Ach, wie weet scoort ie als invaller wel de winnende in de finale...Harm schreef:Ik was alweer vergeten dat we hem hadden. Dat is wel het voordeel van al die blessures.
PSV deel 2
- Fenerbahce
Valencia raakt waarschijnlijk alleen twee prutsers (Navarro en misschien Marchena) kwijt aan schorsingen, Harm-o.Harm schreef:Valencia of Bayern is in verband met de schorsingen wel een mooie tegenstander. En een reisje naar München zou ook wel mooi zijn.
Hoe kom je hier zo bij? Kalou komt de meeste wedstrijden van Chelsea wel iemand vervangen. Ik denk niet dat die graag terug wil naar Nederland.Harm schreef:En Kalou volgend jaar gratis naar PSV?
Btw: Nog gefeliciteerd. :xyxthumbs: Al begrijp ik dat het vanavond meer met mazzel en het falen van Arsenal te maken had dan met de tactiek en kracht van PSV.
Gewoon een kwestie van SS kijken :DThomas schreef:Hoe kom je hier zo bij? Kalou komt de meeste wedstrijden van Chelsea wel iemand vervangen. Ik denk niet dat die graag terug wil naar Nederland.Harm schreef:En Kalou volgend jaar gratis naar PSV?
Btw: Nog gefeliciteerd. :xyxthumbs: Al begrijp ik dat het vanavond meer met mazzel en het falen van Arsenal te maken had dan met de tactiek en kracht van PSV.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik had het gevoel dat PSV nog 800 minuten konden doorvoetballen zonder een doelpunt te maken. En toch flikken ze het!
Zeer knappe prestatie. En dat Arsenal het zelf niet afmaakt is hun eigen probleem. Zelf scoren konden ze net als ons tegen Hoerenveen niet.
Gefeliciteerd lampjes.....
helaaas de volgende ronde eruit gekegeld worden door Roma!!!
Zeer knappe prestatie. En dat Arsenal het zelf niet afmaakt is hun eigen probleem. Zelf scoren konden ze net als ons tegen Hoerenveen niet.
-
Dat gevoel had ik nou bij Arsenal. Nooit een keer schieten vanuit de tweede lijn. Ze missen echt een Van Persie die ze van 16 meter erin jaagt.ASR_AFCA schreef:Ik had het gevoel dat PSV nog 800 minuten konden doorvoetballen zonder een doelpunt te maken. En toch flikken ze het!
Het is hoe dan ook een kwaliteit. In de poule had PSV geloof ik al het minst aantal doelpogingen van alle teams, maar absoluut niet het minst aantal doelpunten. Nu over twee wedtsrijden tegen Arsenal krijgen ze ook maar een stuk of 5 halve kansen, maar er vliegen er wel weer twee van in
I think I lost my fucking headache
Dank :xyxthumbs:
PS: Leuk om te lezen:
PS: Leuk om te lezen:
De T."Chelsea´s geheim agent schakelt Arsenal uit"
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De uitschakeling van Arsenal door PSV in de Champions League wordt in de Engelse kranten vooral toegeschreven aan ´De bewegende menselijke rots´. Alex dus. Hij maakte het de aanvallers van de Engelse ploeg onmogelijk om te scoren en zorgde zelf voor de beslissende 1-1.
The Sun ziet Alex als de geheim agent van Chelsea. De Braziliaanse verdediger wordt door PSV gehuurd van de Londense grootmacht. Ook Jefferson Farfán wordt bejubeld, elke uitval van de Eindhovenaren was gevaarlijk omdat de Peruaan zich ermee bemoeide.
De Daily Telegraph meldt dat Arsenal hoopte dat het seizoen zou eindigen in Athene, bij de finale van de Champions League. Volgens de krant rest de Londense ploeg slechts de spectaculaire ruines van de Griekse hoofdstad. Alex was de grote sta in de weg voor de mannen van Arsene Wenger. Hij was onklopbaar in de lucht en blokte alles en iedereen die in de buurt van het Eindhovense strafschopgebied durfde te komen.
Alle kranten zijn van mening dat Arsenal dan wel de bovenliggende partij mocht zijn, PSV bleef gevaarlijk in de counter en had minstens één penalty moeten hebben. De Guardian vindt het ongelooflijk dat scheidsrechter Alain Hamer niet floot toen Denilson Farfán neerhaalde in de 65ste minuut.
Alex klopt alles en iedereen in de lucht en kopt de 1-1 binnen.
Dat juist Alex de gelijkmaker binnenkopte maakte het verhaal uiteindelijk prachtig af. De krant verbaast zich dan ook over Mourinho, die eerder aangaf de Braziliaan niet naar Londen te willen halen.
Gisteravond echt Koeman-voetbal: 100% resultaatvoetbal. Moet je wel mee oppassen, want eens houdt het op en heb je niets meer.Baseman schreef:Want zelf spelen jullie weergaloos aanvallend en dominant voetbal ? ;)
Alex zit in elk geval geramd:
And the irony of PSV hero Alex's links with Chelsea did not escape the beaten Wenger.
The 24-year-old was bought in a joint agreement between PSV and Chelsea in 2004 with the contract stipulating he spend two seasons in Holland before moving to Stamford Bridge.
But Alex's failure to play for Brazil has frustrated the former Santos defender's efforts to switch to the Premiership on work permit grounds.
Wenger said: "Alex won PSV the tie alone, which is only a bit of an exaggeration.
"He kept their defence very tight and saved them every time. He made the difference at set-pieces and dominated our players in the air easily.
"Chelsea have the money to buy the best players - that's not new information.
"I don't know the rules and I don't think he's the only player Chelsea own like that."
PSV coach Ronald Koeman - who sent Liverpool and Manchester United crashing out of the Champions League last season, was elated and paid tribute to the performance of Alex.
He said: "He's one of the best central defenders there is and it's incredible he plays for a team like PSV.
"He's Chelsea's player and PSV rent him from Chelsea because he's still not allowed to play in England.
"We're proud he plays for us but know it won't be for much longer.
"He can play against Chelsea in the next round because he's at PSV until the end of the season.
"After that we'll talk to Chelsea about his situation. It was an agreement with Chelsea that he stays with us for the season.
"I think Chelsea will be very happy Alex scored tonight."
BBC
Alex kon ook uitblinken omdat Arsenal (opnieuw) buitengewoon dom speelde. In plaats van het veld groot te maken werd het kleiner en kleiner todat op een gegeven moment Alex alle hoeken ervan kon bereiken. ;)
Het stinkt aan alle kanten!
Zijn jullie nou echt gewoon jaloers?? Ajax speelde natuurlijk ook de sterren van de hemel in Bremen... en dat heeft NIETS opgeleverd.Spijker schreef:Het is jammer voor een Ajacied om te zien dat dit afbraakvoetbal het steeds beter gaat doen in Europa.
Tacticus ten Cate doet het niets beter dan PSV... ik hoor jullie ook constant zeuren over dat het weer eens een bagger wedstrijd was van Ajax etc...
Dus wie geeft het recht om dit resultaat (want dat heeft Ajax nog niet gehad dit seizoen... ) af te kraken... en als je het niet leuk vind om te zien.. en je weet dat van te voren. Kijk dan niet!! Tjonge jonge
Gefeliciteerd PSV... ik heb een spannende wedstrijd gezien...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."