Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Ik lees trouwens net een interview met Logan Bailly. Die komt erg volwassen en rustig over. Hij is zelf pas 21 maar hij heeft een vriendin die zeven jaar ouder is en waarmee hij al een dochtertje heeft.
Hij zegt onder andere dat hij zich kapot ergert aan spelers die niet hun best doen voor de supporters en aan spelers die geen fouten durven toegeven.
Hij zegt onder andere dat hij zich kapot ergert aan spelers die niet hun best doen voor de supporters en aan spelers die geen fouten durven toegeven.
-
- AT Toto winner 15/16
- thaumaturgy
Op ajax.nl zag ik dat 1 van de spelers die met de d2 kampioen werd Hulshoff als achternaam had. Misschien ging hij hijken hoe zijn kleinzoon kampioen werd.Demosthenes schreef:Vandaag Barry Hulshoff op de Toekomst gezien. Hij zal toch geen functie krijgen? Hij was niet zo'n succes bij Willem II, MVV en in België???
Gelukkig. :Dthaumaturgy schreef:Op ajax.nl zag ik dat 1 van de spelers die met de d2 kampioen werd Hulshoff als achternaam had. Misschien ging hij hijken hoe zijn kleinzoon kampioen werd.Demosthenes schreef:Vandaag Barry Hulshoff op de Toekomst gezien. Hij zal toch geen functie krijgen? Hij was niet zo'n succes bij Willem II, MVV en in België???
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
AN11/3/2007 - Scouts Ajax bij Belgische topper
(Gepost door RvN)
Volgens de Belgische krant Het Nieuwsblad hebben diverse scouts zich aangemeld voor de topper in de Belgische competitie tussen Racing Genk en Anderlecht. Daartoe zouden ook scouts van Ajax behoren. Naar wie de interesse van Ajax uitgaat is onbekend. In het verleden volgde de club wel langdurig de linksback Sebastien Pocognoli die nu weer in de belangstelling staat van tal van Europese clubs.
Voor wie denk jij (als kenner van het Belgische voetbal) dat Ajax daar zat, Jöhnk?
Anderlecht:
Genk:
[/size]
Anderlecht:
Code: Selecteer alles
1 Zitka Daniël 20-06-1975 Doelman
2 Aliste Lopes Felipe 07-08-1987 Verdediger
3 Deschacht Olivier 16-02-1981 Verdediger
4 Von Schlebrügge Max 01-02-1977 Verdediger
5 Biglia Lucas 30-01-1986 Middenvelder
6 Van Damme Jelle 10-10-1983 Verdediger
7 Tchite Mohamed 31-01-1984 Aanvaller
9 Mpenza Mbo 04-12-1976 Aanvaller
10 Hassan Ahmed 02-05-1975 Middenvelder
11 Boussoufa Mbark 15-08-1984 Middenvelder
13 Proto Silvio 23-05-1983 Doelman
14 Goor Bart 09-04-1973 Middenvelder
16 Olufemi Oladapo 05-11-1988 Middenvelder
17 Mbokani Dieudonné 22-11-1985 Aanvaller
22 Schollen Davy 28-02-1978 Doelman
23 Juhasz Roland 01-07-1983 Verdediger
25 Van Steenberghe Jan 04-07-1972 Doelman
26 Pareja Nicolas 19-01-1984 Verdediger
27 Wasilewski Marcin 09-06-1980 Verdediger
28 Baseggio Walter 19-08-1978 Middenvelder
29 Frutos Nicolas 10-05-1981 Aanvaller
31 De Man Mark 27-04-1983 Middenvelder
36 Legear Jonathan 13-04-1987 Aanvaller
37 Vanden Borre Anthony 24-10-1987 Verdediger
38 Lamah Roland 31-12-1987 Middenvelder
39 Odjidja Ofoe Vadis 21-02-1989 Verdediger
41 Tiote Cheik Ismael 21-06-1986 Middenvelder
Code: Selecteer alles
Doelmannen Logan Bailly
Sinan Bolat
Davino Verhulst
Verdedigers Hans Cornelis
Eric Matoukou
Tomislav Mikulic
Sebastien Pocognoli
Gonzague Vandooren
Sven Verdonck
Jean-Philippe Caillet
Middenvelders Thomas Chatelle
Alex Da Silva
Faris Haroun
Tom Soetaers
Wouter Vrancken
Jelle Vossen
Oleksandr Iakovenko
Wim De Decker
Wouter Vandermieren
Aanvallers Ivan Bosnjak
Marvin Ogunjimi
Goran Ljubojevic
Kevin Vandenbergh
Jackson Coelho
Opstelling Genk:
Logan Bailly
Hans Cornelis
Eric Matoukou
Tomislav Mikulic
Sebastien Pocognoli
Thomas Chatelle
Wim De Decker
Faris Haroun
Tom Soetaers
Wouter Vrancken
Kevin Vandenbergh
Jackson Coelho
Jean-Philippe Caillet
Goran Ljubojevic
Opstelling Anderlecht:
Daniel Zitka
Mark De Man
Olivier Deschacht
Roland Juhasz
Nicolas Pareja
Marcin Wasilewski
Lucas Biglia
Mbark Boussoufa
Bart Goor
Ahmed Hassan
Nicolas Frutos
Max von Schlebrügge
Mohammed Tchité
Waar komt toch het bericht vandaan dat we op zoek zouden zijn naar een nieuwe keeper? Pocognoli lijkt inderdaad een logische keuze, zeker gezien het gebrek aan alternatieven op die positie.
