AFC AJAX - Werder Bremen

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Wat verwachten jullie...?

Peiling eindigde op zo feb 18, 2007 8:54 am

AJAX gaat natuurlijk door
10
40%
AJAX verliest
15
60%

Totaal aantal stemmen: 25

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo feb 21, 2007 6:29 pm

Ik heb er gek genoeg nog zin in ook, om morgen naar de Arena te gaan! :cheer:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » wo feb 21, 2007 6:33 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik heb er gek genoeg nog zin in ook, om morgen naar de Arena te gaan! :cheer:
Psies..lama lullen allemaal...ik zie het morgen zelf wel! :cheer:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo feb 21, 2007 6:47 pm

Borowski keert terug, Naldo en Frings twijfelachtig voor duel tegen Ajax

Werder Bremen kan in de uitwedstrijd tegen Ajax weer beschikken over Duitse international Tim Borowski. De middenvelder is hersteld van een voetblessure, waardoor hij onder andere het duel tegen Ajax miste. Werder Bremen kent daarnaast wel andere personele problemen. Het meespelen van verdediger Naldo en middenvelder Torsten Frings is twijfelachtig. Zij kampen met blessures.
Anita, Van der Wiel en Sarpong bij selectie, Donald niet

Henk ten Cate heeft Anita, Van der Wiel en Sarpong opgenomen in zijn selectie voor het duel tegen Werder Bremen. Zij zullen allen op de bank plaatsnemen. Mitchell Donald is uiteindelijk niet opgenomen in de selectie.

AN

joey
Erelid

Bericht door joey » wo feb 21, 2007 6:48 pm

Heitinga net in het AT4 journaal: de bal is rond, je weet het nooit, ik ga niets uitsluiten. Ja, die gelooft er echt nog in! :cheer:

:eusa_liar:
Het stinkt aan alle kanten!

Kaboem

Bericht door Kaboem » wo feb 21, 2007 6:52 pm

joey schreef:Heitinga net in het AT4 journaal
Is dat iets wat Ko heeft opgericht?
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo feb 21, 2007 6:58 pm

AT5.... :blush:

Je weet wel....

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo feb 21, 2007 7:01 pm

Laat mij in de waan dat Ajacieden niet opgeven! :faga1:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo feb 21, 2007 7:04 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Laat mij in de waan dat Ajacieden niet opgeven! :faga1:
:aai:

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo feb 21, 2007 7:09 pm

Jullie doen maar wat jullie willen: ik voorspel 4-0 in de AT toto. Zó geweldig is dit Werder niet, zeker niet als Naldo en Frings niet meedoen. Ze gingen afgelopen week met 2-0 op hun bek tegen een degratiekandidaat!

Arthur

Bericht door Arthur » wo feb 21, 2007 7:22 pm

Ik denk nog steeds dat Ajax Werder zo 'goed' heeft gemaakt in de heenwedstrijd door totaal niet in te spelen op hun zwakke punten.
Als er morgen een snelle goal valt en het publiek gaat er in geloven dan is er nog best een kansje. Hun verdediging was in ieder geval zwak vorige week, em de tweede keus zal nog wat minder zijn.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo feb 21, 2007 7:24 pm

HSV heeft best aardige spelers. Geen idee waarom die zo laag staan. Ze zijn allicht een beetje beter dan Excelsior. :blush: :sad:

Maar goed, HtC gaat dus alles of niets spelen. Wat maakt het uit.

goodfella

Bericht door goodfella » wo feb 21, 2007 7:25 pm

Arthur schreef:Ik denk nog steeds dat Ajax Werder zo 'goed' heeft gemaakt in de heenwedstrijd door totaal niet in te spelen op hun zwakke punten.
Als er morgen een snelle goal valt en het publiek gaat er in geloven dan is er nog best een kansje. Hun verdediging was in ieder geval zwak vorige week, em de tweede keus zal nog wat minder zijn.
Als, als, als,

Als Ajax morgen met 4-0 wint, zijn ze door. Als he.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo feb 21, 2007 7:28 pm

Hun verdediging zwak? Ik geloof dat ze één kans hebben weggegeven. :X

Onze verdediging, die was zwak. :blush:

goodfella

Bericht door goodfella » wo feb 21, 2007 7:29 pm

joey schreef:Hun verdediging zwak? Ik geloof dat ze één kans hebben weggegeven. :X
Ja, en Maduro mocht 'm binnenknallen.

Pff...

Onze verdediging, die was zwak. :blush:
Gelukkig ging het na die rode kaart voor Lindenbergh een stuk beter. :yes:

999

Bericht door 999 » wo feb 21, 2007 7:34 pm

joey schreef:HSV heeft best aardige spelers. Geen idee waarom die zo laag staan. Ze zijn allicht een beetje beter dan Excelsior. :blush: :sad:

Nou wat zit je dan steeds te zeuren .. ;)
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo feb 21, 2007 7:42 pm

goodfella schreef:
Arthur schreef:Ik denk nog steeds dat Ajax Werder zo 'goed' heeft gemaakt in de heenwedstrijd door totaal niet in te spelen op hun zwakke punten.
Als, als, als,

Precies. Iedereen denkt dat het met een andere tactiek beter was gegaan in Bremen, maar dat staat nog te bezien. Te bewijzen valt het in elk geval niet.
In de VI van deze week legt HtC uit waarom hij daar niet met drie spitsen is gaan spelen:

[/quote]Met drie spitsen waren we tactisch geheid in de problemen gekomen. Op de zijkanten van het middenveld waren we dan met Hedwiges Maduro en Lindenbergh tekort gekomen in het loopvermogen. Zeker omdat de spitsen van Werder, Aaron Hunt en Miroslav Klose, juist de ruimte zoeken in de rug van onze mensen aan de zijkant. Bovendien moesten we met Gabri een extra middenvelder op Diego zetten, want het spel van Werder is helemaal op hem afgestemd.[/quote]

Er zat een idee achter de tactiek, maar de spelers moeten het strijdplan ook nog kunnen uitvoeren. Dat bleek niet het geval.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo feb 21, 2007 8:00 pm

Maar Ten Cate richtte zich naar mijn mening dus teveel op een aantal sterke punten van Werder en te weinig op de zwakke punten.

999

Bericht door 999 » wo feb 21, 2007 8:07 pm

joey schreef:
goodfella schreef:
Als, als, als,

Precies. Iedereen denkt dat het met een andere tactiek beter was gegaan in Bremen, maar dat staat nog te bezien. Te bewijzen valt het in elk geval niet.
In de VI van deze week legt HtC uit waarom hij daar niet met drie spitsen is gaan spelen:
Met drie spitsen waren we tactisch geheid in de problemen gekomen. Op de zijkanten van het middenveld waren we dan met Hedwiges Maduro en Lindenbergh tekort gekomen in het loopvermogen. Zeker omdat de spitsen van Werder, Aaron Hunt en Miroslav Klose, juist de ruimte zoeken in de rug van onze mensen aan de zijkant. Bovendien moesten we met Gabri een extra middenvelder op Diego zetten, want het spel van Werder is helemaal op hem afgestemd.
Er zat een idee achter de tactiek, maar de spelers moeten het strijdplan ook nog kunnen uitvoeren. Dat bleek niet het geval.
Tja, het rare is dat juist de tactiek die Henk toepaste in de uit wedstrijd ons in de problemen heeft gebracht, vanaf minuut een liepen beide spitsen te zwemmen in een overdekt zwembad. , en dan zullen we het maar weer niet hebben over de gebruikte poppetjes .. :X
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo feb 21, 2007 8:12 pm

Ajax met Perez vol op de aanval
Woensdag 21 februari, door SV, Amsterdam, 16.29u GMT+01.00, ELF

Uit de woensdagtraining blijkt volgens ELF Voetbal dat Ajax tegen Werder Bremen vol gas gaat spelen. Kenneth Perez keert na enige tijd terug in de basisformatie van Henk ten Cate.

De oefenmeester wil in een 3-4-3-systeem gaan starten met Babel, Huntelaar, Leonardo, Perez en Sneijder in een elftal. In deze opstelling start Ten Cate waarschijnlijk, zonder de geschorste Gabri, met een ruit op het middenveld en speelt Perez als nummer tien. 'We hebben toch niets te verliezen', voegde Heitinga er mans aan toe.

Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg, Ogararu, Stam, Heitinga; Maduro, Roger, Perez, Sneijder; Leonardo, Huntelaar en Babel.
AS

Naief aanvallend.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » wo feb 21, 2007 8:14 pm

Voetske schreef:
joey schreef:HSV heeft best aardige spelers. Geen idee waarom die zo laag staan. Ze zijn allicht een beetje beter dan Excelsior. :blush: :sad:

Nou wat zit je dan steeds te zeuren .. ;)
:D :X
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo feb 21, 2007 8:21 pm

Jöhnk schreef:

Uit de woensdagtraining blijkt volgens ELF Voetbal dat Ajax tegen Werder Bremen vol gas gaat spelen. Kenneth Perez keert na enige tijd terug in de basisformatie van Henk ten Cate.

De oefenmeester wil in een 3-4-3-systeem gaan starten met Babel, Huntelaar, Leonardo, Perez en Sneijder in een elftal. In deze opstelling start Ten Cate waarschijnlijk, zonder de geschorste Gabri, met een ruit op het middenveld en speelt Perez als nummer tien. 'We hebben toch niets te verliezen', voegde Heitinga er mans aan toe.

Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg, Ogararu, Stam, Heitinga; Maduro, Roger, Perez, Sneijder; Leonardo, Huntelaar en Babel.
AS

Naief aanvallend.
Tsja, al durf ik het nu wel degelijk voor het overgrote deel te wijden aan de geringe opties.

999

Bericht door 999 » wo feb 21, 2007 8:33 pm

Mijn zegen heeft ie ...
Blij met de punten ...

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo feb 21, 2007 9:45 pm

Jöhnk schreef:

AS

Naief aanvallend.
Anders bel jij Eto'o en Ronaldinho ff, vraag of ze zin hebben om morgen ff een potje in Amsterdam te ballen..na afloop gratis blowen in het home...

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » wo feb 21, 2007 10:57 pm

Ramona schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik heb er gek genoeg nog zin in ook, om morgen naar de Arena te gaan! :cheer:
Psies..lama lullen allemaal...ik zie het morgen zelf wel! :cheer:
:xyxthumbs: .
We zien het wel, ik begin er nu ook weer zin aan te krijgen :cheer: 5-1 lijkt me een prima uitslag ... :yes: :D
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

999

Bericht door 999 » do feb 22, 2007 1:29 am

Ten Cate geeft Ajax 1 procent kans

AMSTERDAM - Trainer Henk ten Cate schat de kans op 1 procent dat Ajax donderdagavond voor eigen publiek Werder Bremen de doorgang tot de achtste finales van de UEFA-beker belet. Hij wil wel dat zijn ploeg de tweede ontmoeting met de Duitsers in elk geval winnend afsluit.

Ten Cate kiest tijdens de tweede ontmoeting met Werder Bremen volledig voor de aanval. Centrumspits Klaas-Jan Huntelaar krijgt hulp van de vleugelaanvallers Leonardo en Ryan Babel. Ook de aanvallend ingestelde Wesley Sneijder en Kenneth Perez maken deel uit van de basisformatie.

Trainer Thomas Schaaf van Werder Bremen waarschuwde aan de vooravond voor het tweede duel met Ajax voor al te veel optimisme. "We hebben in de competitie drie wedstrijden op rij verloren. Het zou heel dom zijn om Ajax te onderschatten. Dan kan het wel eens fout gaan. Ajax is gebrand op eerherstel. Dat weet ik zeker. Daarbij heeft Werder zelf ook wel eens een grote achterstand ongedaan gemaakt.”

Schaaf doelde op de thuiswedstrijd die Werder Bremen in 1999 tegen Olympique Lyon speelde. De Duitsers leken na de nederlaag in Frankrijk (3-0) kansloos voor een langer verblijf in Europa. Toch wonnen ze voor eigen publiek met 4-0. "Zo'n scenario moeten wij voorkomen”, aldus Schaaf.
De T.

Tja, een elftal motiveren kan HtC als geen ander. :sad:
Blij met de punten ...

Plaats reactie