De discussie 2006-2007
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Je snapt het niet. Ajax zou inderdaad eens kunnen winnen en dat hoop ik ook. Als ze echter verliezen loop ik op (vrijwel) iedereen een puntje in. Dit heet dus: tactiek.
:666: ;)Archief Familie de Wolf nog - Aug 1940 schreef:Je snapt het niet. De Geallieerden zouden inderdaad eens kunnen winnen en dat hoop ik ook. Als ze echter verliezen loop ik op (vrijwel) iedereen een puntje in. Dit heet dus: ....
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
De extra punten gelden alleen voor het eind van het seizoen :aai:Dubbel schreef:Waarom krijg ik eigenlijk nooit eens wat voor de extra punten klassering? Ik heb bijv de nummer 2 al een hele tijd goed staan. Is dat een foutje of krijg je voor Ajax soms alleen punten als je ze op de 1e plek voorspelt?
Het tweede getal is dus je totaal als dit de eindstand in de competitie is.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ikke nie snappe. Sommige anderen krijgen wel alvast punten in hun 2e kolommetje terwijl mijn rechterkolom steeds strak in de pas loopt met mijn linkerkolom. Of is voor sommige anderen het seizoen al afgelopen?Raymon schreef:De extra punten gelden alleen voor het eind van het seizoen :aai:Dubbel schreef:Waarom krijg ik eigenlijk nooit eens wat voor de extra punten klassering? Ik heb bijv de nummer 2 al een hele tijd goed staan. Is dat een foutje of krijg je voor Ajax soms alleen punten als je ze op de 1e plek voorspelt?
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Jouw rangschikking is als volgt:Dubbel schreef:Ikke nie snappe. Sommige anderen krijgen wel alvast punten in hun 2e kolommetje terwijl mijn rechterkolom steeds strak in de pas loopt met mijn linkerkolom. Of is voor sommige anderen het seizoen al afgelopen?Raymon schreef:De extra punten gelden alleen voor het eind van het seizoen :aai:Dubbel schreef:Waarom krijg ik eigenlijk nooit eens wat voor de extra punten klassering? Ik heb bijv de nummer 2 al een hele tijd goed staan. Is dat een foutje of krijg je voor Ajax soms alleen punten als je ze op de 1e plek voorspelt?
Ajax
PSV
Feyenoord
AZ
Roda JC
RKC
Excelsior
Heracles
Dus dat zijn 0 teams op de juiste plaats.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16