Ik heb alle respect voor je mening, Voetske. Maar soms kan ik echt niet ontcijferen wat je bedoelt. Wat is er mis met wat ik zeg?Voetske schreef:Zou je aanraden om de wedstrijd nog maar eens een keertje te bekijken, je lijkt RosenbergSpits wel .. ;) en typisch dat de kansen niks met een meevoetballende Huntelaar te maken hebben ... maar goed blijkbaar begint het hier ook door te drukken het " als ik maar genoeg keren hetzelfde vertel wordt het vanzelf de waarheid " ;)
Dat in bold is 1 kans in de eerste helft .. dat in cursief een totaal verkeerde voorzet van Gabri op Huntelaar ...
Huntelaar zal wel moe zijn door dat meevoetballen dat ie de scherpte mist. ha ha ..
Leonardo Vitor Santiago
Moderator: mods
In je verdere posting ben je zo overtuigd van je gelijk w.b. kansen van Huntelaar ( niks mis mee ) dat ik het hier maar bij laat als je het goed vindt ....Thomas schreef:Ik heb alle respect voor je mening, Voetske. Maar soms kan ik echt niet ontcijferen wat je bedoelt. Wat is er mis met wat ik zeg?Voetske schreef:Zou je aanraden om de wedstrijd nog maar eens een keertje te bekijken, je lijkt RosenbergSpits wel .. ;) en typisch dat de kansen niks met een meevoetballende Huntelaar te maken hebben ... maar goed blijkbaar begint het hier ook door te drukken het " als ik maar genoeg keren hetzelfde vertel wordt het vanzelf de waarheid " ;)
Dat in bold is 1 kans in de eerste helft .. dat in cursief een totaal verkeerde voorzet van Gabri op Huntelaar ...
Huntelaar zal wel moe zijn door dat meevoetballen dat ie de scherpte mist. ha ha ..
Blij met de punten ...
Niet, Huntelaar zakte als meevoetballende spits finaal door het ijs.Je rekent niet goed uitgespeelde situaties ook bij de kansen van Huntelaar, toen ie effe op de linkerkant stonf, tja zo kan ik het ook.
Verder was de bal van Gabri op Huntelaar ( de omhaal ) geen kans, wel was het aan de Huntelaar te danken dat ie er nog " iets " van kon maken.
Blijft er één kans in de eerste helft en een paar afstandschotjes ( rand zestien ) en een kopballetje ( penaltie stip ) over ( zoals ik eerder schreef ) en dat was het dan ..
Verder was de bal van Gabri op Huntelaar ( de omhaal ) geen kans, wel was het aan de Huntelaar te danken dat ie er nog " iets " van kon maken.
Blijft er één kans in de eerste helft en een paar afstandschotjes ( rand zestien ) en een kopballetje ( penaltie stip ) over ( zoals ik eerder schreef ) en dat was het dan ..
Blij met de punten ...
Ajax OnlineLeonardo niet in beeld in Zeist
2 februari 2007
Ajacied Leonardo is vooralsnog niet in beeld om uit te komen voor het Nederlands Elftal. Dat zei bondscoach Marco van Basten vrijdag in Zeist. "Ik denk dat ik mij beter niet met paspoorten kan bezighouden", aldus de voormalige topvoetballer. Leonardo kan binnenkort Nederlands staatsburger worden, maar Van Basten gaf aan zich niet met de procedure te willen bemoeien.
"Het verleden heeft wel bewezen dat alle aandacht die dat krijgt negatief werkt", lichtte hij zijn besluit toe. De bondscoach verwees daarmee naar Salomon Kalou, die afgelopen zomer versneld Nederlander wilde worden om met Oranje aan het WK in Duitsland deel te nemen. Ondanks de steun van Van Basten en Johan Cruijff kreeg de toenmalige Feyenoorder het begeerde paspoort niet. Toenmalig minister van Integratie en Vreemdelingenzaken Rita Verdonk vond niet dat Kalou als 'uitzonderlijk talent' in aanmerking kwam voor een versnelde procedure.
Van Basten gaf al aan onder de indruk te zijn van de kwaliteiten van Leonardo. "Met elke versterking zijn we blij. Ik heb echter geen zin om me weer met paspoorten bezig te houden."
6/2/2007 - Leonardo zakt voor naturalisatietoets, moet half jaar wachten
(Gepost door RvN)
Sportweek meldt dat Leonardo is gezakt voor de naturalisatietoets. Hij zal daardoor minimaal nog een half jaar moeten wachten op een Nederlands paspoort. Met de nederlandse nationaliteit zou hij ook voor Oranje uit kunnen komen. Leonardo zegt de keuze tussen Brazilie en Nederland overigens nog niet gemaakt te hebben.
AN
- Alaindebanaan
Leonardo scheurt kruisband
Amsterdam, 05 mrt 2007
Leonardo heeft de voorste kruisband van zijn rechterknie gescheurd. Dit heeft een MRI-scan maandagochtend bevestigd. Naar verwachting duurt het herstel zes tot negen maanden.
Leonardo liep de blessure op in het duel Ajax - sc Heerenveen van afgelopen zondag. De Braziliaanse aanvaller, die in de winterstop de overstap maakte van NAC Breda naar Ajax, speelde tot nu toe elf wedstrijden voor de Amsterdamse club waarin hij drie maal scoorde.
Ajax.nl
I think I lost my fucking headache
Sneu dat juist Leonardo dit verdriet aangedaan wordt.
4/3/2007 - Ajax Netwerk steunactie voor Leonardo
(Gepost door P.)
BRON: Steunactie Leonardo
Vandaag is Leonardo de Vitor Santiago voor de derde keer in zijn profcarriere zeer ernstig geblesseerd geraakt. de eerste prognoses zijn dat Ajax de Braziliaanse aanvaller zes tot negen maanden zou moeten missen. Net zoals Ajax Netwerk eerder voor Steven Pienaar, John Heitinga, Maxwell etc bij hun ernstige blessures en langdurige revalidatie heeft gedaan beginnen we nu voor Leonardo een steunactie. In een speciaal daarvoor geopende topic in het Spelers-subforum kunnen degenen die dat willen hun persoonlijke, positieve, boodschap aan Leonardo kwijt. Die topic [zie bovenstaande link] blijft twee maanden open, daarna zullen alle boodschappen in een word-document opgeslagen worden en, zoals altijd uitgeprint, ingebonden en hem aangeboden worden.
Steunbetuigingen kunnen hier geplaatst worden.