Maarten Stekelenburg
Moderator: mods
Flink dokken? wat mij betreft gaattie gratis. Zo lang hij hier onder contract staat staat hij helaas onder de lat, dus wegwezen dan maar. Of Van Der Sar terug, of Vermeer de kans geven. Desnoods Gentenaar, tenminste een bewezen eredivisie keeper.Thomas schreef:Dat zou een mooie manier zijn om van hem af te komen. Als AZ hem graag wil mogen ze of flink dokken of Schaars de andere kant op sturen. En gezien de geruchten dat Van Gaal het niet zo ziet zitten in Schaars acht ik zo'n deal niet ondenkbaar.Jöhnk schreef:De Steek mogelijk naar Az, aldus Babs.
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
Ik ben net thuis, dus ik heb deze keer geen VI gezien, maar het valt me meer en meer op dat Derksen wel de perschef van az lijkt te zijn. En maar positief over az babelen en maar onrust stoken t.a.v. Ajax. VI (deze het blad) is de laatste tijd ook sterk negatief over Ajax (Derksen draagt zijn verhaal uit via het blad, wat natuurlijk niet raar is als hij eindredacteur is).brigade zuid schreef:Volgens mij was dit een hersenspinsel van Derksen hoor..
Walgelijke vent (past goed bij scheringa)
Dat geglij op Schaars neemt ook ongekende vormen aan, zeg. Ja, ik vind dat ook een fijne voetballer, maar ook die jongen verzuipt bij Ajax! We kunnen wel iedereen binnenhalen die goed kan voetballen, maar dat is geen oplossing voor de problemen waarmee Ajax te maken heeft!joey schreef:Als dat zou kunnen..... ruilen tegen Schaars! :cheer:Jöhnk schreef:De Steek mogelijk naar Az, aldus Babs.
Bertje for President!