FC Twente-Ajax 11 Maart 2007
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Van der Wiel begint gelijk in de basis, waardoor davids en heitinga beide als verdedigende middenvelder zullen aantreden, en ajax zal met een 4-4-2 opstelling starten, met babel en huntelaar in de spits.
AJAX: Stekelenburg,Ogararu,v.d.Wiel,Grygera,Emanuelson,Gabri,Heitinga, Sneijder,Davids,Huntelaar,Babel
AJAX: Stekelenburg,Ogararu,v.d.Wiel,Grygera,Emanuelson,Gabri,Heitinga, Sneijder,Davids,Huntelaar,Babel
Pompiedom
Onzin. Ik heb juist aangegeven dat ik vind dat Ajax in de winning mood moet blijven en keihard z'n best moet doen om iets te laten zien.Jabu schreef:Komt allemaal op mij een beetje over alsof er alvast excuses verzonnen worden als Ajax ook hier weer een modderfiguur slaat. :sad:
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo mar 11, 2007 2:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Officiële websiteVan der Wiel debuteert tegen Twente
Enschede, 11 mrt 2007
Gregory van der Wiel maakt vandaag in de uitwedstrijd tegen FC Twente zijn debuut voor Ajax 1. Jaap Stam is in Enschede niet van de partij. Lees hier de opstellingen en volg vanaf 14.30 uur de hoogtepunten van FC Twente – Ajax.
Opstelling FC Twente: Boschker; Wilkshire, Wielaart, Zomer, Heubach; El Ahmadi, Bakkal, Engelaar; Bakircioglu, N’Kufo, Touma.
Wissels: Paauwe, Braafheid, Vidarsson, Brama, Schuurman, Aissati, Zijler.
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Grygera, Van der Wiel; Gabri, Sneijder, Davids, Emanuelson; Babel, Huntelaar.
Wissels: Gentenaar, Maduro, Perez, Lindenbergh, De Mul, Sarpong, Manucharyan.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Lijkt erop dat Ten Cate wil dat de backs druk naar voren zetten door over de buitenspelers van Twente heen te gaan.
Tenminste, als hij zo speelt:
Stekelenburg; Ogararu, Van der Wiel, Grygera, Emanuelson; Heitinga, Gabri, Davids, Sneijder; Huntelaar, Babel;
Ik hoop het wel, want ik zit niet te wachten op Davids centraal.
Tenminste, als hij zo speelt:
Stekelenburg; Ogararu, Van der Wiel, Grygera, Emanuelson; Heitinga, Gabri, Davids, Sneijder; Huntelaar, Babel;
Ik hoop het wel, want ik zit niet te wachten op Davids centraal.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Je gaat in maart naar een strand in Nederland? Je mist Aruba wel heel erg, hè.:D Zelfs Ajax kijken is leuker. ;)Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik ga nu, na een ochtendje werken, lekker naar het strand. Ik hoor eind van de middag wel of ik vanavond al dan niet De Wedstrijden ga kijken...
Hoe dan ook, iedereen sterkte vanmiddag!