Elke wedstrijd 200%? :XMr. Ajax schreef:200% eis ik van hun vandaag, net als elke wedstrijd!
Maak er een gezellige avond van. Meer zit er niet in. Ajax is in Bremen al uitgeschakeld.
Precies, rustig aandoen en verliezen geeft echt niet meer kans op een goed resultaat zondag.Kaboem! schreef:Tuurlijk moeten ze voluit. Misschien win je en heel misschien ga je nog door ook. Als je een aardig tot goede wedstrijd speelt dan geeft dat wellicht ook vertrouwen voor aanstaande zondag.
Die zat tijdens de heenwedstrijd zeker in de was? :sad:MHF schreef:Ik heb mijn geluksboxer aan vandaag, dat moet goed gaan vanavond! :cheer:
Stellen in jouw studentenflat mensen zich niet meer netjes aan elkaar voor? Uilenstede en CASA zijn ook niet meer wat het ooit geweest is. ;)Jöhnk schreef:Ik ken mijn buren niet.Jabu schreef:Ik woon in Amsterdam en heb dus alleen maar Islamitische buren die netjes hun schoenen uit doen en iets lekkers meenemen als ze op visite komen. ;)
In huis lopen met schoenen aan is vies! :pukey:Jabu schreef:Ik woon in Amsterdam en heb dus alleen maar Islamitische buren die netjes hun schoenen uit doen en iets lekkers meenemen als ze op visite komen. ;)
Er is dit seizoen vaker 3-4-3 gespeeld dan die opstelling die jij nu schetst. Ajax speelde tegen Heerenveen misschien met wat zekerheid, maar het drukte Heerenveen bij vlagen weg.Muisje Andersom schreef:Nooit met een echte 5-mans verdediging, maar in 1 wedstrijd Stam, Ogararu, Grygera, Heitinga, Maduro, Gabri en Emanuelson opstellen, kun je nauwelijks superaanvallend noemen! En dat is wel een aantal keren gebeurd hoor.