PSV deel 2
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
- AT Toto winner 15/16
- martijn401
Valencia of Bayern is in verband met de schorsingen wel een mooie tegenstander. En een reisje naar München zou ook wel mooi zijn.Nihad schreef:Is mooi voor de Nederlandse punten.
Nu hangt veel af van de loting. Man United, Chelsea en Bayern lijken mij een maatje te groot.
Liever geen Milan, die heb ik al te vaak gezien de afgelopen jaren.
Farfan maakte volgens mij direct daarvoor een overtreding op Gallas. Daardoor liet de scheidsrechter denk ik ook ten onrechte doorspelen na de overtreding van Denilson. Was zeker een overtreding op randje strafschopgebied en waarschijnlijk er binnen. Als Farfan niet zo veel 'Leonardo-achtige trekjes' zou vertonen had hij hem misschien wel meegekregen.
En inderdaad. :yes:joey schreef:Dat wordt een avondje voor het doel liggen in Londen. ;)
De slechtste ploeg gaat door, dat is wel duidelijk. Vanavond leverde PSV een Werdertje af. Het werd bij vlagen weggespeeld. Maar Alex sleepte PSV erdoor, hij ruimde alles op. :worshippy: Kwam ook doordat Arsenal zonder Henry raffinement mist. Uiteindelijk ging het voetbalcliché op: als je ze zelf niet maakt vallen ze aan de andere kant.
Nu weten onze PSV'ers hoe wij ons voelden na Valencia uit onder Koe. Gefeliciteerd, mannen! :xyxthumbs:
Wat had Koné trouwens?
En nu Chelsea! :eusa_pray: :eusa_dance:
Het stinkt aan alle kanten!