even dat hij arbiter was. Het ontbrak er nog maar net aan dat hij Perez niet op de schouders sprong.
Juichen om een goede beslissing, hahahaha, ik geloof er niks van!

:D
Het stinkt aan alle kanten!

Toppie

Bericht door Toppie » ma mar 19, 2007 5:00 pm

joey schreef:Inderdaad. Braamhaar heeft Ajax vaak genoeg benadeeld.

Overigens, de grootste Calimero's wonen niet in Oost-Brabant maar in Rotterdam. Zie wat ene Reflex schrijft op FN:

Ik heb bovendien zeer mijn twijfels of een scheids als Braamhaar, die dus duidelijk sympathie toont voor 020, dezelfde blijdschap getoond zou hebben als aan de andere kant hetzelfde gebeurd was.
Ik vrees van niet, sterker, ik weet het zeker.Dit was een intense uiting van vreugde over een grote zege op een ploeg waar alle Ajacieden al jarenlang met frustraties aan denken, nooit winnen in Eindhoven en in de Arena keer op keer vernederd zijn.
Braamhaar was trots dat HIJ de grote regisseur was van deze afgang voor PSV en vergat even dat hij arbiter was. Het ontbrak er nog maar net aan dat hij Perez niet op de schouders sprong.
Juichen om een goede beslissing, hahahaha, ik geloof er niks van!

:D
Schaamhaar 2 jaar geleden tegen PSV-Ajax vd Vaart rood en de hele wedstrijd liep uit de klauwen

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma mar 19, 2007 5:36 pm

Die Wimpey heeft het goed voor elkaar hier. Eerst een beetje tegen iedereen aanzuren dan eens een schouderklopje uitdelen aan HtC en vervolgens wordt hij bijna door iedereen hier afgezogen. Pardon my language!

Daar kun jij nog iets van leren, Voetske!
Bertje for President!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 19, 2007 5:38 pm

Danny Blind is als analist de held der helden en heeft z'n zaken uitstekend voor elkaar. Hulde aan Danny Blind. Bedankt, jongen! :bis:

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma mar 19, 2007 5:39 pm

Ik weet niet of met al klaar is met Wimpey, Thomas!
Bertje for President!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 19, 2007 5:42 pm

Blow me, biatch!

Duke

Bericht door Duke » ma mar 19, 2007 5:52 pm

Wat is een biatch?

Salvador Dali

MHF

Bericht door MHF » ma mar 19, 2007 5:53 pm

Kaboem! schreef:Die Wimpey heeft het goed voor elkaar hier. Eerst een beetje tegen iedereen aanzuren dan eens een schouderklopje uitdelen aan HtC en vervolgens wordt hij bijna door iedereen hier afgezogen. Pardon my language!

Daar kun jij nog iets van leren, Voetske!
"Een puntje aan zuigen" bedoel je Boem?

Goh, wat was het een mooie dag gisteren. Dit zijn toch de krenten in de pap, zo'n scoreborduitslag tegen een club waar je al jarenlang een 1-0 verlies incalculeert. Hoe wrang is trouwens onze plek op de ranglijst als je je realiseert tot wat voor prestaties dit elftal in staat is? Natuurlijk, deze overwinning is prachtig maar in het geheel bezien toch ook wel een beetje zuur als blijkt dat we aan het einde van de rit net tekort zijn gekomen.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

MHF

Bericht door MHF » ma mar 19, 2007 5:55 pm

Duke schreef:Wat is een biatch?
Rap/Gangster 'slang' voor de versie zonder a, Duke...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma mar 19, 2007 5:57 pm

MHF schreef:"Een puntje aan zuigen" bedoel je Boem?
Was inderdaad treffender geweest. Ik zal mijn teksten voortaan eerst aan jou laten lezen voordat ik submit, MHF. ;)
Bertje for President!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 19, 2007 5:57 pm

Ach, PSV heeft met een completer basiselftal bijna net zoveel punten verspeeld. Die zullen daar ook wel met gemengde gevoelens op terug kijken.

Ajax heeft PSV, Feyenoord en Twente van de mat geveegd. Dat is iets moois. Met wat meer stabiliteit, creativiteit en voetbalintelligentie win je volgend seizoen ook tegen Excelsior, NEC, Vitesse, Sparta, etc.

Thom

Bericht door Thom » ma mar 19, 2007 6:15 pm

Maar ja, wie zijn er dan al vertrokken??

Plaats reactie