Met gestrekt been invliegen mag nergens op het veld, Doc.Dr. Living Stoned schreef:ehm... de keeper verlaat zijn beschermde boxje, terecht doelpint!Jabu schreef:Erg vreemd dat Wegereef dit niet affluit. Ik zou zijn motivatie wel eens willen horen.Thijs schreef:
Schande! Wegereef aan de hoogste boom!
Ajax al 6 gele kaarten....... :sad:
AZ - AJAX 25 februari 2007
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Onzin, hij komt er met gestrekt been invliegen, dat is gewoon een overtreding.Daar heeft buiten z'n box geen reet mee te maken Doc ..Dr. Living Stoned schreef:ehm... de keeper verlaat zijn beschermde boxje, terecht doelpint!Jabu schreef:Erg vreemd dat Wegereef dit niet affluit. Ik zou zijn motivatie wel eens willen horen.Thijs schreef:
Schande! Wegereef aan de hoogste boom!
Ajax al 6 gele kaarten....... :sad:
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Precies, de was nog in het spel én de tackle was op de bal én stekel was uit zijn bpx... nogmaals een terecht doelpunt! :yes:Frank schreef:Ik neem aan dat Doc aan het zoeken was naar de motivatie van Wegereef...
Ik heb ook nog een mogelijke motivatie: De bal was nog gewoon in het spel??
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- martijn401
:nooo:Dr. Living Stoned schreef:Precies, de was nog in het spel én de tackle was op de bal én stekel was uit zijn bpx... nogmaals een terecht doelpunt! :yes:Frank schreef:Ik neem aan dat Doc aan het zoeken was naar de motivatie van Wegereef...
Ik heb ook nog een mogelijke motivatie: De bal was nog gewoon in het spel??