Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 14, 2007 6:36 pm

Thomas schreef: Overigens hoop ik dat degenen die het HTC-bashen tot een extremisme hebben verworven hebben gelezen dat Ten Cate Huntelaar dus zeer belangrijk vindt, volgens het stuk van de VI.
We geloven ieder woord in welk medium dan ook blindelings, Thommie. :hypocrite: Dus ook dat HtC ineens voorzitter en erelid is van de KJH-fanclub. ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 14, 2007 6:37 pm

wimpey schreef:KJH kan evenmin op het onvoorwaardelijke vertrouwen van zijn trainer rekenen
Hey, daar is ie weer. En weer zonder enige onderbouwing. :D

Nogmaals, gelezen dat Ten Cate Huntelaar, Sneijder en Babel bij elkaar heeft geroepen voor een gesprek? En dat nadat hij zondag ook al aanvoerder was en Huntelaar het hele seizoen in de basis is begonnen. Die Ten Cate ziet het inderdaad totaal niet in hem zitten.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 14, 2007 6:47 pm

Thomas schreef: Hey, daar is ie weer. En weer zonder enige onderbouwing. :D
Je zet KJH niet op de bank (Feyenoord thuis), om vervolgens een heel ander verhaal aan het journaille op te hangen als dat je die jongen zelf vertelt. Tevens loop je niet tegen KJH te zeuren dat ie dit en dat niet beheerst, om een andere speler (Babel) continu op te hemelen. Heeft Babel geen gebreken?! Volgens HtC blijkbaar niet. Tevens wissel je KJH niet wanneer je tegen 10 man de gelijkmaker moet forceren (PSV thuis). In Bremen was er wel plaats voor Roger en Donald en niet voor KJH. Kan niet. Voor KJH hoort altijd plaats te zijn. Mensen als Blind, de Haan en Verbeek stemden hun elftal op KJH af. Voor HtC is ie niet meer dan one of the boys.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 14, 2007 6:58 pm

wimpey schreef:Je zet KJH niet op de bank (Feyenoord thuis), om vervolgens een heel ander verhaal aan het journaille op te hangen als dat je die jongen zelf vertelt. Tevens loop je niet tegen KJH te zeuren dat ie dit en dat niet beheerst, om een andere speler (Babel) continu op te hemelen. Heeft Babel geen gebreken?! Volgens HtC blijkbaar niet.
Bij het passeren van Huntelaar hoort een uitleg. Dat weet Ten Cate ook, dus gaf hij die uitleg. Dat hij het experiment met Babel in de spits geen succes vond bleek wel uit het feit dat hij Huntelaar er meteen weer in stond, maar daar is geen uitleg voor nodig. Dus gaf Ten Cate die ook niet.
wimpey schreef:Tevens wissel je KJH niet wanneer je tegen 10 man de gelijkmaker moet forceren (PSV thuis). In Bremen was er wel plaats voor Roger en Donald en niet voor KJH. Kan niet. Voor KJH hoort altijd plaats te zijn. Mensen als Blind, de Haan en Verbeek stemden hun elftal op KJH af. Voor HtC is ie niet meer dan one of the boys.
Deze laatste punten zijn vooral tactische keuzes en duiden helemaal niet op een hetze tegen Huntelaar. Ten Cate koos voor snelheid voorin tegen Bremen en z’n wissel Huntelaar-Rosenberg tegen PSV leek op een wanhoopswissel omdat niets tot op dat moment werkte. Ook niet met Huntelaar.

En uit dat stuk in de VI en de aanvoerdersband van afgelopen weekend blijkt dus dat Ten Cate Huntelaar niet ziet als zomaar one of the boys.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 14, 2007 7:06 pm