Logan Bailly
Hans Cornelis
Eric Matoukou
Tomislav Mikulic
Sebastien Pocognoli
Thomas Chatelle
Wim De Decker
Faris Haroun
Tom Soetaers
Wouter Vrancken
Kevin Vandenbergh
Jackson Coelho
Jean-Philippe Caillet
Goran Ljubojevic
Opstelling Anderlecht:
Daniel Zitka
Mark De Man
Olivier Deschacht
Roland Juhasz
Nicolas Pareja
Marcin Wasilewski
Lucas Biglia
Mbark Boussoufa
Bart Goor
Ahmed Hassan
Nicolas Frutos
Max von Schlebrügge
Mohammed Tchité
Waar komt toch het bericht vandaan dat we op zoek zouden zijn naar een nieuwe keeper? Pocognoli lijkt inderdaad een logische keuze, zeker gezien het gebrek aan alternatieven op die positie.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ken jij Pocognoli een beetje, Bert? Wat vind je van hem (aangezien Jöhnk niet wil antwoorden ;) )?Bertje schreef:Verder zijn Bailly en Pocognoli natuurlijk de enige logische spelers.
Nergens, Duke. Dat is meer mijn vurige wens. Al verwacht ik wel dat Ajax ook inziet dat Stekelenburg het niet gaat redden.Duke schreef:Waar komt toch het bericht vandaan dat we op zoek zouden zijn naar een nieuwe keeper?
Als dat zo is mogen ze hem wat mij betreft lekker in Genk laten.
voetbalzone.nlKanu weigert nieuw contract
Nwankwo Kanu heeft een aanbieding om zijn aflopende contract bij Portsmouth te verlengen opzij gelegd. De Nigeriaan, die met tien doelpunten een groot aandeel heeft in het goede seizoen van Pompey, heeft geweigerd om bij te tekenen. Speculaties over een terugkeer naar Ajax laaien weer op.
Kanu kwam enkele maanden geleden in het nieuws omdat hij zou hebben gezegd terug te willen keren naar Amsterdam. Later ontkrachtte hij die woorden, maar het weigeren van een nieuw contract lijkt te zeggen dat Kanu met zijn hoofd ergens anders zit.
Portsmouth legde de lange spits een eenjarig contract voor. Een mooi aanbod, vind Portsmouth-directeur Peter Storrie. "We hebben Kanu een genereus aanbod gedaan om te blijven", zegt hij in The Mirror. "Hij wil echter pas aan het eind van het seizoen beslissen om te kijken wat gebeurt. Wij willen graag met hem verder, hij maakt deel uit van de plannen van Harry Redknapp."
Ajax heeft hem ooit weggestuurd dus zal hem niet zo snel terughalen. Bovendien heeft Van Geel gezegd geen rechtsbuiten te hoeven kopen. De prioriteiten liggen dus ergens anders.wimpey schreef:Boussoufa, lijkt me dan. Toch?! Op rechts is de spoeling dun.Jabu schreef:Voor wie denk jij (als kenner van het Belgische voetbal) dat Ajax daar zat, Jöhnk?
Boussoufa is ook geen specifieke rechtsbuiten.