Nou, bedankt! Nu is 'ie niet leuk meer!Kaboem! schreef:Dat is toch ook de grap, Jöhnk! :aai:Jöhnk schreef:Contradictio in terminis. :eusa_naughty:Bertje schreef:Ik ben uit principe tegen principes.
Ik moet hier echt alles voorzeggen!
AZ - AJAX 25 februari 2007
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Mwah, ontslag op basis van iemand's handicap... dat lijkt me een lastige zaak, hoorStarring schreef:[Yep, interview met Jack van Gelder ging als volgt:
JVG: 'een gestrekt been is toch een gestrekt been?'
Regelteef: 'nee, nee, dat was dit zeker niet'
Dit is zelfs te lachwekkend voor woorden. Opstaande voet ontslag!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
de samenvattingen en de haren analytici moeten vanavond nog hun gal of hun oordeel vellen en als de journalisten morgen er nog een schepje boven op doen dan denk ik dat deze...... geel voorlopig niet meer fluit :xyxthumbs:Bertje schreef:Ik ben uit principe tegen principes. Alleen het resultaat telt. Zolang Wegereef nooit meer fluit ben ik vrijwel overal voor.
Weer op zoek naar een Interim coach..
M.a.w. hij ziet het niet als een fout maar als een normale aktie.Maandje of 4 brabantse bond laten fluiten, moet ie daar eens proberen ...Starring schreef:Yep, interview met Jack van Gelder ging als volgt:Voetske schreef:Staat er ook bij waarom hij dat vindt ?., zelfs in Engeland had de scheids gefloten ...Starring schreef: Deze man verdiend toch een levenslange stadionverbod!
JVG: 'een gestrekt been is toch een gestrekt been?'
Regelteef: 'nee, nee, dat was dit zeker niet'
Dit is zelfs te lachwekkend voor woorden. Opstaande voet ontslag!
Blij met de punten ...
Natuurlijk wel!
Het commentaar van ten Cate bij de persconferentie was ook geinig! "FC Wegereef - Ajax 2-1". Toen de opmerking kwam dat het toch 1-1 was geworden, begon ten Cate over de twee belachelijke gele kaarten van davids met de opmerking, dat was de 1-0.
:worshippy:
Het commentaar van ten Cate bij de persconferentie was ook geinig! "FC Wegereef - Ajax 2-1". Toen de opmerking kwam dat het toch 1-1 was geworden, begon ten Cate over de twee belachelijke gele kaarten van davids met de opmerking, dat was de 1-0.
:worshippy:
Laatst gewijzigd door LucaS op zo feb 25, 2007 4:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
bleef wegereef maar ergens in hangen.Kaboem! schreef:Blijven we er niet in hangen, heren?
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op zo feb 25, 2007 4:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Ach dit seizoen was toch allang verloren, ook ruim voor de winterstop en niet altijd door de scheidsrechter die dwalingen hebben laten zien deze competitie. Helaas heeft wegereef dit zelf te vaak in de 90 minuten voetbal tegen AZ laten blijken en geeft nu niet thuis ... door gewoon toe te geven dat hij fout zat anders gaan ze hem er te vaak aan herrineren 
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Nee hoor, hij heeft geen rood gekregen, maar twee keer geel. Geel kan je niet aanvechten, er volgt een automatische schorsing van 1 wedstrijdajaxhome schreef:Dat kan wel :yes:Dr. Living Stoned schreef:dat kan volgens mij niet, direct rood had die mogelijkheid wel gekend.ajaxhome schreef:Davids gaat de rode kaart aanvechten :eusa_dance:
I think I lost my fucking headache
http://www.tien.tv/web/show/id=456949/l ... /view=newsMuisje Andersom schreef:Wel als ie met gestrekt been vooruit is ja.bryan schreef:dus elke sliding is een overtreding??Dat doet niks af voor een overtreding met GESTREKT BEEN
:pukey:
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Sportweek.nl:
Ajax-coach Ten Cate: 'Wegereef te triest voor woorden'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 25-feb 16:11
"Het is te triest voor woorden. We hebben vandaag tegen de FC Wegereef gespeeld", aldus Henk ten Cate zondag na het 1-1 gelijkspel tegen AZ. De Ajax-coach was woedend over enkele beslissingen van de scheidsrechter, die het doelpunt van AZ onterecht goedkeurde. Ten Cate was het ook niet eens met de rode kaart (2x geel) van Edgar Davids.
"De eerste gele kaart kreeg Davids na een schwalbe van zijn tegenstander en de tweede was een botsing", vervolgde Ten Cate. Over de omstreden AZ-goal zei de coach: "Er komt een steekbal in de zestien. Die is te lang en Stekelenburg komt zijn goal uit. De Zeeuw komt inglijden met gestrekt been, iedereen wacht op een fluitje en AZ scoort. Het volledige trio heeft gefaald. Ik heb dit niet eerder meegemaakt."
Collega Louis van Gaal wilde niet al te veel woorden vuilmaken aan de scheidsrechter. "Toen we nog kónden voetballen, was het best redelijk en heb ik een hoogstaande wedstrijd gezien die in evenwicht was", aldus Van Gaal. "Maar in de tweede helft heeft AZ niet kunnen profiteren van de ruimte en tijd dat het kreeg door de overtalsituatie. We zijn eerder slechter gaan voetballen. Dat is ook de verdienste van Ajax, dat zeer gemotiveerd was en goed tussen de linies liep. De tweede helft heb ik meer met samengeknepen billen gezeten dan de eerste helft."
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley