Vitesse

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mar 04, 2007 3:54 pm

Kaboem! schreef:Ik lees graag over Vitesse, maar niet dat poldergelul van jullie. Ik scroll me straks nog de ziektewet in! :redcard:
Dat zeg ik... je neemt het veel te serieus man... pff... waar maak je je in hemelsnaam druk over zeg... :redcard:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo mar 04, 2007 3:56 pm

Misschien.

Excuus dan.
Bertje for President!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo mar 04, 2007 3:56 pm

Vitesse is de club van Gelderland en NEC is een kutclub, einde discussie.

Beloki

Bericht door Beloki » zo mar 04, 2007 4:05 pm

brigade zuid schreef:Vitesse is de club van Gelderland en NEC is een kutclub, einde discussie.
:worshippy:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Wouter

Bericht door Wouter » di mar 06, 2007 12:08 am

brigade zuid schreef:Vitesse is de club van Gelderland en NEC is een kutclub, einde discussie.
Ik zal je niet tegenspreken, maar feit is wel dat heel Vitesse zichzelf afgelopen zaterdagavond op alle denkbare manieren voor aap heeft gezet... X'C :sad:

Poeder

Bericht door Poeder » vr mar 09, 2007 11:14 am

Ruud Knol vond het onbegrijpelijk dat er een striemend fluitconcert van de tribunes van het Gelredome rolde. "we hebben alles gegeven maar we kwamen net te kort" , aldus Knol die geen goed woord over had voor het negatieve geluid van de vitesse supporters. Ruud Knol: "Ik voetbal hier al een aardig tijdje en begin dit echt zat te worden. Denk jezelf dat ik blij ben met die wedstrijd? Natuurlijk niet, maar we hebben alles gegeven en als het publiek dat niet gezien heeft, dan hebben zij een andere wedstrijd gezien." Tegen Den Haag beloofde Knol ook veel inzet, maar over een positief resultaat hield hij wijs zijn mond. "Ik hoop dat de supporters zien dat er goede en slechte tijden zijn, ik doe mijn best, of we nou tegen Excelsior of Ajax spelen."

Vitesse.org
Totaal uit vorm zowel mentaal als verbaal.

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr mar 09, 2007 11:15 am

Knol gaat lekker naar PSV van de zomer, samen met Denneboom :yes:
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mar 09, 2007 4:47 pm

Als het aan Koeman ligt wel, maar ik denk niet dat PSV dat toelaat. Ze zijn niet helemaal gek in Eindhoven.

Wouter

Bericht door Wouter » vr mar 09, 2007 11:29 pm

Knol is zo vreselijk slecht geworden...Afgelopen zondag was hij gewoon zielig om te zien. Deze uitlatingen zijn trouwens niet echt tactisch: koren op de molen van de kritische supporters.

Wouter

Bericht door Wouter » ma mar 12, 2007 12:21 am

Ik vraag me af of Vitesse überhaupt nog een keertje gaat winnen dit seizoen... X'C

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma mar 12, 2007 9:40 am

Wouter schreef:Ik vraag me af of Vitesse überhaupt nog een keertje gaat winnen dit seizoen... X'C
En die De Mos doet het geweldig daar he? Ongelofelijk... die gast. Vitesse wilde met hem door (rare beslissing maar ok) en God Here Jezus Aad De Mos gaf ook zijn heilige woord om het contract te verlengen. Alsof Vitesse, op blote knieen Aad de Mos moest bedanken voor zijn beslissing om langer te blijven. En waar staat Aadje nu? Veilig boven de degradatiestreep? Poeh poeh.. prestatie hoor.....

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » ma mar 12, 2007 9:59 am

GangstaRiB schreef:
Wouter schreef:Ik vraag me af of Vitesse überhaupt nog een keertje gaat winnen dit seizoen... X'C
En die De Mos doet het geweldig daar he? Ongelofelijk... die gast. Vitesse wilde met hem door (rare beslissing maar ok) en God Here Jezus Aad De Mos gaf ook zijn heilige woord om het contract te verlengen. Alsof Vitesse, op blote knieen Aad de Mos moest bedanken voor zijn beslissing om langer te blijven. En waar staat Aadje nu? Veilig boven de degradatiestreep? Poeh poeh.. prestatie hoor.....
Weet je dat zeker? Programma gezien van Vitas de komende weken? :X :cheer:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma mar 12, 2007 10:28 am

Jammer dat ze nog in de laatste minuut gelijk hadden gemaakt. Was niet verdient, begreep ik, maar ik heb er niets van gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.

Nou ja.. volgende week tegen Utrecht ofzo geloof ik... gaan ze ook maar weer op de klote krijgen en kan Aan weer een nieuwe berekening gaan maken. Heel slecht... kan er niets anders van zeggen... :cheer:

Maar Aad vond het allemaal nog wel meevallen... hij is blij ermee
De Mos lovend over veerkracht Vitesse
Foto: Orangepictures11 maart 2007, 17:51
Door: Jelmer van der Dussen
De wedstrijd tussen Vitesse en ADO Den Haag (2-2) leek lange tijd uit te lopen op een blamage voor de Arnhemmers. In de blessuretijd wist Fred Benson echter een punt te redden. "Ik ben trots op de veerkracht die we hebben getoond", looft Aad de Mos.
"Ik vind dat onze sterkhouders Stojkovic en Lazovic het goed hebben opgepakt", complimenteert de oefenmeester het duo tegenover Omroep Gelderland. "Zij hebben het voortouw genomen en op Lazovic staat geen maat. Hij is één van de beste spelers van de Eredivisie. Ik ben blij met dit punt."