Thomas schreef: Bij het passeren van Huntelaar hoort een uitleg.
Ach ja, dat gejammer over die statische defensie. Waartegen Klaas in het shirt van Ajax iedere keer minimaal een keer had gescoord. En Babel nog nooit. Vervolgens vertelde de man met de gespleten tong het journaille dat 'KJH niet in vorm' was.
Dat hij het experiment met Babel in de spits geen succes vond bleek wel uit het feit dat hij Huntelaar er meteen weer in stond
Tegen ADO en Bremen stond KJH niet in de basis. Super-Ryan wel.
Ten Cate koos voor snelheid voorin tegen Bremen
Hij had beter kunnen kiezen voor iemand die er nog wel eens een bal in wil schieten, vind je ook niet.
en z’n wissel Huntelaar-Rosenberg tegen PSV leek op een wanhoopswissel omdat niets tot op dat moment werkte.
Daarna werkte helemaal niets meer. Als ik een tegenstander heb in ondertal, die zich verschanst in de eigen 16 is KJH de laatste die ik zou wisselen.
En uit dat stuk in de VI en de aanvoerdersband van afgelopen weekend blijkt dus dat Ten Cate Huntelaar niet ziet als zomaar one of the boys.
Dat stuk in VI zou als closetpapier niet misstaan. En KJH is na Stam en Perez de 3e aanvoerder. Al voor het seizoen zo bepaald.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 14, 2007 7:15 pm

wimpey schreef:
Dat hij het experiment met Babel in de spits geen succes vond bleek wel uit het feit dat hij Huntelaar er meteen weer in stond
Tegen ADO en Bremen stond KJH niet in de basis. Super-Ryan wel.
Welgeteld drie wedstrijden op de bank. Dat is maar heel weinig spelers nog nooit overkomen hoor.

De rest van je onderbouwing berust puur op tactische geschillen tussen jou en Ten Cate. Ik was het in deze specifieke gevallen over het algemeen ook met jou eens, maar het heeft dus niets met een hetze tegen Huntelaar te maken.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo mar 14, 2007 8:01 pm

Perez, toch?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mar 14, 2007 8:19 pm

Thomas, dat je die discussie nog aangaat met hem...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 14, 2007 8:25 pm

Eigenlijk ben ik gewoon te goed voor deze wereld, Mr. Ajax. ;)

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo mar 14, 2007 8:27 pm

Pardon?

Daarnaast is dit vreselijk off-topic.

Al met al wacht ik graag even af wat er allemaal waar is.

M..

Bericht door M.. » wo mar 14, 2007 8:48 pm

wimpey schreef:Mensen als Blind, de Haan en Verbeek stemden hun elftal op KJH af. Voor HtC is ie niet meer dan one of the boys.
gatverdamme.. gaat hij weer met zijn blind.. volgens mij ben jij, samen met lucas, de enige die het jammer vindt dat het vorige seizoen voorbij is.. wat een genot was het met blind...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo mar 14, 2007 8:53 pm

Voetske schreef:Dat gaat dan weer lekker mocht dit waar zijn, Perez weg en Sneijder ook.Zit je meteen met een groot gat in de selectie.Zeker omdat Perez mijn inziens een geschikte kandidaat was om Sneijder te vervangen ( 10 ) .
Ik voel weer een opbouwjaar aankomen.

jabu

Bericht door jabu » wo mar 14, 2007 11:04 pm

goodfella schreef:Het schijnt volgens insiders dat Ten Cate die drie bij elkaar heeft gezet om waarschijnlijk de situatie Perez uit te praten. Aangezien Huntelaar, Sneijder en Babel het moeten doen bij Ajax volgens HtC.
Het lijkt mij dan handiger om Perez ook gelijk aan die tafel te zetten. Het praat een stuk makkelijker met hem dan over hem. Moeten Huntelaar, Sneijder en Babel gaan bepalen wat er met Perez moet gebeuren? Vreemd bovendien dat aanvoerder Stam er dan niet bij betrokken is. Ik vind het al met al een vreemd verhaal van de VI.

999

Bericht door 999 » wo mar 14, 2007 11:17 pm

brigade zuid schreef:
Voetske schreef:Dat gaat dan weer lekker mocht dit waar zijn, Perez weg en Sneijder ook.Zit je meteen met een groot gat in de selectie.Zeker omdat Perez mijn inziens een geschikte kandidaat was om Sneijder te vervangen ( 10 ) .
Ik voel weer een opbouwjaar aankomen.
Dan worden het sowieso twee opbouw jaren ..
Blij met de punten ...

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do mar 15, 2007 9:48 am

Is het niet meer een storm in een glas water? Als ik Perez was, hield ik me de laatste wedstrijden van het seizoen rustig, ging ik daarna lekker op vakantie, zou bij terugkeer constateren dat Sneijder verkocht is, zodat ik dikke kans heb op een basisplaats; blijkt uit de voorbereiding dat ik die plek niet krijg en toch nog op de bank moet zitten, zou ik me voor 31 augustus alsnog laten transfereren naar een club (met een trainer) die het wel in me ziet zitten.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mar 15, 2007 10:45 am

goodfella schreef:Als het zo is dan oprotten met die gast!

