Daarnaast hebben ze niemand voor de echte rugdekking, waardoor de controle wegvalt.Scherrer schreef:Een middenveld van Gabri, Heitinga, Sneijder en Davids lijkt me een stuk steviger en sterker dan Mendez, Culina, Cocu en Afellay. Weinig balafpakkende spelers bij PSV nu, alleen Cocu, maar die gaat dat op zijn 37e geen 90 minuten volhouden.
PSV - Ajax 1 tegen fukking 5 mwahahaha
-
- AT Toto winner 10/11
Inderdaad, rare beslissing van Koeman dus, ik had eerder een Mendez of Culina eruit gehaald voor Kluivert. Dan hadden ze het duo Cocu - Simons kunnen handhaven op het middenveld.Bertje schreef:Daarnaast hebben ze niemand voor de echte rugdekking, waardoor de controle wegvalt.Scherrer schreef:Een middenveld van Gabri, Heitinga, Sneijder en Davids lijkt me een stuk steviger en sterker dan Mendez, Culina, Cocu en Afellay. Weinig balafpakkende spelers bij PSV nu, alleen Cocu, maar die gaat dat op zijn 37e geen 90 minuten volhouden.
Precies.Scherrer schreef:Inderdaad, rare beslissing van Koeman dus, ik had eerder een Mendez of Culina eruit gehaald voor Kluivert. Dan hadden ze het duo Cocu - Simons kunnen handhaven op het middenveld.Bertje schreef:Daarnaast hebben ze niemand voor de echte rugdekking, waardoor de controle wegvalt.Scherrer schreef:Een middenveld van Gabri, Heitinga, Sneijder en Davids lijkt me een stuk steviger en sterker dan Mendez, Culina, Cocu en Afellay. Weinig balafpakkende spelers bij PSV nu, alleen Cocu, maar die gaat dat op zijn 37e geen 90 minuten volhouden.
- Stevie Super Samba Skillz