Wat een grote woorden. Ik stel vast dat Ajax bij lange na niet op volle sterkte kan aantreden en in Bremen geen poot aan de bal kreeg. Werder is een maatje te groot voor dit Ajax. Ik denk ook dat het vertrouwen van de spelers 0,0 is na de afstraffing van vorige week en de zeperd tegen Excelsior. Het laatste dat we kunnen gebruiken is nu nog een 0-5 er overheen.Muisje Andersom schreef:Dat dacht Milan ook over de tweede helft tegen Liverpool. Ik vind een dergelijk opstelling echt ongelooflijk en Ajaxonwaardig.
AFC AJAX - Werder Bremen
Het stinkt aan alle kanten!
Ik zou morgen niet komen opdagen dan verlies je maar met 0 - 2.Muisje Andersom schreef:Wat ook nog zou kunnen is niet met je sterkste elftal aantreden morgen, met 2-0 winnen, en zondag verliezen!Rishi schreef:Ja, het is inderdaad heel zielig ja. Maar liever donderdag met 4-0 verliezen en zondag met een sterk elftal aantreden dan donderdag met 2-2 gelijkspelen en zondag verliezen.
Blij met de punten ...
-
Ik moet Muisje Andersom toch een beetje gelijk geven, want de opstelling van Ajax werkte het resultaat een beetje in de hand. Vanaf minuut 1 is Ajax in de verdrukking gekomen én gebleven. Ik zat laatst Werder - HSV te kijken en ik zag dat Werder vrij gemakkelijk zich liet piepelen.... HSV speelde gewoon vol voor de overwinning en verkreeg die vrij gemakkelijk. Werder wist op een gegeven moment niet meer hoe ze er doorheen moesten komen, het enige wat ze deden was pompen in de 16-meter. Heel armoedig.joey schreef:Wat een grote woorden. Ik stel vast dat Ajax bij lange na niet op volle sterkte kan aantreden en in Bremen geen poot aan de bal kreeg. Werder is een maatje te groot voor dit Ajax. Ik denk ook dat het vertrouwen van de spelers 0,0 is na de afstraffing van vorige week en de zeperd tegen Excelsior. Het laatste dat we kunnen gebruiken is nu nog een 0-5 er overheen.Muisje Andersom schreef:Dat dacht Milan ook over de tweede helft tegen Liverpool. Ik vind een dergelijk opstelling echt ongelooflijk en Ajaxonwaardig.
Daar zit 'm de essentie. Ik geloof niet dat Ajax met een andere opstelling (maar puttend uit dezelfde groep) wel een fantastisch resultaat had geboekt. Ajax miste domweg de klasse om het Werder moeilijk te maken. Er vielen er een paar door de mand en een paar anderen hadden de grootste moeite om het bij te sloffen. Uiteindelijk komt het aan op kwaliteit.
De dreun werkt door, Ajax kwam niet aan de bal. De bedoeling was om Werder op het middenveld op te vangen en dan met snelle mensen en veel positiewisselingen de statische verdediging van Werder uit elkaar te spelen. Daar kwam niets van terecht. De spelers konden niet brengen wat Ten Cate in zijn hoofd had. Ze verloren alle duels en in de verdedediging waren door personeelsproblemen veel mensen nodig om de gaten te dichten. Wie denkt dat Ajax met een 4-3-3-systeem en met Huntelaar in de spits Werder wel even had vastgezet, schat de groep waar we het mee moesten doen in Bremen te hoog in.
Is er reden om te denken dat het morgen anders gaat? Misschien. Werder speelt uit en heeft de buit al binnen. Wellicht zullen ze minder scherp zijn. Maar vier doelpunten weggeven, met dit kwaliteitsverschil...? Dacht het niet.
De dreun werkt door, Ajax kwam niet aan de bal. De bedoeling was om Werder op het middenveld op te vangen en dan met snelle mensen en veel positiewisselingen de statische verdediging van Werder uit elkaar te spelen. Daar kwam niets van terecht. De spelers konden niet brengen wat Ten Cate in zijn hoofd had. Ze verloren alle duels en in de verdedediging waren door personeelsproblemen veel mensen nodig om de gaten te dichten. Wie denkt dat Ajax met een 4-3-3-systeem en met Huntelaar in de spits Werder wel even had vastgezet, schat de groep waar we het mee moesten doen in Bremen te hoog in.
Is er reden om te denken dat het morgen anders gaat? Misschien. Werder speelt uit en heeft de buit al binnen. Wellicht zullen ze minder scherp zijn. Maar vier doelpunten weggeven, met dit kwaliteitsverschil...? Dacht het niet.
Mag jij vinden. Vind ik niet.Voetske schreef:Ergo, ik vindt dat een AJAX supporter onwaardig !!.Muisje Andersom schreef:Het zullen wel grote woorden zijn Joey, maar ik vind het echt een op- en instelling, topsport onwaardig. En zeker Ajax onwaardig. Maar goed, ook hier komen we ongetwijfeld niet nader tot elkaar
Ik denk niet dat één speler van Ajax nog illusies heeft over het bereiken van de volgende ronde. Werder gunt Ajax een eervol resultaat in ruil voor een gemakkelijk avondje, schat ik in.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hmmm.... Dat vind ik eerlijk gezegd ook geen goeie instelling en minachting voor de supporters, die ondanks die moeilijke uitgangspunt tóch komen! Neem de hypothetische maar geenszins onmogelijke situatie dat Ajax na 5 minuten met 1-0 voorkomt. Wat dan? Alles kan dan toch nog?
