Johan Cruyff Schaal en KNVB beker
-
- AT Toto winner 15/16
De commentator heeft wel humor: Deze speler maakte hands, althans in de ogen van de scheidsrechter :D :aai:
PSV dus door, na een 3-2 overwinning.
GAE liet aardig voetbal zien en kwam terecht op voorsprong, PSV speelde erg matig maar een paar momentjes waren voldoende. Snel vergeten maar weer...zoals verwacht, al was de 2e helft best leuk.
PSV dus door, na een 3-2 overwinning.
GAE liet aardig voetbal zien en kwam terecht op voorsprong, PSV speelde erg matig maar een paar momentjes waren voldoende. Snel vergeten maar weer...zoals verwacht, al was de 2e helft best leuk.
Laatst gewijzigd door Baseman op do jan 25, 2007 10:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik kan er ook niets aan doen dat die kerel het nodig vond zijn standpunt na de wedstrijd nog maar eens moest herhalen...
En ik ben niet echt in paniek geweest moet ik zeggen, PSV had toch wel gewonnen. Alleen door de 0-1 konden ze niet de hele tijd op 50% spelen.
PS: De loting komt na de samenvatting van Roda-Jong AZ.
PPS: Ik zag die handsbal juist wel Duke :D
En ik ben niet echt in paniek geweest moet ik zeggen, PSV had toch wel gewonnen. Alleen door de 0-1 konden ze niet de hele tijd op 50% spelen.
PS: De loting komt na de samenvatting van Roda-Jong AZ.
PPS: Ik zag die handsbal juist wel Duke :D
- Daily Blind
Belachelijk hoe psv gemazzeld wordt door de scheidsrechter vandaag! :redcard:
Niet om een Calimero boven tafel te halen, maar ik vind dat psv dit seizoen wel vaak de voordeeltjes mee heeft. Ik weet het heeft AJAX ook vaak geneog gehad, gisteren bijvoorbeeld ook, maar het wordt tijd dat de scheidsrechters in Nederland 100% onpartijdig gaan worden!
Niet om een Calimero boven tafel te halen, maar ik vind dat psv dit seizoen wel vaak de voordeeltjes mee heeft. Ik weet het heeft AJAX ook vaak geneog gehad, gisteren bijvoorbeeld ook, maar het wordt tijd dat de scheidsrechters in Nederland 100% onpartijdig gaan worden!
-
- AT Toto winner 15/16
En ze ontlopen elkaar allemaal weer.. maar voor de zekerheid moeten ze nu allemaal uitspelen anders begon het wel heel erg op te vallen.Lucas schreef:Waarom zou het geen toeval kunnen zijn? Statistisch gezien is de kans dat het zo uitkomt exact even groot dan dat Ajax, AZ, Feyenoord en PSV tegen elkaar hadden geloot. Het kan een keer voor komen.
Veel meer Calimero kun je niet worden hoor.Zlatan Son of God schreef:Belachelijk hoe psv gemazzeld wordt door de scheidsrechter vandaag! :redcard:
Brigade Zuid = V? :scared:brigade zuid schreef:En ze ontlopen elkaar allemaal weer.. maar voor de zekerheid moeten ze nu allemaal uitspelen anders begon het wel heel erg op te vallen.Lucas schreef:Waarom zou het geen toeval kunnen zijn? Statistisch gezien is de kans dat het zo uitkomt exact even groot dan dat Ajax, AZ, Feyenoord en PSV tegen elkaar hadden geloot. Het kan een keer voor komen.
Wat is er gebeurd met alleen naar onszelf kijken? Als de inspiratie en inzet en aantrekkelijkheid van PSV al onze maatstaf worden, dan begrijp ik het gejuich over krachten sparen na een voorsprong. :sad:joey schreef:Kan zijn, maar je merkt duidelijk dat zo'n wedstrijd (ook) PSV niet inspireert.
I think I lost my fucking headache
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Wat een gezwijn van psv man. Ik had zo gehoopt dat ze er uit zouden vliegen. Het was echt geen strafschop, omdat de bal van het doel af werd geschoten en hij beuwst z'n handen langs z'n lichaam (nee slim is het niet, maar nooit bewust hands) omhoog deed en hij schrok ervan dat die bal zo hoog kwam. Die vrije trap ging natuurlijk helemaal nergens over (had de scheids er een psv shirtje onder aan?) en daarna was het verzet gebroken. We weten nu hoe psv te bespelen is. Fel, ontzettend fel erop, laat Cocu maar janken....
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
- AT Toto winner 15/16
www.bndestem.nlClubs lopen geld mis in het bekertoernooi
door Wilber Hack
Dinsdag 27 februari 2007 - VOETBAL - Zes van de acht voetbalclubs die zijn doorgedrongen tot de kwartfinale van het bekertoernooi lopen wat extra inkomsten mis. Het kanaal TIEN zendt alleen de wedstrijd tussen Willem II en Ajax morgenavond live uit. Van de andere drie duels is alleen een samenvatting te zien.
Clubs krijgen contractueel een gage van ongeveer 60.000 euro als een wedstrijd live op tv komt. "En we verkopen voor enkele tienduizenden euro's aan bordreclame", zegt commercieel manager Justin Goetzee van RKC. "Die inkomsten moeten we overigens met de tegenstander delen." In het verleden kwamen vrijwel alle kwartfinales live op de buis. De wedstrijden werden vaak over drie dagen uitgesmeerd. Nu worden de vier duels op één avond afgewerkt. Volgens KNVB-voorlichter Frank Huizinga staat de kalender spreiding over meerdere dagen niet toe. "Het scenario waar nu voor hebben gekozen heeft de minste mutaties in het competitieprogramma tot gevolg. Bij het vaststellen van de speeldagen voor de kwartfinale moesten we er ook nog rekening mee houden dat Ajax een ronde verder zou komen in de UEFA Cup en mogelijk in Moskou moest spelen. Het laten afwerken van alle duels op één avond was de beste optie."
Volgens Maarten van Rooyen, woordvoerder van TIEN, heeft de zender begrip voor de keuze van de KNVB. "Er is overleg over geweest. De KNVB beslist uiteindelijk autonoom over de voetbalkalender. Wij hebben ervoor gekozen om alleen Willem II - Ajax live uit te zenden en daarna een samenvatting van de andere drie wedstrijden te brengen."
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali