Ik denk dat Platini zich zorgen maakt over een situatie waarin bijvoorbeeld PSV tegen Chelsea speelt en er bij wijze van spreken 5 basisspelers van PSV gehuurd zijn van Chelsea. De enige manier om dat te voorkomen is de manier waarop ik beschrijf, denk ik.Harm schreef:Maar dat is in mijn ogen juist weer competitievervalsing.Thomas schreef:Dat hoop ik. Het enige wat ik opzich wel een reële oplossing vind is dat de gehuurde spelers niet mee mogen doen tegen de club waar ze onder contract staan.
PSV deel 2
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Ik vertrouw dat bekerwedstrijdje tussen Ajax en Haarlem ook niet. 4-0 is een verdacht hoge uijtslag. Zelfs Feyenoord (zoals algemeen bekend vele malen zwakker dan Haarlem) hield de schade beperkt tot 4-1.
En dan ziet Haarlem geen kans om een tegengoaltje te scoren? Dubieus!
En dan ziet Haarlem geen kans om een tegengoaltje te scoren? Dubieus!
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
Dat zie je verkeerd, 666. De wedstrijd Feijenoord - Ajax werd volgens mij ontsierd door een bijna 90 minuten lange reeks van op dubieuze wijze door Ajax gemiste kansen. Een KNVB onderzoek hier naar had niet misstaan. De return heb ik helaas niet gezien. Mijn conclusie is dat de NV Ajax op kunstmatige wijze tracht om de commercieel interessante 'aartsrivaliteit' te laten voortbestaan. De schuld van Jaakke. Niet slim ook, want Ajax kan beter tegen Psv gemotiveerd aan de start verschijnen.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Riep HtC laatst niet iets over het samenvoegen van de jeugdopleidingen van Ajax en Feyenoord? Tijd voor een diepgaand onderzoek naar het chinese gokgedrag tijdens de laatste wedstrijd tussen de amsterdamse en rotterdamse F-junioren! Speelden die gisteren niet tegen elkaar?
Sign your name on
the dotted line:
the dotted line:
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik denk dar de gehuurde speler dan niet gerechtigd is om voor RKC in die ene competitie uit te komen. niet europees dus.Harm schreef:Dus als RKC een speler huurt van PSV, dan mag RKC niet meedoen in de eredivisie?
En denkt die man werkelijk dat hij een kans van slagen heeft?
Trouwens een waardeloos eerste voorstel.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Hûh. Maar dan moet hij toch juist blij zijn met Alex? Anders waren er 4 Engelse teams doorgedrongen tot de laatste acht.Platini wil CL-play-offs voor 'grote landen'
15/3/2007 11:50
Michel Platini overweegt play-offs in te voeren om het aantal Champions League-deelnemers uit de grootste competities in te perken.
De kersverse UEFA-voorzitter heeft al vaker laten weten zich te storen aan het aantal ploegen uit deze competities. 'Het feit dat dit seizoen drie van de acht kwartfinalisten uit Engeland komen, bewijst mijn gelijk', vertelde Platini woensdag tijdens een bijeenkomst met Engelse pers.
'Het zou niet alleen om geld en televisie moeten gaan. Ik ben er niet van overtuigd dat de nummers vier van Spanje, Italië en Engeland belangrijker zijn dan de kampioenen van Polen, Tsjechië en Denemarken.'
Het Premiership, de Primera División en de Serie A leveren momenteel als enige competities vier deelnemers aan de Champions League. Zowel de nummers drie als de nummers vier krijgen de mogelijkheid zich via de derde voorronde toegang te verschaffen tot het hoofdtoernooi.
Platini wil dat aan het einde van het seizoen de nummers vier van deze landen én de nummers drie van Duitsland, Frankrijk en Portugal het tegen elkaar opnemen voor één plaats in de kwalificatieronde.
'Het is niet mijn opzet Engeland, Italië en Spanje dwars te zitten. Het gaat mij om de balans. Mijn probleem is dat de twee Engelse, Spaanse en Italiaanse ploegen in de voorronde niet tegen elkaar spelen, maar tegen kleinere clubs. We willen andere landen aan deze competitie laten deelnemen.'
Mocht het Platini lukken zijn plan door te drukken, dan zou dit op z'n vroegst in het seizoen 2009/2010 van kracht zijn.
Dat soort huurconstructies zijn juist de oplossing om de Europese subtoppers te laten presteren.
-
PNKoeman: interlands komen slecht uit
Op Telegraaf.nl laat Ronald Koeman dat de komende interlands slecht uitkomen. Een aantal spelers zit er eigen doorheen en zal toch een flinke reis moeten maken om voor het nationale elftal aan de bak te moeten. "In de meeste gevallen gaat het om oefeninterlands. De spelers gaan naar China, Tokio en Amerika. Dat is natuurlijk te absurd voor woorden. Al weet je het natuurlijk van te voren als je spelers uit die gebieden aantrekt." Koeman hoopt dan ook dat enkele spelers in overleg met de medische staf besluiten thuis te blijven.