Toch is het gelijkspel tegen ADO Den Haag geen prestatie om over naar huis te schrijven. "We zitten in een moeilijke fase. De geschiedenis van het seizoen is dat we alles goed doen maar onszelf daarvoor niet belonen", verklaart hij het puntverlies.
voetbalprimeur

Wouter

Bericht door Wouter » ma mar 12, 2007 9:50 pm

Ramona en banjavi pesten mij weer... :sad:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma mar 12, 2007 9:53 pm

Wouter schreef:Ramona en banjavi pesten mij weer... :sad:
sorry... :aai:

Maar ze hebben het wel goed voor elkaar in Arnhem... ik hoor net bij voetbal insite dat Feyenoord het salaris van Lazovic nog betaalt... als het waar is is dat natuurlijk wel een relaxete deal...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma mar 12, 2007 10:20 pm

Hoorde het ook net, goeie deal van Vitesse, wat een sukkels bij Fnoord.

Poeder

Bericht door Poeder » ma mar 19, 2007 10:18 am

Arsenal op tribune voor Danko Lazovic
Engelse topclub volgt aanvaller van Vitesse en nationale ploeg Servië.

Vitesse-aanvaller Danko Lazovic staat in de belangstelling van Arsenal. Een delegatie van de Engelse topclub was vorige week zondag in Gelredome aanwezig, toen Vitesse tegen ADO Den Haag niet verder kwam dan 2-2. Lazovic is clubtopscorer met zeven­tien competitietreffers. Met zijn sterke spel in zijn eerste seizoen in Arnhemse dienst heeft hij de nodi­ge interesse gewekt. PSV deed in ja­nuari al vergeefs een poging de aanvalsleider naar Eindhoven te halen.

„Er heeft zich nu geen enkele club voor hem gemeld bij Vitesse”, zei Jan Streuer, technisch manager van de Arnhemse club, gistermid­dag in Utrecht. Lazovic heeft bij Vitesse een con­tract tot medio 2010. Maar het is zeer de vraag of de Arnhemse club zijn onbetwiste sterspeler kan be­houden. Of Streuer verwacht dat Lazovic al komende zomer zal ver­trekken? „We laten het rustig op ons af komen”, aldus Streuer. „Voor topscorers is altijd interesse. Maar ik heb geen zin ergens op te reageren, zolang er niet iets con­creet speelt.” Lazovic en Vitesse- doelman Vladi­mir Stojkovic reisden gisteren naar Belgrado, om zich voor te berei­den op twee EK- kwalificatieduels. Het tweetal speelt zaterdag met Servië uit tegen Kazachstan en woensdag thuis tegen Portugal.

Bron: De Gelderlander 19-03-07

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma mar 19, 2007 10:41 am

De Mos: 'Ik heb niets gezegd'
Foto: Orangepictures19 maart 2007, 09:25
Door: Jelmer Geerds
Vitesse-trainer Aad de Mos werd zondag tijdens het duel tussen FC Utrecht en Vitesse naar de tribune verbannen. De gelouterde oefenmeester wond zich op over de toegekende vrije trap na een 'handsbal' van doelman Stojkovic.
"In mijn carrière heb ik nog nooit gezien dat er een vrije trap wordt gegeven omdat de keeper uit de zestien is", sprak De Mos na afloop tegenover De Gelderlander. "Eigenlijk heb ik helemaal niets gezegd. Ik heb geen beledigende taal gebruikt. Alleen, je ziet zoveel wedstrijden waarin de keeper uit de zestien komt als hij gooit of schiet. Ik ken de regels, maar ik weet ook dat wij van keepers een snelle spelvoortzetting vragen. Dit is een situatie van het profileren van een grensrechter."
voetbalprimeur

even voor mijn informatie.. als een keeper de bal buiten de 16 in de hand heeft... is het toch hands.. en een vrije trap??

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mar 19, 2007 10:49 am

Sterker nog, hij moet gewoon een kaart krijgen!

Het was inderdaad hands, de grens lette goed op, Wegereef had het niet gezien.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma mar 19, 2007 11:00 am

Dan moeten ze in het vervolg wat beter opletten want dit soort gevalletjes met keepers gebeuren dus een paar keer per wedstrijd.

Baseman

Bericht door Baseman » ma mar 19, 2007 5:42 pm

Het was inderdaad gewoon hands en de keeper had dus een gele kaart moeten krijgen. Klasse van de grensrechter :xyxthumbs:

En De Mos heeft gelijk dat er weinig voor wordt gefloten, maar dat doet verder niets af aan de handsbal. Zo mogen keepers de bal ook niet langer dan 6 seconden vasthouden, alsof ze zich daar aan storen...een seconde of 15 tot 20 komt regelmatig voor.

PS: Ik zie het zelf toch erg weinig gebeuren dat keepers met de bal in de hand de 16 uitkomen, nogal overdreven taal van De Mos.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mar 19, 2007 5:49 pm

Deze was wel erg duidelijk, hoor. Zo zie je ze niet vaak.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mar 19, 2007 6:01 pm

Dit was toch gewoon rood voor Stojkovitsj?

Ps: ligt de afkoopsom al klaar?

J.C.

Bericht door J.C. » ma mar 19, 2007 7:11 pm

Rood zelfs?!

Dat is toch alleen als de keeper met de handsbal een goede scoringskans voorkomt?

Arwin

Bericht door Arwin » ma mar 19, 2007 8:48 pm

Hands buiten de zestien is normaal gesproken rood, maar als je met de bal in de hand een uittrap neemt per ongeluk buiten de zestien, is dat een gele kaart. Een uitzondering dus.

Gesloten