Behalve zijn dekkings fout bij de 1 - 0 deed ie het heel redelijk .. Maar na een wedstrijd al een speler beoordelen zou je niet moeten doenLeonardoSpits schreef:Voetske welk cijfer zou je van der wiel geven?
FC Twente-Ajax 11 Maart 2007
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom heeft AJAX nou niet gewoon gewonnen thuis van H'veen, nu is het zo dat als je bij PSV wint je nog steeds 5 punten achterstaat (lees 6 punten, doelsaldo) en dus nog steeds kansloos bent maar als je gewoon thuis gewonnen had van H'veen had je nog alle kans gehad.Mr. Ajax schreef:Mooi! Leuke middag. AJAX wint in Enschede, AZ en psv spelen allebei gelijk...
Fantastisch resultaat, eigenlijk voor het eerst dit seizoen had ik juist echt een nederlaag verwacht, maar dan winnen ze opeens met 1-4!
Een paar vragen:
Ajax speelde 442? Speelde het ook echt beter voetbal dan de laatste weken? Is dit iets wat vastgehouden moet worden tot het einde van het seizoen?
Sneijder raakte geblesseerd toen hij gewisseld werd, volgens www.ajax.nl?
Was Ajax echt veel beter dan Twente, of miste Twente ook gewoon een aantal kansen en had het ook anders kunnen aflopen? Als ik de hoogtepunten van de wedstrijd zo lees op www.ajax.nl, krijg ik het idee dat Twente toch wel veel creerde tegen ons. Maar hadden ze pech of was het allemaal niet zo gevaarlijk wat Twente deed?
Een paar vragen:
Ajax speelde 442? Speelde het ook echt beter voetbal dan de laatste weken? Is dit iets wat vastgehouden moet worden tot het einde van het seizoen?
Was Ajax echt veel beter dan Twente, of miste Twente ook gewoon een aantal kansen en had het ook anders kunnen aflopen? Als ik de hoogtepunten van de wedstrijd zo lees op www.ajax.nl, krijg ik het idee dat Twente toch wel veel creerde tegen ons. Maar hadden ze pech of was het allemaal niet zo gevaarlijk wat Twente deed?
- Ajaciedjuh
-
AJAX was echt veel beter, speelde zeer kort op de bal en had deze keer wel oog voor vrij staande spelers.Achterhoede zeer compact en op een paar afstandsschoten en voorzetten na kwam Fc Twente niet aan de bak.Wel weer de gebruikelijk fouten van spelers zoals Urby, die toch teveel hun akties door voeren met als resultaat dat het tempo uit de aanval en er balverlies was.Arwin schreef:Fantastisch resultaat, eigenlijk voor het eerst dit seizoen had ik juist echt een nederlaag verwacht, maar dan winnen ze opeens met 1-4!
Een paar vragen:
Al met al best te pruimen deze wedstrijd.Maaaaaaaaaaaaaaaaar .. dan moet je deze weg wel consequent doorvoeren.Anders koop je voor deze wedstrijd ook niks, ik bedoel dat was eerdere jaren ook heel vaak het geval.Redelijke wedstrijd waarna je denkt nu is het lek boven om vervolgens weer helemaal terug te vallen.
Huntelaar liet zien waar Huntelaar goed in is, benutten van kansen.En ook al had ie vorige week een mindere dag, vandaag stond ie er weer gewoon.Dat vind ik klasse .. zeker als je ziet wat HtC allemaal op het bordje van KJH heeft gelegt ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo mar 11, 2007 4:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Dank je Voetske :xyxthumbs:Voetske schreef:AJAX was echt veel beter, speelde zeer kort op de bal en had deze keer wel oog voor vrij staande spelers.Achterhoede zeer compact en op een paar afstandsschoten en voorzetten na kwam Fc Twente niet aan de bak.Wel weer de gebruikelijk fouten van spelers zoals Urby, die toch teveel hun akties door voeren met als resultaat dat het tempo uit de aanval en er balverlies was.Arwin schreef:Fantastisch resultaat, eigenlijk voor het eerst dit seizoen had ik juist echt een nederlaag verwacht, maar dan winnen ze opeens met 1-4!
Een paar vragen:
Al met al best te pruimen deze wedstrijd.Maaaaaaaaaaaaaaaaar .. dan moet je deze weg wel consequent doorvoeren.Anders koop je voor deze wedstrijd ook niks, ik bedoel dat was eerdere jaren ook heel vaak het geval.Redelijke wedstrijd waarna je denkt nu is het lek boven om vervolgens weer helemaal terug te vallen.
Hopelijk zet Ajax deze lijn inderdaad door. Als we volgende week nou eens voor het eerst sinds lange tijd bij PSV uit winnen, zou een mooi begin zijn.
Verder de play offs winnen en de beker winnen, dan halen we er het maximale (nu nog) uit.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Huntelaar helpt Ajax aan winst tegen Twente
Klaas-Jan Huntelaar toonde tegen FC Twente zijn neus voor de goal nog niet kwijt te zijn. Met drie doelpunten wees de aanvoerder de Amsterdammers de weg in het Arke Stadion. Door de 4-1 winst staat Ajax weer gelijk met AZ en zakt Twente naar de vierde plaats.
Vorige week tegen SC Heerenveen miste Huntelaar een aantal goede kansen en dat onderbouwde de stelling dat de international niet in vorm is. Tegen Twente nam Huntelaar Ajax bij de hand en zorgde hij er persoonlijk voor dat de Amsterdammers een desastreuze start te boven kwamen.
Twente kwam na zeven minuten namelijk al op voorsprong. Orlando Engelaar maakte de bal vrij op het middenveld en stuurde Kennedy Bakircioglu de diepte in. De voorzet van de Zweed werd bij de eerste paal binnengekopt door Blaise N’Kufo die voor zijn directe tegenstander Gregory van der Wiel was gekomen. Van der Wiel maakte zijn debuut bij Ajax als vervanger van de geblesseerde Jaap Stam.
Nog voor rust had Ajax orde op zaken gesteld. Huntelaar kopte de gelijkmaker binnen na een van richting veranderde voorzet van Urby Emanuelson. Ook de 2-1 kwam van de voet van de aanvoerder. Verassend genoeg ontfermde Huntelaar en niet Wesley Sneijder zich over een vrije trap op een kansrijke positie. Huntelaar krulde de bal over de muur en langs de op het verkeerde been staande doelman Sander Boschker.
Matig verdedigen brak Twente op in de topper, want in aanvallend opzicht lieten de Tukkers bij vlagen weer aardige staaltjes voetbal zien. Ramon Zomer was op slag van rust de verpersoonlijking van het slappe ingrijpen van de thuisclub. De verdediger liet Ryan Babel kappen en draaien en met zijn rechtervoet de bal in de verre hoek krullen: 1-3.
Door het doelpunt op slag van rust was de wedstrijd vrijwel gespeeld. Ajax, dat aantrad in een 4-4-2-opstelling had de zaken organisatorisch goed voor elkaar en kwam in de tweede helft niet meer in problemen. Huntelaar bekroonde een goede wedstrijd met een derde doelpunt. De spits nam de bal goed aan na een pass van Emanuelson en passeerde Boschker met een harde schuiver.
Bron: www.vi.nl
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Tot nu toe heeft nog geen ajaxtrainer deze eeuw bij PSV weten te winnen. Zou wel leuk zijn als HtC de primeur heeft.
666 schreef:Tot nu toe heeft nog niemand een competitiewedstrijd bij Twente weten te winnen [...] Zou wel leuk zijn als Ajax de primeur heeft.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................