Zeur, zeur..... :aai:
Beetje tegenstrijdig. Het is te absurd voor woorden maar je weet het natuurlijk van tevoren. Zo absurd is het dus niet.
Het stinkt aan alle kanten!
Het lijkt me juist een voordeel voor PSV, de selectie kan juist een beetje uitrusten. In de huidige vorm zouden ze ook niet graag meteen tegen NAC uit spelen denk ik.
Maar in overleg met de medische staf zal besloten worden een blessure te verzinnen (gebeurt niet alleen bij PSV, maar overal), dus de spelers kunnen juist lekker even twee weken uitrusten en rustig die laatste 5 wedstrijden winnen.
Maar in overleg met de medische staf zal besloten worden een blessure te verzinnen (gebeurt niet alleen bij PSV, maar overal), dus de spelers kunnen juist lekker even twee weken uitrusten en rustig die laatste 5 wedstrijden winnen.
Och, al die makkelijke conclusies na een collectieve wanvertoning :nooo:
Als je de spelers van PSV gaat beoordelen op basis van gisteren, dan kan iedereen vertrekken...oftewel, erg onzinnig. Alcides speelde slecht, maar de wedstrijden daarvoor speelde hij best aardig.
PS: 'Grappig' trouwens dat de goede aankopen normaal zijn en de eventuele mindere meteen een Koeman aankoop zijn :sad:
Als je de spelers van PSV gaat beoordelen op basis van gisteren, dan kan iedereen vertrekken...oftewel, erg onzinnig. Alcides speelde slecht, maar de wedstrijden daarvoor speelde hij best aardig.
PS: 'Grappig' trouwens dat de goede aankopen normaal zijn en de eventuele mindere meteen een Koeman aankoop zijn :sad:
Nou, gezien het verleden kun je je bijna niet voorstellen dat een goede aankoop er een van Koeman is. ;)Baseman schreef: PS: 'Grappig' trouwens dat de goede aankopen normaal zijn en de eventuele mindere meteen een Koeman aankoop zijn :sad:
Maar zwak waren gisteren niet alleen de aankopen van Koeman. Cocu kwam in het stuk niet voor en ook Simons werd overklast door Ajax´ middenveld. Collectieve wanprestatie, in de hand gewerkt door een sterk Ajax.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
...evenals door 't missen van heel belangrijke spelers, m.i. ;)wimpey schreef:Nou, gezien het verleden kun je je bijna niet voorstellen dat een goede aankoop er een van Koeman is. ;)Baseman schreef: PS: 'Grappig' trouwens dat de goede aankopen normaal zijn en de eventuele mindere meteen een Koeman aankoop zijn :sad:
Maar zwak waren gisteren niet alleen de aankopen van Koeman. Cocu kwam in het stuk niet voor en ook Simons werd overklast door Ajax´ middenveld. Collectieve wanprestatie, in de hand gewerkt door een sterk Ajax.
Vooral in Bremen. :sad:
Dat Alex niet meedoet is een gevoelige aderlating. Een speler van zijn niveau is niet gemakkelijk te vervangen. Zie Stam bij Ajax. Maar dat is ook de makke van Nederlandse clubs.
Koné is een ander verhaal. Voor hem staat geen gelijkwaardige vervanger klaar omdat Koe 'onze' brekebeen Kluivert heeft gehaald, Tardelli moeite heeft met het niveau en in de winterstop te lang is gegokt op het aantrekken van Luque. Dat is een geval van eigen schuld, dikke bult. Je moet in elk geval één behoorlijke vervanger achter de hand hebben.
Ander probleem was ook te voorzien: Cocu zit erdoor. Was vorig seizoen in de tweede seizoenshelft ook al zo. Cocu wordt wel 37 dit jaar. Je kunt niet verwachten dat hij zestig wedstrijden per jaar top is.
Dat Alex niet meedoet is een gevoelige aderlating. Een speler van zijn niveau is niet gemakkelijk te vervangen. Zie Stam bij Ajax. Maar dat is ook de makke van Nederlandse clubs.
Koné is een ander verhaal. Voor hem staat geen gelijkwaardige vervanger klaar omdat Koe 'onze' brekebeen Kluivert heeft gehaald, Tardelli moeite heeft met het niveau en in de winterstop te lang is gegokt op het aantrekken van Luque. Dat is een geval van eigen schuld, dikke bult. Je moet in elk geval één behoorlijke vervanger achter de hand hebben.
Ander probleem was ook te voorzien: Cocu zit erdoor. Was vorig seizoen in de tweede seizoenshelft ook al zo. Cocu wordt wel 37 dit jaar. Je kunt niet verwachten dat hij zestig wedstrijden per jaar top is.
Het stinkt aan alle kanten!