het is aan de tuchtcommissie om de straf op te leggen, zij kan een kaart kwijtschelden waarmee de sanctie opgeheven wordtMuisje Andersom schreef:Nee hoor, hij heeft geen rood gekregen, maar twee keer geel. Geel kan je niet aanvechten, er volgt een automatische schorsing van 1 wedstrijdajaxhome schreef:Dat kan wel :yes:Dr. Living Stoned schreef: dat kan volgens mij niet, direct rood had die mogelijkheid wel gekend.
AZ - AJAX 25 februari 2007
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Duidelijk te zien is dat hunt zonder toedoen van de az speler uit balans raakt, dus geen overtredingajaxhome schreef:Thijs schreef:ajaxhome schreef:100% pingel onthouden op hunt
Liet zich vallen lijkt me.
En dan nog maar over dit moment te zwijgen :sleepey:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Ik meen dat 'wij' vonden dat een echte Ajacied niet over de scheidsrechter zeurt!
Over Blind gesproken, Wegereef floot de eerste helft af bij een zeer perspectiefrijke counterkans van Ajaxzijde! :pukey:
Over Blind gesproken, Wegereef floot de eerste helft af bij een zeer perspectiefrijke counterkans van Ajaxzijde! :pukey:
Laatst gewijzigd door LucaS op zo feb 25, 2007 5:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik vond het ook een vreemde wissel (om dezelfde reden) maar ik denk dat HtC meer druk wilde geven door Maduro op Boukhari te laten spelen. Ogararu zwom een beetje aan die rechterkant omdat hij geen direkte tegenstander had.Muisje Andersom schreef:Wijsheid achteraf! Ogararu speelde erg goed, en Maduro is geen rechtsback. Kan je me uitleggen waarom dat een prima wissel was? Ik snap het echt niet
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ten Cate zal z'n redenen hebben gehad en het pakte prima uit. Maduro zette meer druk naar voren en Oga is 1 op 1 een drama. Van mijn kant is het inderdaad wijsheid achteraf. Ik heb dan ook achteraf gezegd dat het een goede wissel bleek.Muisje Andersom schreef:Wijsheid achteraf! Ogararu speelde erg goed, en Maduro is geen rechtsback. Kan je me uitleggen waarom dat een prima wissel was? Ik snap het echt niet
Je gaat toch niet beweren dat Maduro 1 op 1 beter is dan Ogararu? Juist (ook) aanvallend bracht Ogararu veel. En hoewel er op de invalbeurt van Maduro niets is aan te merken, aanvallend was de dreiging op die flank na de wissel toch minder.Thomas schreef:Maduro zette meer druk naar voren en Oga is 1 op 1 een drama.
I think I lost my fucking headache
Maduro is 1 op 1 ook zwak maar ik zou niet zo snel weten welke van de twee de mindere is. Ik vond Ogararu eerlijk gezegd helemaal niet zo opvallend spelen en ik heb hem zeker niet gevaarlijk zien worden in aanvallend opzicht. Dat ene moment van Maduro was wat dat betreft genoeg om Ogararu te overtreffen.
Hij trek um aan z'n arm naar beneden, dat zie ik duidelijk op mijn TV scherm.Wat heb jij vandaag toch ;)Dr. Living Stoned schreef:Duidelijk te zien is dat hunt zonder toedoen van de az speler uit balans raakt, dus geen overtredingajaxhome schreef:Thijs schreef:
Liet zich vallen lijkt me.
En dan nog maar over dit moment te zwijgen :sleepey:
Blij met de punten ...
- Monkey Tonk
- thaumaturgy