Per direct contract ontbinden. :yes:
Je hebt het hopelijk over Sneijder.

Die stelt Ajax een ultimatum. Wacht even hoor.

Perez is een ontevreden bankzitter, zoals je bij iedere club ontevreden bankzitters hebt. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Perez is een laatbloeier die bij Ajax de kroon op zijn carriere wilde zetten. Dat dreigt nu te mislukken en daar heeft hij de pest over in. So what? Dat hij Huntelaar zou 'pamperen' met mooie passjes neem ik niet serieus, sorry.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do mar 15, 2007 10:52 am

Jöhnk schreef:
goodfella schreef:Als het zo is dan oprotten met die gast!

Per direct contract ontbinden. :yes:
Je hebt het hopelijk over Sneijder.

Die stelt Ajax een ultimatum. Wacht even hoor.

Perez is een ontevreden bankzitter, zoals je bij iedere club ontevreden bankzitters hebt. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Perez is een laatbloeier die bij Ajax de kroon op zijn carriere wilde zetten. Dat dreigt nu te mislukken en daar heeft hij de pest over in. So what? Dat hij Huntelaar zou 'pamperen' met mooie passjes neem ik niet serieus, sorry.
Dan heeft Perez zich te gedragen, verdient bakken met geld, stel je op als professional.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mar 15, 2007 10:56 am

Ben ik het mee eens, maar dan heeft deze kwestie een hoog pot verwijt de ketel-gehalte. Alsof Sneijder en rodekaarte Edgar zich altijd zo voorbeeldig gedragen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do mar 15, 2007 10:59 am

Jöhnk schreef:Ben ik het mee eens, maar dan heeft deze kwestie een hoog pot verwijt de ketel-gehalte. Alsof Sneijder en rodekaarte Edgar zich altijd zo voorbeeldig gedragen.
In het veld verliezen ze wel eens hun hoofden ja, voor de trainer om hier tegen op te treden. Maar gaan klagen als je niet altijd speelt of als er spelers zijn die het beter doen. Tja daar moet je maar tegen kunnen, kan je dat niet koop je contract af en proef het geluk elders.

Donnie Darko

Bericht door Donnie Darko » do mar 15, 2007 11:20 am

Thomas schreef:Eigenlijk ben ik gewoon te goed voor deze wereld, Mr. Ajax. ;)
Hij heeft wel een punt. Tc zegt A tegen Huntelaar en B tegen de pers. Als je dat niet vreemd vindt...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do mar 15, 2007 11:43 am

Laten we het maar niet verder over Ten Cate hebben in dit topic, daar is meer dan voldoende ruimte op andere plaatsen voor.

Hier alleen over Perez, s.v.p.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 15, 2007 12:18 pm

Jöhnk schreef:Ben ik het mee eens, maar dan heeft deze kwestie een hoog pot verwijt de ketel-gehalte. Alsof Sneijder en rodekaarte Edgar zich altijd zo voorbeeldig gedragen.
De geruchten gaan dat Perez zich misdraagt in de groep. Het gaat in deze dus niet over Davids of Sneijder, die blijkbaar wel getolereerd worden.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do mar 15, 2007 12:19 pm

Thomas schreef:
De geruchten gaan dat Perez zich misdraagt in de groep. Het gaat in deze dus niet over Davids of Sneijder, die blijkbaar wel getolereerd worden.
Zou Edje Davids al zijn uitgescholden door Perez?

Kaboem

Bericht door Kaboem » do mar 15, 2007 12:29 pm

Gelukkig ziet Jöhnk de zaken nog helder!
Bertje for President!

goodfella

Bericht door goodfella » do mar 15, 2007 12:51 pm

Raar, de mening van een Ajax watcher die dagelijks bij Ajax te vinden is, wordt in twijfel getrokken. Hoevaak zijn jullie bij Ajax? Praten jullie met mensen van binnen de club? Nou dan. Doe dan niet net of je het beter weet. De verhalen over Perez die lastig is, zijn nogal hardnekkig he?

Maar goed, Stam, Davids, Huntelaar, Babel en Sneijder weg volgens iedereen hier. Als we Perez maar behouden. :pukey:

Plaats reactie