Perez
Moderator: mods
Jouw suggestie is dus om alles wat in de kranten komt direct te geloven? Zij kunnen het namelijk beter weten......goodfella schreef:Raar, de mening van een Ajax watcher die dagelijks bij Ajax te vinden is, wordt in twijfel getrokken. Hoevaak zijn jullie bij Ajax? Praten jullie met mensen van binnen de club? Nou dan. Doe dan niet net of je het beter weet.
Ach, hoezo suggestief. Jij gelooft toch ook wat je wilt geloven? Komt het je uit dan haal je de krant erbij, komt het je niet uit dan haal je de krant er niet bij. Het gaat erom dat de geruchten over Perez zijn gedrag niet spontaan uit de lucht komen vallen. En in dit geval hecht ik meer waarde aan een journalist die continu bij Ajax rond hangt, er mensen kent, bronnen heeft. Of moet ik waarde hechten aan een complottheorie van een aantal wereldvreemde mensen op een forum? :hypocrite:Jabu schreef:Jouw suggestie is dus om alles wat in de kranten komt direct te geloven? Zij kunnen het namelijk beter weten......goodfella schreef:Raar, de mening van een Ajax watcher die dagelijks bij Ajax te vinden is, wordt in twijfel getrokken. Hoevaak zijn jullie bij Ajax? Praten jullie met mensen van binnen de club? Nou dan. Doe dan niet net of je het beter weet.
Omdat hij de Ajax watcher is Bertje en daarom weet ik dat. Net als je supporters hebt die in allerlei overlegorganen zitten en ook zo links en rechts nieuwtjes opvangen van mensen die binnen Ajax werkzaam zijn.Bertje schreef:Hoe weet jij dat hij continu bij Ajax rondhangt, er mensen kent en er bronnen heeft?
En nu jij weer.
Ik watch Ajax ook, maar ik heb er ook geen bronnen.goodfella schreef:Omdat hij de Ajax watcher is Bertje en daarom weet ik dat. Net als je supporters hebt die in allerlei overlegorganen zitten en ook zo links en rechts nieuwtjes opvangen van mensen die binnen Ajax werkzaam zijn.Bertje schreef:Hoe weet jij dat hij continu bij Ajax rondhangt, er mensen kent en er bronnen heeft?
En nu jij weer.
Doe niet zo schijnheilig man. Je watcht AJAX als hobby, niet als baan. Je bent er niet bij de trainingen, niet bij de wedstrijden, je praat of interviewt geen spelers, je wordt niet betaald om inside-bronnen te vinden...En weet ik veel wat zo'n AJAX-watcher nog meer doet.Ik watch Ajax ook, maar ik heb er ook geen bronnen.
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik dit stuk geloof, want ik weet niet we het geschreven heeft.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Het is al wel duidelijk dat jullie het stuk niet hebben gelezen. Koop de VI lees het en kom dan maar eens terug om te discussieren. Zo negatief is het namelijk niet.
En Bertje, jij bent geen Ajax watcher. Jij discussiert met een aantal mensen over Ajax en laat wat hersenspinsels op die discussies los. Ik heb het over iets totaal anders.
En Bertje, jij bent geen Ajax watcher. Jij discussiert met een aantal mensen over Ajax en laat wat hersenspinsels op die discussies los. Ik heb het over iets totaal anders.
Insider Bertje heeft gesproken.Bertje schreef:Is dit nou degene die Steef uitlachte?
Waarom geloof je van de VI wel alles als het op een stukje papier staat?
Mensen als jij zijn in mijn ogen minderwaardig in zo'n discussie. Je moet nog maar eens goed lezen. En morgen even zakgeld vragen. Kan je bij de kiosk een VI kopen. Dan mag je weer terugkomen.
Pardon? Nu doe ik me opeens voor als een insider? Je argumenten zullen wel op zijn.goodfella schreef:Insider Bertje heeft gesproken.Bertje schreef:Is dit nou degene die Steef uitlachte?
Mensen als jij zijn in mijn ogen minderwaardig in zo'n discussie. Je moet nog maar eens goed lezen. En morgen even zakgeld vragen. Kan je bij de kiosk een VI kopen. Dan mag je weer terugkomen.
Jij weet het toch allemaal zo goed? Jij bent de Ajax watcher bij uitstek. Met de inside info bij uitstek. Vooralsnog ben ik het voor de volle 100% met dhr. Wekking eens. :yes:Bertje schreef:Pardon? Nu doe ik me opeens voor als een insider? Je argumenten zullen wel op zijn.goodfella schreef:Insider Bertje heeft gesproken.Bertje schreef:Is dit nou degene die Steef uitlachte?