Opgeven voordat de wedstrijd is gespeeld vind ik een verachtelijke gedachte; winnen zit op dit niveau voor minstens 50% tussen de oren.
Opgeven voordat de wedstrijd is gespeeld vind ik een verachtelijke gedachte; winnen zit op dit niveau voor minstens 50% tussen de oren.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Zou dat zo zijn, dan maakt het dat alleen maar erger ...joey schreef:Mag jij vinden. Vind ik niet.Voetske schreef:Ergo, ik vindt dat een AJAX supporter onwaardig !!.Muisje Andersom schreef:Het zullen wel grote woorden zijn Joey, maar ik vind het echt een op- en instelling, topsport onwaardig. En zeker Ajax onwaardig. Maar goed, ook hier komen we ongetwijfeld niet nader tot elkaar
Ik denk niet dat één speler van Ajax nog illusies heeft over het bereiken van de volgende ronde. Werder gunt Ajax een eervol resultaat in ruil voor een gemakkelijk avondje, schat ik in.
Blij met de punten ...
Vijftig procent? Geloof ik niet. Je moet het ook nog kunnen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Opgeven voordat de wedstrijd is gespeeld vind ik een verachtelijke gedachte; winnen zit op dit niveau voor minstens 50% tussen de oren.
Dus jij denkt dat de spelers van Ajax er nog in geloven?
Dat heeft er toch helemaal niks me te maken, AJAX moet met de intentie op het veld stappen om het best mogelijke resultaat te boeken.Of dat nu 1 - 0, of 0 -5 wordt.Dat moet het uitgangspunt zijn, dat en niks anders ..joey schreef:Vijftig procent? Geloof ik niet. Je moet het ook nog kunnen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Opgeven voordat de wedstrijd is gespeeld vind ik een verachtelijke gedachte; winnen zit op dit niveau voor minstens 50% tussen de oren.
Dus jij denkt dat de spelers van Ajax er nog in geloven?
Blij met de punten ...
Het lijkt me de taak van de technische staf om te zorgen dat ze erin gaan geloven. Dat ze met het mes tussen de tanden dat veld betreden en Werder , zoveel als maar enigzins mogelijk is, van dat veld blazen. Zit het er niet in? Jammer dan, maar dat constateer je nadat je het uiterste hebt geprobeerd!
I think I lost my fucking headache
Aha, nu komt de aap uit de mouw! Als Ajax niet als een wervelwind over het veld gaat, is het de schuld van HtC! :DMuisje Andersom schreef:Het lijkt me de taak van de technische staf om te zorgen dat ze erin gaan geloven. Dat ze met het mes tussen de tanden dat veld betreden en Werder , zoveel als maar enigzins mogelijk is, van dat veld blazen. Zit het er niet in? Jammer dan, maar dat constateer je nadat je het uiterste hebt geprobeerd!
Dacht ik het niet. :aai:
- SylvievdVaart
Niet dan? Kennelijk is motiveren ook een kunst.joey schreef:Aha, nu komt de aap uit de mouw! Als Ajax niet als een wervelwind over het veld gaat, is het de schuld van HtC! :DMuisje Andersom schreef:Het lijkt me de taak van de technische staf om te zorgen dat ze erin gaan geloven. Dat ze met het mes tussen de tanden dat veld betreden en Werder , zoveel als maar enigzins mogelijk is, van dat veld blazen. Zit het er niet in? Jammer dan, maar dat constateer je nadat je het uiterste hebt geprobeerd!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
Pffff... :sad:
Ik zeg niet dat hij dat zegt. Het lijkt me heel moeilijk om een team te motiveren voor zo'n wedstrijd. Ik zou zeggen: 'We proberen er een goede wedstrijd van te maken en we zien wel waar het schip strandt'. Het is zinloos van deze ploeg te eisen dat die Werder met vier doelpunten verschil klopt.
Maar we worden het toch nooit eens. :sad:
Ik zeg niet dat hij dat zegt. Het lijkt me heel moeilijk om een team te motiveren voor zo'n wedstrijd. Ik zou zeggen: 'We proberen er een goede wedstrijd van te maken en we zien wel waar het schip strandt'. Het is zinloos van deze ploeg te eisen dat die Werder met vier doelpunten verschil klopt.
Wie heeft het over een 4-0 eisen?
Muisje Andersom schreef:Het lijkt me de taak van de technische staf om te zorgen dat ze erin gaan geloven. Dat ze met het mes tussen de tanden dat veld betreden en Werder , zoveel als maar enigzins mogelijk is, van dat veld blazen. Zit het er niet in? Jammer dan, maar dat constateer je nadat je het uiterste hebt geprobeerd!
I think I lost my fucking headache
- SylvievdVaart
Waarom zeg je eisen? Je kunt ze toch gepeperd, bebloed en al het veld in laten sturen? Voetballen!joey schreef:Pffff... :sad:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy