Ajax - Heerenveen
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
Het voetbal is niet om aan te zien. Vooral het tempo ligt bedroevend laag. Desondanks mist Huntelaar drie fantastische kansen (en nee, dat ligt niet aan Ten Cate :aai: ;) ).
Ik heb een heel slecht gevoel over de komende weken. Ajax maakt een aangeslagen en ongemotiveerde indruk. We zouden zomaar eens als vierde kunnen eindigen. :sad:
Emanuelson is een groot talent hoor, maar hij bewijst voor mij vandaag eens te meer dat we echt niet het hele elftal voor hem moeten aanpassen.
Ik heb een heel slecht gevoel over de komende weken. Ajax maakt een aangeslagen en ongemotiveerde indruk. We zouden zomaar eens als vierde kunnen eindigen. :sad:
Emanuelson is een groot talent hoor, maar hij bewijst voor mij vandaag eens te meer dat we echt niet het hele elftal voor hem moeten aanpassen.
Dus nu is het de schuld van Vink dat Huntelaar 3 100% kansen om zeep heeft geholpen?
Ik zie toch echt niet waar ik ergens wat daarop lijkt heb gezegd...
Ik zeg alleen dat Vink in mijn ogen samen met Braamhaar en Wegereef gewoon tot de allerslechtste schiedsrechters van Nederland behoort en nooit meer mag fluiten!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16