HCE: AZ 26 tegen, AJAX 29 tegen.joey schreef: AZ kan niet verdedigen. Zeg ik al zo lang.
AZ
-
- AT Toto winner 15/16
Zeg dat wel.Frank schreef:Hoezo door de scheidsrechter terug in de wedstrijd geholpen worden... :X
Ik heb al zoveel van dit soort gevallen gezien dit jaar, Ajax moest ook maar eens een cadeautje krijgen. Hopelijk in de plee-offs. :eusa_pray:
@BZ: zeg ik dat Ajax kan verdedigen?
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
- Monkey Tonk
Mwah, daar lijkt NU me toch iets te sterk voor. Tegen Samara kan je zo'n nederlaag nog wel wegwerken, maar nu wordt het lastig.brigade zuid schreef:Grappig je ziet altijd van te voren of ze een pingel gaan missen, Dembele wou zn aanloop starten maar hield toch in omdat ie twijfelde of de scheids gefloten had, op dat moment wist ik al dat ie ging missen.
Als je 4-2 vasthoud heb je een aardig resultaat met nog de nodige kans in Alkmaar.
Dembele nam een rechte aanloop, moet je nooit doen, dan weet de keeper dat hem naar links gaat schieten. Kut voor Given dat ie em redt en dat het alsnog invliegt.
Newcastle is geen slechte ploeg, hoort eerder in de Top-6, maar speelt een niet al te best seizoen. Ze hebben ook veel blessures gehad. Maar zo als alle Newcastle ploegen van de laatste 12 jaar, ze kunnen voor geen meter verdedigen. De voorzitter Shepherd heeft het niet zo van verdedigers kopen. Dus er is nog alles mogelijk in Alkmaar.
Newcastle is geen slechte ploeg, hoort eerder in de Top-6, maar speelt een niet al te best seizoen. Ze hebben ook veel blessures gehad. Maar zo als alle Newcastle ploegen van de laatste 12 jaar, ze kunnen voor geen meter verdedigen. De voorzitter Shepherd heeft het niet zo van verdedigers kopen. Dus er is nog alles mogelijk in Alkmaar.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Maduro + een cadeautje? ;)Voetske schreef:Ach, hadden wij maar twee goals gemaakt bij Bremen uit ..
Shota maakte een uitstekend doelpunt. Hij is niet groot maar heeft een heel goede koptechniek. De voorzet van Jenner was ook prima. Hulde daarvoor. :xyxthumbs:
Ik vind dat AZ goede spelers heeft, maar niet op alle posities. Met Boukhari kun je op het hoogste niveau niet aankomen en ik neem het stokje maar even van Steef over als ik zeg dat Opdam opstellen vragen om problemen is. Dat merk je niet zozeer tegen FC Utrecht, maar tegen een betere ploeg komen de tekortkomingen van deze spelers pijnlijk aan het licht.
LVG merkte na afloop op dat AZ de tweede helft met 1-0 gewonnen had :D . De eerste helft was dus 4-1 voor NU en dan vraag ik me af waarom LVG niets deed. Waarom wisselde hij niet Boukhari? Ook Van Gaal is niet heilig, hoor. Tegen Ajax bracht hij Vormer, dat werd een complete mislukking. Gisteren liet hij Boukhari lang staan en kwam Lens erin, ook geen heldendaden. Je kunt wel roepen dat de hele wereld van je houdt omdat je van Utrecht wint, maar een niveautje hoger word je pas echt getest.
Ik vind NU zeker geen wereldteam. Ik denk dat er best kansen liggen voor AZ. Gisteren had er ook meer ingezeten als er scherper was gespeeld en gecoacht. Vraag is of AZ zal meegaan in het spel van NU. Daar hadden er gisteren toch een paar moeite mee aan de kant van de kaasjes.
Het stinkt aan alle kanten!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
AZ was niet slecht, AZ was gewoon niet bij machte. Newcastle haalde de angel (de opkomende backs) uit de ploeg, waardoor zij opeens moesten gaan verdedigen. Verder was Martens goed afgedekt waardoor er eigenlijk niks fatsoenlijks werd opgebouwd. Ik denk dat de trainer van Newcastle gewoon z'n huiswerk goed heeft gedaan.
Ik ben toch een heel andere mening toegedaan.
Tegen PSV stak de AZ speler beide armen vooruit (onnatuurlijke houding en de armen gingen naar de bal), gister stond de NU speler gewoon stil met beide armen langs zijn lijf (natuurlijke houding) en kreeg hij de bal van dichtbij tegen zijn arm geschoten.
Zoals Joey zegt, gister was een duidelijk geval van geen penalty.
Tegen PSV stak de AZ speler beide armen vooruit (onnatuurlijke houding en de armen gingen naar de bal), gister stond de NU speler gewoon stil met beide armen langs zijn lijf (natuurlijke houding) en kreeg hij de bal van dichtbij tegen zijn arm geschoten.
Zoals Joey zegt, gister was een duidelijk geval van geen penalty.